K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2010, 22:35   #1
Tullepigen90
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tullepigen90s avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Lokation: Jylland
Alder: 33
Indlæg: 113
Styrke: 14
Tullepigen90 er ny på vejen
Smile Ung og ensom??

Hej alle unge her på K10.

Som ung og kronisk syg, føler jeg mig ofte meget ensom. Derfor tænkte jeg at jeg nok ikke var den eneste og derfor kunne jeg godt tænke mig via email, facebook, skype eller msn at skrive sammen med andre unge. Jeg håber der er andre unge som ligesom mig føler et tomrum og ensomhed i livet.

Mvh nanna
__________________
Mvh.
Nanna - (Tullepigen90)

Førtidspensionist pr. 1/11-2008
Tullepigen90 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 01:43   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Hej Nanna.

Der var en tråd i denne uge om netop ensomhed; også blandt os unge. Jeg tænker det måske er en idé at du sætter det her indlæg ind i den tråd, sådan at der er samling på det Der er vi flere der har skrevet...

Den er her:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...light=ensomhed
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2010, 12:50   #3
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tullepigen90 Se meddelelser
Hej alle unge her på K10.

Som ung og kronisk syg, føler jeg mig ofte meget ensom. Derfor tænkte jeg at jeg nok ikke var den eneste og derfor kunne jeg godt tænke mig via email, facebook, skype eller msn at skrive sammen med andre unge. Jeg håber der er andre unge som ligesom mig føler et tomrum og ensomhed i livet.

Mvh nanna
vil bare sige at man ikke behøves at være ung for at føle det.. tror det er noget der bare ligger til en når man er single.. så er det ikke bare det hjemlige man skal arbejde sig i gennem. med anstrengelse.. men energien skal også bruges på at optage kontakt og der er det oftest nemt at skubbe det til side til sener..

men jeg tænker også at du har mulighed for at oprette en gruppe på FB hvis du har energien til det.. har ikke prøvet med det skulle ikke være så svært..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2011, 10:34   #4
frkhansen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-01 2011
Lokation: Vejle kommune
Indlæg: 15
Styrke: 14
frkhansen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tullepigen90 Se meddelelser
Hej alle unge her på K10.

Som ung og kronisk syg, føler jeg mig ofte meget ensom. Derfor tænkte jeg at jeg nok ikke var den eneste og derfor kunne jeg godt tænke mig via email, facebook, skype eller msn at skrive sammen med andre unge. Jeg håber der er andre unge som ligesom mig føler et tomrum og ensomhed i livet.

Mvh nanna
Hej Nanna.
Jeg er ung og døjer med mit helbred. Jeg er ikke hverken førtidspensionist eller fleksjobbet, sygemeldt eller under revalidering. Jeg er i lære, 37 timer om ugen, men er fuldstændig færdig når jeg kommer hjem om eftermiddagen. Jeg kan næsten ikke overkomme at skulle tage opvasken mv. Jeg har diskusprolaps i lænden, en cyste på halebenet, en fejlopereret arm og et piskesmæld med dertilhørende gener.
Jeg føler mig også ensom, men ikke fordi jeg er alene. Jeg føler mig ensom fordi jeg ikke har min families opbakning - de bor langt væk, og kender faktisk ikke til mine geners omfang. Jeg har en kæreste, men han døjer selv med helbredet. Han er kronisk nyresyg, og kæmper med systemet for at få bevilget et fleksjob, og han har bestemt ikke brug for at skulle bekymre sig om mine problemer, så jeg fortæller ham sjældent hvis jeg er mere skidt end sædvanligt.
Jeg savner nogen at tale med alting mellem himmel og jord, nogen der ikke dømmer mig fordi jeg er ung og ikke bare bliver rask, så je kan godt tilslutte mig dit problem.

- frkhansen
frkhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ensom og forladt Tullee Alt det andet 14 25-11-2011 12:14
Ensom, hvor går man hen ?? Nusli Alt det andet 2 05-04-2011 23:01
Ensom kamp Hanna Spørgsmål ang fleksjob 9 27-05-2010 00:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension