K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2015, 23:09   #31
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 54
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Lige Uffe Elbæk.....
stemte han ikke FOR stramningerne på dagpenge samt den der nedskæring af kontanthjælp til unge under 25 ?
Efter hvad jeg husker, så har han i hvertfald været meget i kassen med "kontanthjælpen skal ned" og "færre på førtidspension".

Kan være jeg ser konspirationer, men min mavefornemmelse siger mig han ikke er en der vil hjælpe syge og handikappede.

Kan også bare være jeg har fået paranoia efter mine ture i systemet....
__________________
"Sikrest er når spares skal,
et spark til nedslidtes tryghed og fred"
Carl Scharnberg
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2015, 10:54   #32
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Det var jo da han var radikal, hvor der jo hersker parti-dissiplin mht. stemme afgivning, men han kan jo være blevet klogere.

Han behøver for min skyld ikke få mere end de 4 mandater (2%) ;-)
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2015, 13:05   #33
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Han får nok ikke så meget at sige hvis de når de 2% og kommer ind i folketinget,

men pyt bare de røde får et flertal og hans stemmer ikke bliver spildt................
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2015, 14:22   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes jeg oplever flere og flere vil stemme på Alternativet, måske bliver alt godt, hehehehe........bare surt de ikke findes i min familie

Men jeg har virkelig lyst til at stemme personligt på Helle, bare så i kan høre mig klage 4 år mere
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2015, 19:14   #35
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg troede ellers i kvinder holdt sammen og nu hvor det er en kvinde som er statsminister så burde hun få jeres stemme

Ja var det ikke noget med helene, din mor og søster ikke lige kunne finde ud af stemme rødt...............
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2015, 20:44   #36
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Det som nuværende regering har indført af forringelser, og det er trist. Desværre er en stemme på DF en stemme på Lars Lykke, og hør nu Søren Pape i dag! Har tjekket hans tal og det er pure opspind. Desværre har journaliststanden ikke evner til at tjekke de tal som der ryger rundt i valgkampen. Jeg har tjekket dem og sågar ringet til skat og det er ikke sandt hvad han siger.
Hvis du stemmer på DF får du LA og de konservative med i købet.
Med din situation er der kun et parti , som du kan stole på og det er Enhedslisten. Jeg ved der er mange som falder for DF, men på Frederiksberg har de kreeret en plakat med en båd fuld af flygtninge, hvor der står next stop Frederiksberg. det er en modbydelig måde at signalere på, og tror du virkelig at en flygtning ved der er noget der hedder Frederiksberg. Svage skal ikke skyde på hinanden, men have forståelse for hinanden. DF er til salg for en grænsebom og lave ydelser til flygtninge. Havd med alle de velstående og raske??? Håber du besinder dig!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2015, 22:39   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Jeg troede ellers i kvinder holdt sammen og nu hvor det er en kvinde som er statsminister så burde hun få jeres stemme

Ja var det ikke noget med helene, din mor og søster ikke lige kunne finde ud af stemme rødt...............
Har i dag vundet min mor over på rødt hold

Men resten forbliver blå og fordummet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2015, 19:04   #38
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Jeg har inden valget blev udskrevet skrevet til Lars Løkke,Mai Mercado,Eyvind Vesselbo,om ressorceforløbsydelsen skal sættes ned men ingen vil svare -det syntes jeg egentlig siger meget - syge menesker gider de ikke bruge tid pådet gør det jo så lettere for os herinde at vælge side
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2015, 20:30   #39
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hm... Filosoferer lidt over de nyeste meningsmålinger... En stemme på Venstre er også en stemme på de andre partier i blå blok. Pt er LA over dobbelt så stor som K, og DF er 4 gange så stor som K - og ånder V lige i nakken. Hvordan mon ministerposterne ville blive fordelt...? Venstre ville nok ikke komme uden om hverken DF eller LA... (U)Løkke som statsminister, Tulle som finansminister, JBO som beskæftigelsesminister og Bircow som sundhedsminister......???

Jeg ved godt, hvad jeg stemmer...


Sidst redigeret af Risa; 12-06-2015 kl. 20:34.
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2015, 20:34   #40
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Risa har tænkt det samme LA får vel poster-det bliver der ikke rigtig snakket om kun at DF ikke rigtigt siger ja eller nej,puha håber godt nok rød blok vinder
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension