K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2006, 10:07   #11
Juliane
Elsker at være her på K10
 
Julianes avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2006
Lokation: Ny Hjørring
Indlæg: 53
Styrke: 18
Juliane er ny på vejen
RE: Re: spænding /angst

Hej Pia.
Tak for ordene.
Desværre må jeg give dig ret i at hun faktisk siger det mange tænker.
Der er mange hurdler /fordomme at komme over i vores situationer.
Jeg håber bestemt også på det bedste,håbet er der trods alt ingen der kan tage fra mig.
Jeg kan nu se at min sag ang. Fp. formodentligt ikke bliver afgjort inden sammenlægningen,p.g.a. tidspres .Tidspres fordi at ved kontrol besøg på onkologisk var der nu pludselig et nyt problem der kræver nærmere undersøgelse(det kom nu godt noget bag på mig øv.)samt at jeg ikke kunne få tid hos egen læge til specifik helbredsundersøgelse før d. 11.12.Vi er jo desværre ikke altid selv herre over hvordan tingene lige forløber.Humøret har jeg dog ikke mistet og ser fremad.
Hilsen fra
Juliane
Juliane er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning med angst Diablo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 22-05-2011 21:24
Møde hos SB/ angst MissMurphey Alt det andet 12 10-05-2011 09:48
Nogen der er i flexjob pga. angst? Ano Spørgsmål ang fleksjob 1 08-08-2010 13:00
Rundbordsmøde med angst LUM Dit og Dat 17 10-02-2009 15:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension