K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2015, 21:13   #71
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
er der "regler" for hvor længe man skal arbejdsprøves den sidste praktik som jeg er i har varet 1 år og sagsb vil gerne have mere
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2015, 10:20   #72
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Man skal arbejdsprøves indtil niveauet for ens arbejdsevne er fundet. Så hvis du hele tiden bliver lidt bedre eller dårligere er niveauet ikke fundet. Men hvis du er stabil på et bestemt antal timer i en bestemt funktion kan man sige din arbejdsevne i den funktion kendes. Kommunen kan så ville arbejdsprøve dig i en anden funktion for at se om du kan yde mere i en den funktion.

Normalt er en arbejdsprøvning på 13 uger. Og hvis du har været stabil mht timer og funktion i de sidste 4 uger skulle det være nok.

I min sidste arbejdsprøvning var jeg der 17 uger, fordi vi havde forsøgt at øge timetallet og måtte tilbage på det forudgående niveau. Og så skulle jeg være stabil på det. Derfor 4 ugers forlængelse.

Så vigtigt udviklingen i din arbejdsprøvning er velbeskrevet.

Og nej, praktikstedet skal ikke ansætte en for at man bliver bevilliget fleksjob.

Sidst redigeret af Akvamarin; 20-08-2015 kl. 10:23.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2015, 17:38   #73
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Tak Akvamarin
Ok dvs sagsbehandler rabler,da jeg ikke er rykket op i timer ca 9-10 mdr puha den sidste tid nu er da uudholdelig

Hvis nogen har gode link jeg kan tage med må i endelig sige til
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2015, 16:08   #74
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Er det dumt at printe noget ud og tage med?
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2015, 16:54   #75
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Tror ikke der er tid til det. Er det noget som er vigtig for din sag skal teamet have det inden mødet
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2015, 18:49   #76
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Gisne det jeg tænker med papirer er hvor det er beskrevet at med arbejdsevne ligger man mere til fleks end ressourceforløb men ved ikke om det er dumt
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2015, 19:00   #77
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Der er ikke tid til mødet. Her spørger de jo ind til din hverdag, ikke gererelle love/bestemmelser.
Du hjælper dig selv bedst ved at beskrive hvordan din hverdag er og hvilke ønsker du har for fremtiden
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2015, 19:11   #78
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Tak Gisne jeg er bare nervøs og så roder det i mit hovede,men det du skriver lyder jo rigtigt
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2015, 19:51   #79
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Puha jeg er så glad og lettet at det jo ikke kan beskrives,jeg har overstået mødet og de indstiller mig til et fleksjob jeg kan ikke rigtigt forstå det og der kommer til at gå tid-

Mange tak til alle der har hjulpet og bare det at dette forum findes,men det gør ondt at vide at mange af jer ikke er afklaret endnu men pøjpøj med det

Jeg vil sikkert have en masse spørgsmål til fleksjob så håber det er ok at starte en ny tråd
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2015, 22:06   #80
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sommersen Se meddelelser
Puha jeg er så glad og lettet at det jo ikke kan beskrives,jeg har overstået mødet og de indstiller mig til et fleksjob jeg kan ikke rigtigt forstå det og der kommer til at gå tid-

Mange tak til alle der har hjulpet og bare det at dette forum findes,men det gør ondt at vide at mange af jer ikke er afklaret endnu men pøjpøj med det

Jeg vil sikkert have en masse spørgsmål til fleksjob så håber det er ok at starte en ny tråd
Tillykke Sommersen. Det gør mig godt at høre at du klarede mødet og blev indstillet til fleksjob. HURRA
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension