K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2006, 10:18   #11
losuma - Slettet Medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2006
Indlæg: 52
Styrke: 0
losuma - Slettet Medlem er ny på vejen
RE: Erfaring søges inden møde med pensionsnævn



Og der lærte jeg så... skriv skriv og atter skriv *s*
losuma - Slettet Medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2006, 20:46   #12
Ely
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2006
Indlæg: 7
Styrke: 0
Ely er ny på vejen
RE: Du skal tage til det møde!

Jeg har prøvet at være til møde med pensionsudvalget, da de skulle vudere min sag. Tilstede var formanden for socialudvalget, driftdirektøen for personforvaltningen og min sagsbehander. Jeg havde taget min mand med og han havde måtte sige så meget han havde lyst til og de henvente sig også til ham med spørgsmål flere gange.

Jeg havde det så dårligt med at skulle til det møde, b.la fordi jeg har gået i klasse med formanden for socialudvalgets datter også jeg synes det gik lidt for tæt på, at skulle sidde ansigt til ansigt med sin gamle venindes far og bede om pension.. Gisp.

Min mand fik gudskelov overtalt mig, og det er jeg glad for, for ellers have jeg helt sikkert fået afslag. Min sagsbehandler var nemlig imod at jeg skulle have pension, på trods af hun havde sendt mig til spiciallæge, som udtalte han anbefaldte pension.

Men fordi min mand og jeg mødte op, havde jeg mulighed for at fortælle om min side af historie, og gøre dem opmærksom på, at min egen læge slet ikke var taget med på råd.Det var min læge i øvrigt ikke tilfreds med.

Min sagsbehandler havde ikke så meget andet at sige til det møde end at " jeg har fulgt reglerne" ! Men enden på det blev at de skulle have en helbredsvudering fra min egen læge.

Det fik de så og jeg fik min førtidspension. Så jeg kan kun opførter til at møde op til mødet uanset hvor personligt og hårdt det måtte blive.

Held og lykke med mødet den 13..
Ely er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2006, 21:22   #13
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
RE: Erfaring søges inden møde med pensionsnævn

Tak for det heidi

Det var rigtig nyttyig oplysning at få.
Tror faktisk jeg vil printe de rettigheder ud du har skrevet hvis det er ok?
har du et link til dem..........så kan jeg printe dem ud der fra
Skide godt heidi............nu er jeg lidt bedre rystet til at tage kampen op med kommunen
Altid rart at vide hvilke rettigheder man egentligt har
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring søges! Tullepigen90 Midlertidig Førtidspension 8 18-02-2014 22:29
Har nogen oplevet dette??? ang. møde i pensionsnævn Fib Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 02-10-2013 16:20
Pensionsnævn-møde før afgørelse om fp? knuden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 30-01-2011 17:38
Akut brug for hjælp inden møde i morgen maybeline2you Alt det andet 12 24-01-2011 01:10
Erfaring søges !! doggerbanke66 Alt det andet 16 12-01-2011 11:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension