K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2010, 11:33   #1
Pial41
Ved at vænne sig til K10
 
Pial41s avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Lokation: Falster
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 6
Styrke: 14
Pial41 er ny på vejen
Fleksjob uden hænder

--------------------------------------------------------------------------------

Hej.
Jeg er ny bruger herinde, og vil starte med at sige tak for en super god side.
Jeg lider af hypermobilitet syndrom og venter på at blive udredt for Ehlers Danloss. Jeg skal højerst sansynligt i flexjob, og det passer mig fint. Problemet er bare at jeg har skinner på begger tommelfingre og sølvskinner på begge pege-og lillefingre. Så er det jeg vil høre om der er nogen der kender et spændene job hvor man ikke skal bruge hænderne.
Pial41
Pial41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2010, 13:30   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Det er ikke nemt...
Går ud fra, at du gerne vil have ALLE bud, så jeg vil gerne sende min tanker afsted:

Underviser.
Rådgiver/vejleder.
Opsynskvinde på museum. Jeg tror også, at Vej og Park har folk der kører rundt og holde øje med hvor i byer og på landet der trafiklys der ikke dur, rod i vejskilte, behov for reperationer osv. Men det kræver at du kan køre bil - med mindre man kører to sammen.

Jeg vil lige foreslå dig, at du skriver hvilken uddannelse og hvilke interesseområder du har :-)
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2010, 18:16   #3
Mila
Hvor skulle jeg ellers være
 
Milas avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 105
Styrke: 15
Mila er ny på vejen
Feks. noget telefonist job - du kan vel godt trykke på et par taster med fingre med skinner for at besvare opkald og du har jo osse stadig nogen fingre uden skinner.

Hvordan klare du dig selv i hverdagen tænker jeg - hvis du intet kan bruge dine hænder til ?
__________________
-----------------------------------
Venlig hilsen

Mila..
Mila er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2010, 20:15   #4
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
voksen underviser.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2010, 01:07   #5
Pial41
Ved at vænne sig til K10
 
Pial41s avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Lokation: Falster
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 6
Styrke: 14
Pial41 er ny på vejen
Tak for jeres svar. Jeg havde glemt at skrive at jeg også har skinner på anklerne dem er jeg ved at skal lære at gå med. Jeg har også tænkt på voksenunderviser. Vi må se hvad der sker.
Pas godt på jer selv her i weekenden.

Hej.
Det er nyt for mig med skinnerne, så jeg prøver. Det tager tid og jeg snyder lidt ind i mellem. Prisen er så uro i hænder og fødder, med sådan er det jo. Jeg har dem på for at mine fingre ikke går ud af led, og det samme er med anklerne.
Pial41

Sidst redigeret af Stezu; 15-08-2010 kl. 10:59. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
Pial41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2010, 09:59   #6
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pial41 Se meddelelser
Hej.
Det er nyt for mig med skinnerne, så jeg prøver. Det tager tid og jeg snyder lidt ind i mellem. Prisen er så uro i hænder og fødder, med sådan er det jo. Jeg har dem på for at mine fingre ikke går ud af led, og det samme er med anklerne.
Pial41
Det er synd for dig at det er nødvendigt
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Særlig ydelse til fleksjobbere uden fleksjob Systeminvalid Spørgsmål ang fleksjob 17 30-10-2013 02:46
tilkendt fleksjob uden timer???? lillesine Spørgsmål ang fleksjob 10 26-03-2013 09:29
Køen af ledige uden fleksjob vokser Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 01-07-2010 00:10
Alt for mange på fleksjob uden grund Peacock Politik og Samfund 17 18-07-2008 21:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension