K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-12-2010, 00:24   #1
Orla
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-12 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Orla er ny på vejen
Definition..

Hej..
Jeg har er blevet færdig med min arbejdsprøve i Reva, og har nu modtaget min arbejdsvurdering.. I denne står der at arbejdsindsatsten er 50-70 %.. Hvad skal der forståes med arbejdsindsats?
På samme måde har jeg fra jobcenter modtaget min ressourceprofil, hvor der står at min samlet effektivitet er under 50 %..
Hvad skal arbejdsindsats forstås som, og hvad skal effektiviteten forstås.?, og er der en forskel...
Og hvad med erhvervsevne ?...
Orla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2010, 09:29   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Umiddelbart, betyder det at din samlet arbejdsindsats er i forhold til normalt 100%.

Men hvad med timerne?

Det kunne også betyde, at indsatsen er 50-70% indsats pr time?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2010, 13:31   #3
Orla
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-12 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Orla er ny på vejen
indsats = arbejdsevne ?
Orla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 12:27   #4
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Jeg mener, at

arbejdsindsats = timetal

effektivitet = den mængde arbejde du får fra hånden i løbet af fx. en time i forhold til kollegerne der er på ordinære vilkår.

MEN DET KAN OGSÅ VÆRE, AT DET BETYDER DET SAMME - OG REVACENTRET OG JOBCENTRET BARE BRUGER FORSKELLIGE ORD...
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2010, 12:57   #5
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Tolkning af rapporter og afgørelser fra Det Off.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Orla Se meddelelser
Hej..
Jeg har er blevet færdig med min arbejdsprøve i Reva, og har nu modtaget min arbejdsvurdering.. I denne står der at arbejdsindsatsten er 50-70 %.. Hvad skal der forståes med arbejdsindsats?
På samme måde har jeg fra jobcenter modtaget min ressourceprofil, hvor der står at min samlet effektivitet er under 50 %..

Hvad skal arbejdsindsats forstås som, og hvad skal effektiviteten forstås.?, og er der en forskel...
Og hvad med erhvervsevne ?
...
Det virker på mig ret logisk, at det er Reva-stedet, eller dem der har lavet den rapport der bruger ordene, er dem der skal forklare, hvad ordene dækker over/hvordan de tolkes.

Så det skal du da bare, skriftligt, udbede dig en skriftlig forklaring på.

Da vi faktuelt herinde ved, at ikke 2 kommuner tolker loven/sagsbehandler/kommunikerer ens, kan du ikke bruge gisninger herinde til så meget andet end et slag på tasken, så i blækhuset, vi andre vil da også gerne vide det.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Definition på Afgørelser? buster Alt det andet 4 26-01-2011 11:24
"Lægelig" definition på kronisk sygdom! buster Alt det andet 13 10-01-2010 14:57
definition på ressource og kompetence og barriere sane Alt det andet 4 01-11-2009 13:09
Definition af "Varig" i forhold til fleksjob Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 11 23-10-2009 13:54
Definition af arbejdsopgave mrbonn Spørgsmål ang fleksjob 1 04-10-2009 02:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension