K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-12-2008, 18:00   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Så blev jeg da så meget klogere

Men da jeg stadig mener at det i den grad har en social negativ påvirkning når sager trækkes ud i en evighed så vil jeg stadig mene at det også har noget at gøre med det socialeudvalg (mange mister forsørgelse også går de ned økonomisk ) så jeg vil stadig sige jo flere jo bedre og så sige skriv også til alle dem som curls linker til ...
I København er der flere udvalg, så det kan være anderledes her end andre byer.

Når socialudvalget i København modtager klager som ikke hører til deres område, sender de normalt den videre til det rette udvalg. Jeg arbejder selv i socialsektoren, så jeg er noget inde i det her, hvordan ting og sager kommer rundt i kommunen..... Udvalgene har hver deres ansvar.

Feks. Merudgifter og hjælpermidler hører under socialudvalget.

Sygedagpenge og ellers andet tilknytning til jobcenter hører under beskæftigelsesudvalget.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2008, 22:44   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Curls du har helt sikkert ret og jeg er lykkelig for at jeg ikke bor i khb kommune jeg kan blive forpustet og dårlig bare af at tænke på det detektiv arbejde de stakkels borger skal lave for at finde ud af hvor de høre til og hvem de skal tale med hvem de kan klage til osv ...
  Besvar med citat
Gammel 10-12-2008, 11:47   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Her I københavn er der rod I alt og vi klienter får skylden for det....aldrig får vi en undskyldning...Borgmester jacob Hoougaard er en doven borgmester der aldrig svarer når man klager til ham om ens nød Mikkel Warming svarer til gengæld hurtigt men hjælper ikke meget...Ritt Bjerregård er det bedre ikke at tale om...hun ved ikke engang at der er noget galt.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 11:37   #14
Dorthemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 110
Styrke: 17
Dorthemusen er ny på vejen
Ja, de er da ikke for hurtige til svare... Har skrevet til samtlige i det sociale udvalg, Jacob Hougaard og Ritt Bjerregaard...

Som forventet hører min klage over sagsbehandlingstider ikke til hos det sociale udvalg og Ritt Bjerregaard har sendt den videre til Jacob Hougaard.. Så ved jeg jo godt, at der ikke sker mere.. Og har da heller ikke hørt noget på trods af de har haft over 1 uge nu..

Borgerrådgiveren mener, at jeg skal vente til midt i det nye år, da de skal have en chance.. Ja, han har jo stadig ikke svaret på min henvendelse fra april og oktober, så syntes selv, at de chancer er spildte..

Håber dælme der kommer en ny borgmester til næste år.. Suk..
Dorthemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 12:19   #15
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Jeg fik svar fra Jakob Hougaards forvaltning inden for 2 uger, om at de ville se på sagen.

Sagen blev så sendt til en jobcenter jurist, der gav et ikke svar.

Jeg var ikke tilfreds med selve svaret/ behanlingen af sagen; men jeg synes, at 1 til 2 mdr. er en rimelig responstid sammenholdt med andre steder.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2008, 01:28   #16
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hejdien skrev:
Citat:
også var det lige at det slog mig , socialudvalget jamen er det så dem at dem fra Kbh som bliver ignoreret den ene gang efter den anden skal skrive til om deres sager, vi har jo efterhånden oplevet en hel del gange her på siden at der ikke er nogen respons ved klager til borgmestre osv .. så hvorfor ikke prøve Socialudvalget ?


Bare gå i gang med at sende udvalget beskrivelser om sagsforløb. Ka' være de vågner mere op i Kbh.komm. end de gør i Folketinget socialudvalg.

Klik ind på de sjove julesider med kalender og meget andet



Hilsen fra depweb stederne og julesiderne.
Per C

Sidst redigeret af @PerChr; 20-12-2008 kl. 01:29. Årsag: Link rettelse
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2008, 13:07   #17
LES
Ved at vænne sig til K10
 
LESs avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2008
Lokation: København NV
Alder: 61
Indlæg: 21
Styrke: 17
LES er ny på vejen
Thumbs up

Hej Per

Hvor er det en dejlig jule/nytårsside du har lavet Håber siden ikke bliver slettet, jeg har lagt den ind under foretrukne, så kan jeg bruge den en anden gang.


Du må have en rigtig god jul og et godt nytår.

Mange julekram
LES
LES er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2008, 15:16   #18
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hej Les

Tak for dine ord. Dejligt at julesiderne kan bruges.

Og nej. Jeg sletter den ikke. Har haft den i nogle år. Men på andet domæne under www.pcsjov.dk hvor der nu kun er andre sjove billeder og før da på debweb. Og nu oprettet på eget domæne samt Julekalenderen også på eget domæne www.pc-julesjov.dk

Du må også have en rigtig god jul og et godt nytår.
Hilsen Per
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Madam Uden for rækkevidde igen igen Webmaster Politik og Samfund 9 04-02-2013 13:49
Kommet i tvivl igen igen Rescurseprofil:) Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 25-11-2011 22:31
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
systemet svigter de svage igen og igen Ole-Oliver Dit og Dat 6 20-08-2009 22:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension