K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2012, 16:28   #11
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Tak TimeGuest

Jeg er medlem af scleroseforeningen, men synes det har været for besværligt at få hjælp derfra.

Jeg har bogen om sclerosetræthed, jeg har dog ikke læst så meget i den, du ved, koncentrations besvær, dobbeltsyn og en umådelig træthed, men jeg læser en bid jævnligt.

Jytte Hestbecks sclerosehistorie har jeg læst på hendes hjemmeside for et års tid siden, helt groteskt det hun har stået model til.

Bøgerne har jeg ikke læst, men jeg vil da lige se på dine links.

Igen 1000 tak.



Mange tak Enteneller

Jeg har styr på forlængelses mulighederne. Jeg skrev en mail til SB igår og spurgte til mine muligheder for forlængelse med henvisning til §27 stk. 1 nr. 2 og 4, men fik kun det brev jeg har sat ind i første indlæg tilbage.

Jeg mener dog ikke at mine lægepapire er i orden. Min psykiater skriver ikke de helt rigtige ord i statusattesterne men betydningen er dog den samme og fra scleroseklinikken henter de kun journaloplysninger hjem, da de ikke vil indhente speciellægeerklæringer. Jeg frygter jo lidt, at det er deres måde, at undgå at forlænge mig på, men nu må vi se.

Jeg har gang i tab af erhvervsevne erstatning gennem sampension, problemet her er at pensionen er startet ca 8 md. efter jeg fik diagnosen, men når man er elev, så bliver der ikke stillet krav til oplysninger om helbreddet, nu vil de så have bevis for at min erhvervsevne ikke var nedsat med 2/3 inden jeg blev forsikret, men så havde jeg jo ikke kunne gennemføre min kontoruddannelse på fuld tid. Jeg håber bare, at de ikke er lige så tunge at danse med, som jeg kan frygte.


Jeg kan desværre ikke få nedsat kontigent hos HK.

Jeg fik aktindsigt i juli, men har lige sendt anmodningen afsted igen idag efter at have læst dit indlæg, for der kan jo være noget jeg ikke fik med sidst og så kan der være kommet lidt mere efterfølgende, som jeg ikke har set. Jeg håber de er lidt kvikke denne gang, sidst tog det kun et par dage.

1000 tak begge
Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpenge forlængelse?? Prinsessejulie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 22-09-2012 17:29
Forlængelse af sygedagpenge. Kid2 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 29-08-2012 19:14
Forlængelse af sygedagpenge oceania1020 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 20-01-2012 17:12
sygedagpenge forlængelse brønshøj Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 04-03-2011 18:58
Forlængelse af sygedagpenge velcro Dit og Dat 9 10-07-2008 00:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension