K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2009, 19:56   #1
Angelsbaby
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: kalundborg
Alder: 43
Indlæg: 24
Styrke: 16
Angelsbaby er ny på vejen
Psykologtest hvordan...?

Godaften alle i dejlige mennesker...
Det er en del tid siden jeg sidst har været inde her på siden men mit liv har ozze så mange ting i luften i øjeblikket:-)
Der er ikke mange kræfter tilbage når ungerne er puttet om aftenen og manden og jeghar haft brug for at tage hånd om vores forhold også:-)

Nå men jeg håber i alle har det så godt som i nu kan

Imorgen er dagen endelig kommet hvor jeg skal til en psykologtest hos kommunen... Jeg glæder mig og er spændt men ozze ret nervøs for jeg har ikke ret meget begreb om hvad det er jeg skal igennem.
Jeg afsluttede min arbejdsprøvning 4. juli og først fredag den 27 september modtog min socialrådgiver min slutevaluering... det vil sige knapt 2½ måneds ventetid. Da hun modtager den viser det sig at vi stadig mangler papirer fra næstved kommune som vi bad om i oktober sidste år første gang og siden har rykket for en gang om måneden... liiidt for lang tids behandling efter min mening... Nå men min sag blir sendt til embedslægen alligevel og få timer efter kommer den retur med besked om at der mangler en psykologtest på mig... bahhhh,hun ville ikke vurdere min sag uden... Havde vi vidst det kunne jeg jo ha fået den lavet i ventetiden men ak...

Nu er det så at jeg får den lavet imorgen og derfra burde der kun gå 14 dage og så ved jeg om jeg har min flexjobstatus i hus

Jeg håber i vil sende mig en tanke i ny og næ og krydse de fingre der kan krydses... Vil snart meget gerne videre i systemet... 7 års ventetid er rigeligt for mig...

Knuzz og kram Lise
Angelsbaby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2009, 20:47   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Er det en erhvervspsykologisk test du skal til?

Sådan en var jeg igennem for 4 uger siden, og det var på ingen måde skræmmende.
Erhvervspsykologen, som jeg talte med, var ganske behagelig og havde lidt humoristisk sans.

(Du kan jo prøve at søge/google på "din" psykologs navn.)

Han lavede en tidslinie over min barndom, skolegang og arbejdsliv, og en tidslinie over mine helbredsproblemer.

Derefter lavede han nogle tests af min hukommelse og koncentration, mange får også en test af deres iq.

Det hele tog næsten 2 timer, og var på ingen måde ubehageligt.

Så nu håber jeg bare på, at det han skriver er lige så positivt.

Held og lykke med det.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2009, 09:27   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min psykologiske test foregik som Trold beskriver, blot med den forskel, at psykologen kom hjem til mig sammen med en sagsbehandler...

Yderst behagelige mennesker, og vi hyggede os faktisk rigtig godt, og alt faldt ud til min fordel i progressionsrapporten.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2009, 10:23   #4
jensen79
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Lokation: VEstsjælland
Indlæg: 35
Styrke: 15
jensen79 er ny på vejen
Hvad hedder den psykolog du skal hos?

M.V.H
Janne
jensen79 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2009, 19:35   #5
Angelsbaby
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: kalundborg
Alder: 43
Indlæg: 24
Styrke: 16
Angelsbaby er ny på vejen
God aften:-)

Birgitte Skovlykke hed hun den psykolog jeg kom ind til...
Yderst behagelig og nede på jorden kvinde men meget meget professionel... Der var ikke plads til meget andet end afklaring... det tog så også 2 timer og 3 kvarter og det var fordi vi skyndte os... tror godt vi kunne ha brugt en time mere men den mindste skulle jo hentes i børnehaven...

Hun var positiv over min test og virkede meget optimistisk med hensyn til jeg kunne komme på arbejdsmarkedet igen:-) Det eneste er at hun kunne godt se fra start at min hukommelse og min koncentration var en del nedsat:-) men det var ikke nogen overraskelse for mig...

Så alt i alt tog jeg hjem træt men med en rigtig god mavefornemmelse og et smil på læben...
Angelsbaby er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan er det nu det er?? Sutsko Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 31-12-2012 13:17
Hvordan ?? Bassemanden Alt det andet 1 29-06-2010 10:47
Hvordan ?? søsser s Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-01-2009 19:38
Psykologtest/undersøgelse.... Helle Smith Dit og Dat 15 21-09-2007 15:55
hvordan forløber arbejdsprøvning og hvordan forholder jeg mig vonsyld Din historie 5 22-03-2007 19:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension