K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-06-2010, 00:11   #41
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
jeg stopper ikke

i mellem tiden har jeg haft mailet folketingets ombudsmand om problemet og han har skrevet til kommunen at de skal være mig behjælpelig med og få papirene men tro et eller lad være. de sender eller gør intet så nu har jeg igen mailet ham og skrevet at jeg intet får.
Det er ved og være så pinligt for dem at jeg er begyndt og små grine i mig selv tidligere er de kommet med den ene undskyldning og forklaring og senere er der kommet en anden undskyldning og forklaring stik modsat af den første. siden hen er der bare blevet helt stille jeg tror hans chefer har fået dummet sig big time og fået lagt hånden over ham og siden hen opdaget at den er helt gal og de nu ikke ved hvordan de skal rode sig ud af det med skindet på næsen.
De burde da snart indse at jeg er deres mareridt der bare ikke vil forsvinde jeg har mailet dem og bedt dem kikke på mandens ansættelse hvis jeg får ret i det jeg er sikker på de tør bare ikke give mig skydtset til det. det med havnefogeds tvivlsomme forvaltning af pladser er ikke det eneste hans sideløbende firma der bliver drevet fra hans havnekontor hvor han giver sig selv rabat på hans bådplads er også helt hen i vejret og hans gratis tage båd op og i for sig selv har jeg luret men hans chefer er blinde og ser det ikke .
De burde se og vågne op og fyre sig selv
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dato-problem Nucca Spørgsmål ang fleksjob 2 09-05-2011 15:21
nyt problem sparkongefre Spørgsmål ang fleksjob 14 05-05-2010 23:09
Kan være et problem jcdk Accept fra vores omgivelser 25 20-08-2007 18:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension