K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2013, 16:37   #91
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det lyder godt, at du nu har fået det med i sagen, at tilstanden er varig og behandlingsmulighederne er udtømte......for den er MEGET vigtig at have med!!

Læg mærke til om den lægger op til, om arbejdsevnen vil være 0 inden for alle erhverv (den skal ''vi'' i hvert fald lige have kigget nærmere på, når din ressourcefprofil er opdateret), for den må ikke lægge op til, at du vil kunne klare et fleksjob med skånebehov. Og lige præcis hér er det man skal være yderst opmærksom!!

Lyder som om smertecentret kan være sidste stop her d 21 Marts! Brug dem nu Stefansson! Fortæl åben og ærligt hvordan det hele hænger sammen, så de kan skrive en god regressionsrapport til kommunen som falder til din fordel.
Når du er færdig hos dem, så burde din sag altså være pakket til en førtidspension, da jeg ikke umiddelbart kan komme på noget kommunen ellers kan sætte i værk, i forsøget på at bedre din arbejdsevne.

HVIS de begynder på den der med arbejdsprøvningen igen, så fortæl dem, at du ikke KAN og henvis dem speciallægen, så kan de selv indhente informationen. Hvis du selv vil indhente informationen via en speciallægeerklæring, så kan den koste op mod 6000 kr - så lad kommunen indhente den.
I mellem tiden kan du så gøre speciallægen opmærksom på, at kommunen muligvis vil henvende sig, med henblik på en speciallægeerklæring der understreger, at en arbejdsprøvning vil være kontraindiceret. Så er speciallægen forbedredt.
Når denne udtalelse ligger, så er ringen helt afsluttet og sagen kan overgå til reglerne om førtidspension.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2013, 17:42   #92
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
For mit vedkommende var smerteklinikken sidste stop inden fp. - ¨åber det samme er gældende for dig

Så snart at du har afsluttet dit forløb og der er kommet epikrise burde du være klar til indstilling.

Jeg brugte psykologen på smertecenteret til at ruste mig til samtale med "heksen" på jobcenter - jeg var sikker på at der var lang vej endnu inden fp.

Jeg kom aldrig til samtale med heksen igen - der kom en vikar på jobcenter og hun indstillede mig med samme og 1½ måned efter var jeg førtidspensionist.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2013, 09:38   #93
stefansson
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2012
Indlæg: 59
Styrke: 13
stefansson er ny på vejen
OPDATERING igen

Så er jeg tilbage, det var været nogle hårde måneder at komme igennem, og mit overskud har været lig med 0 eller minus. Jeg har haft flere smerter, har stort set ikke kunne sidde foran computeren end en halv time ad gangen, og nu har jeg været uden en indtægt i et halvt år.

Jeg har dog nogle gode nyheder vedrørende min sag.

1) kommunen søger ftp §18 efter de gamle regler
2) Jeg har efter jeg har kontaktet jurist fået fortalt, at jeg har ret til invalidepension fra mit pensionsselskab da min arbejsevne er under 2/3.

Jeg har godt nok været i kontakt med mit pensionsselskab telefonisk lige siden jeg blev syg. Jeg har ringet til dem hver gang der er sket nyt i min sag, men hende jeg snakkede med, sagde hele tiden at først skulle det ske, og så det, og det var nærmest umuligt for mig at få invalidepension, selv om det kun var midlertidig.

Ifølge hende fra pensionskassen så skulle kommunen være i gang med at søge ftp inden jeg kunne få noget som helst fra dem. Juristen siger så til mig at hvis det ikke står i deres betingelser så kunne jeg lægge sag an mod dem, og han var ret sikker på at jeg ville vinde sagen.

Jeg kigger så i de betingelser som min pensionskasse har og der står der som den eneste betingelse at hvis min arbejdsevne er under 2/3 af normalt så havde jeg ret til midlertidig invalidepension, og hvis min tilstand er kronisk så har jeg ret til det resten af livet, eller indtil 63 år hvor så en alm folkepension begynder.

Så ringer jeg tilbage til pensionskassen og nu giver fløjten en anden lyd, og de skulle undersøge og få de nye lægepapirer!!! Så nu har de givet mig midlertidig invalidepension indtil september hvor sagen tages op igen, men da min tilstand er kronisk så håber jeg at de vil fortsætte med at udbetale til mig.

Jeg er også omfattet af noget gruppelivsforsikring, og da min tilstand er kronisk, vil jeg også søge om dette.

Jeg har nu nogle nye spørgsmål ang skat. Kan jeg selv gå ind og rette men hvor skal jeg skrive det beløb henne som jeg får i invalidepension? Og hvem kan hjælpe mig med dette nogen fra kommunen? Jeg vil gerne betale skat af med det samme, og nu får jeg invalidepension for de sidste 6 måneder og fremover, så der skulle gerne betales skat af det store sum der vil være på min konto snart.... Håber nogen kan hjælpe!

Og jeg får også børne invalidepension jeg har to små børn, hvilket skattekort skal jeg bruge til dem??? Og hvilken konto plejer man at bruge? børnenes egen konto eller dem vi har til deres udgifter?

Ha en rigtig god dag til alle, og bliv ved med at kæmpe!!! Det kan betale sig! Det vidner min sag om, men det er sgu hårdt!!

vh Stefansson
stefansson er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2013, 10:00   #94
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Tillykke med den foreløbig sejr :-)

Jeg har min invalidepension fra pensionsselskabet under rubrik nr. 16.

Mht. dine små børn, så skal du bare få lavet et skattekort til dem - sådan at deres fribeløb bliver brugt, inden der evt. skal betales skat.
Den børnepension mine børn får er ikke større end, at de ikke kommer til at betale skat af den.
Du skal oprette en NemKonto til dine børn, så pengene kan blive sat ind (de kommer ikke ind på din konto, selvom du selvfølgelig har råderet over dem)
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2013, 20:05   #95
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvordan har kommunen tænkt sig og søge pension under de gamle regler
hvis din sag ikke er overgået til regler om pension, inden den 1 januar 2013
så er det under de nye regler.
det kan kommunen ikke ud fra den lovgivning jeg kender i hvertfald
folkepension er ikke fra de 63 år, men senere og kommer an på hvor gammel du er
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2013, 20:22   #96
dixiven
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2013
Alder: 63
Indlæg: 27
Styrke: 11
dixiven er ny på vejen
Jeg har også været igennem hele møllen med arbejdsprøvninger, virksomhedspraktik, psykiater, lægeerklæringer osv. mente også at arbejdsprøvning er nogenlunde det samme som ressourceforløb, og i arbejdsprøvningen skrev de at jeg ikke kunne klare at arbejde. Men alligevel skulle jeg igennnem hele møllen igen, med nye skemaer, ny lægeerklæring, osv.
Fik i tirsdags at vide at jeg skulle igennem et ressourceforløb, da de sagde, det er ikke det samme som arbejdsprøvning.
Jeg regnede også med at jeg kunne få pension med det samme - også fordi jeg er 53 år, og har været sygemeldt i 3½ år, men nej -
dixiven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2013, 22:42   #97
stefansson
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2012
Indlæg: 59
Styrke: 13
stefansson er ny på vejen
Tak til frup for gode råd til invalide pensionen.

MTVRV1: min sag er meget kompliceret og jeg kan snart ikke finde hoved eller hale i den. Men kommunen søger førtidspension efter de gamle regler fra før 2013.

OPDATERING:

Jeg har nu fået bevilliget midlertidig invalidepension fra min pensionskasse indtil september i år. Det letter meget om vores økonomi, og gør at vi bedre kan hygge lidt nu her i sommeren med god samvittighed.

Min fagforening har fået svar fra beskæftigelseankenævnet angående anken om stop af sygedagpenge. De modtager svaret da de er fuldmægtige i min sag pt. men problemet er bare at de "glemmer" at videresende oplysninger til mig, så jeg har været intet vidende om at jeg har fået afslag. Jeg har nu modtaget dokumenterne fra fagforening, men det er bare for sent, for hvis jeg vil anke beslutningen, så er der 4 ugers deadline, og jeg ser først dette brev efter 5 uger

Jeg er tosset på min fagforening at de ikke har ville videresende disse vigtige dokumenter på afslag og begrundelse. Jeg vil indsende klage over den person fra fagforeningen der har haft min sag, det er helt sikkert. Nu gider jeg ikke mere. Er der nogen der ved om jeg stadig kan anke, fordi jeg så først brevet i går....

Grunden til at jeg vil anke BAN´s beslutning, er at de har misfortolket min sag helt. De mener at jeg var rask i juni 2012, dengang sygedagpengene stoppede, men jeg var ligeså syg som nu, og ligeså besværet af min sygdom som jeg er nu. De mener at jeg havde det godt nok til at arbejde i juni 2012, og at jeg først fik det værre senere, og derfor kan mine sygedagpenge ikke forlænges. Selv om jeg har tilsendt oplysninger om at dette ikke er rigtig.

De fra BAN plukker ligesom det ud af min sag som de mener er relevant, og glemmer alt det andet. Altså de tager gamle forældede oplysninger fra min sag, og vil ikke tage de nyeste oplysninger i betragtning, selv om jeg f.eks. har skrevet direkte at jeg hele tiden har været ligeså besværet af mine smerter, og at de behandlinger jeg har fået ikke har haft nogen effekt.

Er der andre herinde der har fået afslag på anke om sygedagpengestop, som mener at det er foregået uretfærdigt, og at BAN har mistolket sagen?

Min sag er meget indviklet, da der er modsat rettede kommentarer fra bl.a. min speciallæge på rigshospitalet. I starten sagde han at jeg ikke burde have smerter fra mit VM (venøse misdannelse), men sidenhen har han indset hvor meget mine smerter hæmmer mig, men det står bare ikke nogle steder andet end at jeg har skrevet smertedagbog og en generel beskrivelse af hvordan jeg har det og hvordan jeg klarer min dagligdag.

ER der andre herinde hvor der er flere fejl i jeres sag, altså oplysninger fra læger der er forkerte, og hvordan har I håndteret dette? Kan man bede om at få fjernet de forkerte oplysninger? eller følger de med obligatorisk i ens sag, selv om de ikker er aktuelle eller relevante mere? Det forvirrer bare min sag så meget at der er så mange forkerte oplysninger med fra læger og speciallæger, og også fra kommunens egen lægekonsulent.

kommunens lægekonsulent har rettet på sit lægeskøn, men dette tager de ikke med hos BAN da dette lægeskøn er fra 2013.

Hvad skal jeg gøre nu? jeg tænker at få hjælp fra jurist, men er der nogen herinde der har oplevet lignende, kan vi snakke sammen, eller skriv herunder. Det ville hjælpe mig så meget, og jeg ville sætte stor pris på det.

håber at høre fra nogen, vh Stefansson
stefansson er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2013, 23:23   #98
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af stefansson Se meddelelser
Min fagforening har fået svar fra beskæftigelseankenævnet angående anken om stop af sygedagpenge. De modtager svaret da de er fuldmægtige i min sag pt. men problemet er bare at de "glemmer" at videresende oplysninger til mig, så jeg har været intet vidende om at jeg har fået afslag. Jeg har nu modtaget dokumenterne fra fagforening, men det er bare for sent, for hvis jeg vil anke beslutningen, så er der 4 ugers deadline, og jeg ser først dette brev efter 5 uger

Jeg er tosset på min fagforening at de ikke har ville videresende disse vigtige dokumenter på afslag og begrundelse. Jeg vil indsende klage over den person fra fagforeningen der har haft min sag, det er helt sikkert. Nu gider jeg ikke mere. Er der nogen der ved om jeg stadig kan anke, fordi jeg så først brevet i går....
Det er det store problem når man lægger hele ansvaret over på en anden igennem at være partsrepræsentant, frem for at have en bisidder eller rådgiver i sagen... jeg kan få helt ondt i maven ved tanken.

De har ingen pligt til at vurdere en klage, der er indgivet for sent, men du kan jo godt prøve.
Overfor kommunen er partsrepræsentanten den eneste kontakt i sagen, og de har derfor handlet i god tro.

Det eneste der er at gøre er at hive din partsrepræsentant i retten, hvilket kan blive en dyr affære.

Men det med partsrepræsentanter, der ikke er deres opgaver værdige, har vi jo nogle eksempler på herinde.

PS
Hvilken fagforening er det der siger ok til ligefrem at være partsrepræsentant ?
Jeg spørger fordi jeg har været både i FOA og HK, som jo er nogle af de største og rigeste.
De tør ikke indlade sig på at være patsrepræsentant idet det er for risikabelt hvis noget går galt... de stiller dog gerne sig til rådighed med vejledning og praktiske ting som at skrive klarer mm.

Sidst redigeret af Nøgne tær; 18-07-2013 kl. 23:29.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2013, 23:59   #99
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ankefrist 4 uger = 28 dage præcis på minuttet..

Du skriver omgående til Ankestyrelsen med din beskrivelse og med navn, tlf etc, på den eller de, der ikke har kendt denne VIGTIGE regel og undladt at informere dig om afslaget.


... men her lidt information:

http://www.ask.dk/da/Nyttig%20viden/...optagelse.aspx

"Ankestyrelsen kan se bort fra overskridelser af ankefristen, hvis der er en særlig grund til det. Ankestyrelsen afgør selv, om det er tilfældet."

http://www.slagelse.dk/Borgerservice...ge/Ankesag.htm

"Hvis en borger ikke er enig i de afgørelse der træffes i en sag kan afgørelsen ankes. Dette skal indenfor 4 uger fra modtagelse af afgørelsen. Hvis klagefristen overskrides vil sagen ikke blive behandlet, men sendt direkte videre til Beskæftigelsesankenævnet. Beskæftigelsesankenævnet tager derefter stilling til, om der kan dispenseres for overskridelse af klagefristen. Oftest vil der ikke blive dispenseret, og ankemulighederne er i så fald opbrugt."

http://www.statensnet.dk/pligtarkiv/...id=10&iarkiv=1

12.4. Afbrydelse/forlængelse af klagefristen

53. Klagefristen begynder først at løbe fra det tidspunkt, hvor der er givet fyldestgørende klagevejledning, det vil sige angivelse af, hvortil klagen skal indgives og angivelse af klagefristen.

En klagevejledning betragtes som fyldestgørende, selv om den ikke findes i selve afgørelsen, men er vedlagt afgørelsen, når der i selve afgørelsen er henvist til klagevejledningen.

54. Hvis en afgørelse er mangelfuldt begrundet, kan dette medføre en forlængelse af klagefristen (SM O-76-97).

55. Hvis en klager har anmodet om aktindsigt inden klagefristens udløb, kan dette bevirke en afbrydelse af klagefristen. Det er den myndighed, der har truffet afgørelsen, der træffer beslutning om klagefristens eventuelle afbrydelse. Klagefristen løber i så fald videre fra det tidspunkt, hvor aktindsigt er meddelt parten eller afslået, dog med mindst 14 dage. Underretning om, hvornår klagefristen herefter udløber, skal samtidig gives til andre klageberettigede, jf. forvaltningslovens § 17. Endvidere bør klageinstansen underrettes om klagefristens forlængelse, hvis der klages.

Hvis klageren har anmodet om aktindsigt inden klagefristens udløb, uden at dette har medført en forlængelse af klagefristen, kan klageinstansen eventuelt se bort fra en overskridelse af klagefristen.

56. Når en mundtlig afgørelse efterfølgende meddeles skriftligt med klagevejledning, regnes ankefristen fra den skriftlige meddelelse af afgørelsen. Dette gælder også, selv om der i forbindelse med den mundtlige meddelelse er givet klagevejledning, og selv om anmodningen om en skriftlig afgørelse er fremsat efter udløbet af fristen på 14 dage i forvaltningslovens § 23, stk.1. Se herved SM O-35-94.

57. Hvis en partsrepræsentant ved en fejl modtager meddelelse om afgørelsen senere end afgørelsens adressat, regnes klagefristen først fra det tidspunkt, hvor partsrepræsentanten har modtaget meddelelse om afgørelsen (Ombudsmandens beretning for 1991 s. 161).

Tilbage

12.5. Hvem tager stilling til, om klagefristen er overholdt

58. Det er altid klagemyndigheden, der afgør, om en klagefrist er overholdt, men den myndighed, der har truffet afgørelsen skal være opmærksom på, om klagen er rettidig. Dette gælder uanset om myndigheden har en genvurderingsordning.

Mener myndigheden, at klagefristen er overskredet, sendes klagen og sagens øvrige akter straks til klageinstansen med angivelse af dette. Dette gælder også i tilfælde, hvor myndigheden har en genvurderingsordning, jf. retssikkerhedsbekendtgørelsen § 4, stk. 3.

Klageinstansen tager så stilling til, om klagefristen er overskredet, og i givet fald, om der er grundlag for at se bort fra overskridelsen. Hvis klageinstansen dispenserer fra klagefristen, sendes sagen til genvurdering hos den myndighed, der har truffet afgørelsen.

Tilbage

12.6. Dispensation fra klagefristen

59. Klageinstanserne kan se bort fra klagefristens overskridelse, når der er særlig grund til det, jf. retssikkerhedslovens § 67, stk. 2, og § 55, stk. 4, i lov om sikring mod følger af arbejdsskade.

Fra Ankestyrelsens praksis kan nævnes følgende afgørelser om dispensation:

Tilfælde, hvor overskridelsen af klagefristen skyldes klagerens egne forhold

60. Tilfælde, hvor der ikke var grundlag for dispensation

Afgørelse den 13. marts og anke den 8. december. Klageren var udlænding og havde søgt pension 3 dage efter at have fået permanent opholdstilladelse. Da brevene ikke bar præg af, at ansøgeren ikke var inde i reglerne, og da fristoverskridelsen var lang, blev anken afvist.

61. Tilfælde, hvor der var grundlag for dispensation

1) Ansøgeren var bortrejst på tidspunktet for afgørelsen den 12. juni. Anken var dateret den 17. juli og modtaget i nævnet den 20. juli.

Ansøgeren oplyste, at han havde været bortrejst i perioden fra den 7. juni til den 16. juli, og sagsbehandleren i kommunen bekræftede dette.

Da ansøgeren ikke var blevet bekendt med afgørelsen, inden klagefristens udløb, og da han havde reageret hurtigt efter hjemkomsten, blev der dispenseret fra fristen.

2) Ankefristen udløb den 5. marts. Anken var modtaget den 12. marts.

Ansøgeren var akut indlagt på sygehus fra den 2. marts til den 11. marts. Da der var tale om en akut indlæggelse, og da anken blev sendt straks efter udskrivningen, blev der bortset fra fristoverskridelsen.

3) Fristoverskridelse på 11 dage. Efter det oplyste havde klageren en psykisk lidelse på grund af arbejdsskaden. Lidelsen medførte, at han havde svært ved at træffe beslutninger, og han behøvede hjælp til bearbejdning af skriftligt materiale. Der blev dispenseret.

4) Afgørelse den 27. oktober og anke den 17. december. Afgørelsen vedrørte en udlænding, som ikke eller kun dårligt forstod dansk. Ansøgeren var ikke rask. Under hensyn hertil og til sprogvanskelighederne blev der dispenseret.

I tilslutning til det sidstnævnte eksempel skal det bemærkes, at myndighederne har en særlig forpligtelse til at yde vejledning, når der kan være forståelsesmæssige problemer i forbindelse med en afgørelse.

Der henvises i denne forbindelse også til Justitsministeriets vejledning om forvaltningsloven, pkt. 32 - 37 om tolkebistand og oversættelse og til Folketingets Ombudsmands beretning 1990, side 240.

Hvis en myndighed har forsømt sin vejledningspligt, kan dette bevirke dispensation.

Tilbage

12.7. Fristoverskridelsen skyldes klagerens hjælpers forhold

62. 1) I anmodningen om dispensation oplyste fagforeningen, at klagen var videresendt af lokalkontoret til hovedkontoret, men bortkommet undervejs. Dette blev opdaget tilfældigt ved en telefonsamtale. For at bevise dette, havde forbundet efterlyst brevet hos postvæsenet. Klagen blev afvist.

2) Klageren oplyste, at han havde bedt en af sine venner om at tage klagebrevet med til posthuset. Klageren havde senere erfaret, at vennen ikke sørgede for, at brevet blev sendt med det samme, men at han gik nogle dage med brevet før afsendelsen. Klagen blev afvist.

Det kan ikke udelukkes, at hjælpers forhold efter en konkret vurdering kan bevirke dispensation.

Tilbage

12.8. Fejl eller forsømmelser hos myndighederne kan bevirke dispensation

63. Ankefristen udløb 15. januar. Anken var modtaget i nævnet den 20. januar. Nævnet underrettede ikke ansøgeren om fristoverskridelsen, og anken blev først sendt til Ankestyrelsen den 1. april. Der blev dispenseret.

Tilbage

12.9. Klager over afgørelser om fristspørgsmål

64. Ifølge retssikkerhedslovens § 67, stk. 2, 2. pkt. kan afgørelser om at se bort fra klagefrister ikke indbringes for anden administrativ myndighed.

Det sociale nævns afvisning af en sag på grund af klagefristens overskridelse er således en endelig afgørelse. Det samme gælder nævnets beslutning om at behandle klagen trods klagefristens overskridelse.

Lad os hører nærmere om det lykkes med fornyet ankefrist.

Bedste hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 19-07-2013, 09:00   #100
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Ændring af journalnotater

#97 Stefansson
"ER der andre herinde hvor der er flere fejl i jeres sag, altså oplysninger fra læger der er forkerte, og hvordan har I håndteret dette? Kan man bede om at få fjernet de forkerte oplysninger? eller følger de med obligatorisk i ens sag, selv om de ikker er aktuelle eller relevante mere? Det forvirrer bare min sag så meget at der er så mange forkerte oplysninger med fra læger og speciallæger, og også fra kommunens egen lægekonsulent. "

Hej Stefansson
Jeg retter konsekvent henvendelse til læge, sygehus, behandlere, sagsbehandler osv. med henblik på rettelse af misforståelser, misfortolkninger og fejl i journaler.

F.eks. når lægenotat ligger på sundhed.dk eller er videresendt af behandler som epikrise til læge kan den originale journal ikke rettes, men der kan tilføjes kommentarer eller rettelser jf min henvendelse.

Jeg skriver f.eks. hvis det drejer sig om en rettelse altid med kopi af notat fra journal og så efterfølgende min kommentar samt rettelse.
Jeg skriver mit notat/rettelse skal journalføres på sagen og beder om en efterfølgende bekræftelse.
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
forløb med førtidspension Emil1974 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 17-08-2013 11:54
Søger førtidspension. Snøffe Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 27-08-2012 19:25
Fleksjobbere skal fremover lønnes ud fra deres effektive arbejdstid gunvor Fremtiden for fleksjob og førtidspension 5 20-03-2012 21:34
Hvad er medicintilskud og hvor kommer de fra... link med hele forklaringen ! §ABC Et godt link! 0 18-02-2012 12:55
søger førtidspension maja-bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 25-07-2010 01:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension