K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-05-2009, 11:14   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dorah det lyder bestemt som om du er rendt ind i en mand som selv trænger til en god lang orlov han lyder bindegal

Godt at du har LA med inde i billedet for det er en stor mundfuld at stå med selv, på den anden side har han truet dig med at komme under adminstration hvis du søger noget og han har skrevet det i din sidste mail fordi du søger medicin tilskud .. det er jo klart ulovligt og trusler håber du har taget det med i det brev du har skrevet...

Jeg har en bekendt der også blev truet med at komme under administration hun sagde ja tak gør endelig det (hun vidste jo at hun ikke havde en krone tilbage ) da kommunen så hendes budget så ville de ikke sætte hende under administration alligevel for så fremgik det jo helt klart at de var helt viden om at hun ikke kunne leve for de penge hun fik og de har så pligt til at hjælpe hende ....

Men syntes godt nok at den ansatte der har disse løgne og udtaleser omkring dig og din sag burde sparkes langt ud af kommunen , han har intet at gøre i sådan en stilling , han arbejder i et serviceorgan det har han vist glemt.....

Sådan en mavesur lille magtsyg osv osv idiot
  Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 12:58   #22
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Dorah.

Den sagsbehandler er jo ikke helt opdateret i hovedet....og hvis vedkommendens overordnet syntes han handler rigtigt....ja så er hun det heller ikke.

Og de kan da ikke tilbyde madbilletter og så i samme åndedrag sige....At hvis du bruger dem...så modregnes i din ydelse.....

Når kommune sender parpir jeg skal underskrive..og der ikke står det rette ...så hedder jeg "pippe langstrømpe" når jeg underskriver.....

Men rigtigt godt at LA er med i sagen....for dem kan de ikke bare sårn feje ind under bordet...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 12:58   #23
Henriette_Dyrr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 13
Styrke: 15
Henriette_Dyrr er ny på vejen
Hej Dorah

hmm....der er et eller andet der lyder bekendt når du fortælle om din økonomiske sagsbehandler. Hvad hedder han? Du skal ikke næve hans navn her i debatten. Send det til mig i en privat mail, her på forumet eventuelt. Vi skulle sgi nødig have at han læser det her, og stiller sig op og råber "injuier" imod dig. Men hans synspunker lyder mig meget bekendt. Jeg havde engang en sagsbehandler, der opførte sig som om han var "Kongen af Socialforvaltningen" , og jeg skulle bare makke ret. Ingen empati, ingen forståelse fandt jeg hos ham. Og hvis det er ham jeg tror det er, så har han mange klagesager imod sig. Og i så fald, så synes jeg du skal give ham EN MERE. For ham her (min tidligere økonomiske sagbehandler) står allerede på vaklende grund, og kan riskere en fyring når som helst.

KH
Henriette

PS. Husk at du til enhver tid kan bede om at få en anden sagsbehandler. Det er din ret. Du skal blot rette henvendelse til afdelingsleder for det økonomiske afsnit. Og her begrunde dit valg. Og hun skal efterkomme dit ønske., hvis hun finder din begrundelse rimlig. Og det må jeg sige den er.

Sidst redigeret af Henriette_Dyrr; 19-05-2009 kl. 13:19.
Henriette_Dyrr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 16:44   #24
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
Tak til alle for opbakning

Henriette
Jeg har sendt en besked til dig

Ja...det er vildt. Men nu har jeg samlet meeeeeget skriftlig dokumentation og en masse mails.
Han bombarderer min mail.

Han har skrevet med jævnlige mellemrum i et år under forskellige påstande...han har længe haft et øje på mig og søgt at finde noget smuds..
Kan ikke huske om jeg har sagt det.
Men han skriver i sin sagsoprettelse at jeg tilsyneladende er populær i området.


Skal populære borger ud af deres hjem ?
Hvilke goder har de ?
Hvad med de upopulære ?
Jeg er sgu´da ikke Elvis ??

Virkelig afslørende.
Nå, jeg vidste da heller ikke at jeg var polulær.
Det må da være ulovligt at gå og fritte naboer om folk...helt Stazi Tyskland agtigt

En afventende
Dodah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2009, 17:12   #25
Henriette_Dyrr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 13
Styrke: 15
Henriette_Dyrr er ny på vejen
Bare af ren nysgerrighed....Har du nogensinde overvejet at give de mail videre til politiet, hvori han truere dig?

Har du nogensinde overvejet at gå til pressen med dig? Hmmm måske ikke en dum idé. Du kunne evt. starte med at skrive til en jounalist fra Nordjyske...kort. Og så henvise ham til dine indlæg herinde. På den måde skal du ikke skrive historien en gang til. Helt ærligt Dorah....det kunne fan... være fedt at kommunen kom til at læse en ugly historie om sig selv i "the News". Måske det var værd at overveje.

Bare et forslag. Huske, du kan altid nedlægge navneforbud, så dit navn ikke bliver offentlig kendt, hvis du ønsker det.


KH
Henriette
Henriette_Dyrr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 12:35   #26
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
Nej, det har jeg ikke overvejet...

Svar ril Henriette

Politiet ? hmm...! Politiet ?
Er det noget man kan Google ?
(De er vidst lige så meget i klemme som vi er ?)

Da jeg ikke selv holder aviser af den grund jeg finder deres skriverier fordrejede, usaglige og overfladiske til større skade end gavn for den almene nysgerrighed, kunne jeg aldrig finde på at henvende mig til dem.
Vi lever i et kommunikationssamfund, hvor enhver (gratis) kan skrive (blogs..o.a.) på nettet. Lave hele hjemmesider om en enkelt sag...!

Her kan man selv afgøre hvad man vil oplyse... og lægge dokumentation ud for hvad man skriver om.
Her behøver man ikke fortolke noget eller give det en vinkel. Læserne kan selv drage deres konklusioner.

Der er således i forvejen hele sager (årelange) lagt ud på hjemmesider nettet rundt, hvor borgere i deres nød offentligør alt, - selv deres navn og bopæl.
Ingen reagerer ...ihvertfald ingen der har myndighed og kan hjælpe med at tage ansvaret for noget...

Det at vi skriver her i K10 kan være til hjælp for andre...det at nogle skriver en daglig blog, kan være til information og hjælp for andre, eller skaber en hjemmeside om en given sag.
Hvad skal jeg så med en dagspresse hvis opgave det er at skrive i een bestem vinkel.????..uden dokumentation for hvad de skriver eller påstår og som kan skifte side hvad dag det skal være, blot for at skabe et større oplag og sælge mere...

Spørg dig selv hvad dagspressen er fyldt med ?

Er det måske ikke nærmest,... at arbejdsløsheden, fattigdommen og sagsforhalingerne er dagpenge/kontanthjælpsmodtagernes egen skyld??
De ødelægger samfundet.
Eller de overvægtige. De koster samfundet penge !
Eller rygerene. De forurener samfundet !

Jamen hvad er det for noget bavl.??? Dagspressen er sunken fra at have til opgave at skrive Dagbog (journal) objektivt om livets faktiske sider...til at være underlødig litteratur der kun taler til folks "indre svinehund"...for pengenes skyld.
Her figurerer folk som "dømte" uden at være stillet for en domstol...før dagspressen kender sagens nærmere omstændigheder.
Det drejer sig om kroner og ører...intet andet.
Beskæftigelsen er steget...står der...aldrig har så mange været i beskæftigelse !!!! ???
Beskæftigelse: omhandler ikke folk i job med løn, men aktiverede dagpenge/kontanthjælpsmodtagere ....i een eller anden ordning. Ingen af dem har et job, en løn eller er selvforsørgene.
Og læserne æder det hele råt.
Beskæftigelse...et rigtig smart ord, der skjuler mere end det oplyser.

Dagspressen ? Jeg vil end ikke, associeres med den.
Som du og andre kan læse af alt det der er skrevet her på K10, findes der en virkelighed INGEN vil kendes ved.
Vi har en lovgivning. Er den retfærdig ? Det kan diskuteres. Bliver den omsat ansvarligt efter paragrafferne ?

Dem der skal hjælpe borgerne i den såkaldet Borgerservice,...gør de det ud fra lovens paragraffer ? Tilsynedeladende ikke.
Ellers var vi slet ikke i det her forum.
Interesserer det dagspressen ?
Hmmm? !! Måske hvis de står akut med en eller anden tom spalte.

Vil du have mig til at tage dagspressen seriøst ???

Det er opleverens virkelighed der interesserer mig...ikke andres fortolkning af den.
Ingen er øjenvidne til en andenhåndsberetning....!

Venlig hilsen
Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 15:07   #27
Henriette_Dyrr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 13
Styrke: 15
Henriette_Dyrr er ny på vejen
Jeg kan godt forstår dig Dorah. Det var blot ment som et forslag. Det var ikke for at fornærme dig eller nogen anden herinde. Sorry.

KH
Henriette
Henriette_Dyrr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 15:30   #28
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej Dorah

tænkte på de mails dem giver du vel en kopi af til LA
tror sq ikke det er helt lovligt det han har gang i

håber der meget snart kommer en løsning til dig
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 21:06   #29
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 15
Silly er ny på vejen
Jeg er ny her og temmelig rystet over din fortælling :-O

Og så lige et spørgsmål: Hvad er LA?
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 21:14   #30
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er landsorganisationen af arbejdsledige http://www.ladk.dk/
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tvangsflytning og Dejskrabere nemesis Politik og Samfund 2 06-03-2013 12:39
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
Arbejdsprøvning sabsi1969 Spørgsmål ang fleksjob 6 16-08-2008 13:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension