K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2014, 13:54   #71
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Problemet er bare, at de laaaaaange ventetider, måske kan munde ud i en ny arbejdsprøvning, for det kan jo være at mange har fået det meget bedre i den ventetid, der har været på at få sin Anke igennem...det kunne bedst ligne systemet, at sende en ud i endnu en arbejdsprøvning

Pr. 1.5.14 er der gået 2 år siden, jeg var i arbejdsprøvning, hvor alt og det er virkelig ALT, det klokkeklart pegede lod flex!

Juli 2012 ny speciallægeattest, alt peger på flex.

November 2012 neuropsykologisk test (foranlediget af jobcenter), konklusionen er, at jeg har kognitive nedsættelser på stort set alle parametre, peger på flex.

December 2012 afslag på flex fra jobcenterets side.

Januar 2012 ankede - og nu er vi her med yderligere 2 måneders ventetid "vi har mange sager og bla bla bla, der har ikke været tid til at behandle sagen".

I al den tid der er gået, har jeg været på ægtefælleforsørgelse, så selvfølgelig trækker min sag da ud, det er jo gratis...

Heldigvis har jeg en tab af erhvervsevne forsikring, som gør, at vi liiiige kan holde skinnet på næsen.

Nå men jeg prøver at bevæbne mig med tålmodighed

Tak for jeres historier også
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2014, 00:19   #72
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Så kom svaret = afslag

Jeg fatter det ikke, afslag på fleks. Ved snart ikke, hvad der skal til. Systemet har vundet, gider ikke kæmpe for det mere!

Lige nu er jeg tom indeni efter denne meddelse, men samtidig er det også en slags befrielse at være færdig med systemet.

Håber for alle jer, der er igang med at søge om forlængelse af sygedagpenge, fleks og pension at det lykkes for jer

Tak for tiden hér på K10, det har været en god hjælp, som jeg har været glad for vil stadig kigge med på sidelinjen og hjælpe, når jeg kan

Pas på jer. Bedste hilsener Mumrik
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2014, 00:41   #73
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Neeej
Er det svar fra ankestyrelsen eller har du været forbi teamet???


Kæmpe kram fra mig
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2014, 08:36   #74
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvad var begrundelsen for afslaget?

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2014, 14:41   #75
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Neeej
Er det svar fra ankestyrelsen eller har du været forbi teamet???


Kæmpe kram fra mig
Ja, det er svar fra Ankestyrelsen. Jeg har ikke været forbi teamet, da jeg formentlig skulle ind under gamle regler, da min ansøgning er fra juni 2012!
Hvordan går det med dig? Er du kommet videre? 😊

Tak for dit knus, du får straks ét retur

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Hvad var begrundelsen for afslaget?

VH POpiae
De mener, at der stadig er arbejdsevne i mig, hvis der bliver taget hensyn til mine skånebehov, alle min kognitive funktioner er meget nedsat, og så skulle jeg lige også tilknyttes en mentor på en arbejdsplads.
Altså en masse skånehensyn samt mentor. Hvem vil ansætte sådan én?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2014, 22:26   #76
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Ja, det er svar fra Ankestyrelsen. Jeg har ikke været forbi teamet, da jeg formentlig skulle ind under gamle regler, da min ansøgning er fra juni 2012!
Hvordan går det med dig? Er du kommet videre? 😊

Tak for dit knus, du får straks ét retur
Jeg skulle forbi teamet selvom min var fra 2013, hvor jeg fik afslag også

Det er hos ankestyrelsen og de har netop forlænget tiden med 4 mdr mere

Men men men jeg har næsten afsluttet det udviklingsforløb som teamet mente ville få mig op i timer og tilbage på det ordinære arbejdsmarked

Jeg er endt på 10 effektive timer, så nu mener min sagsbehandler at flex er vejen frem, så jeg skal forbi teamet igen, de har indhentet alt endnu engang, så nu venter jeg på datoen og så må vi se om det bliver endnu et afslag ( ville ikke komme bag på mig)

Jeg havde borgerrådgiveren på min sag som fandt 9 kritiske fejl, som jeg så har fået en "undskyldning" for af direktøren fra kommunen..

Hvor er jeg bare ked af det på dine vegne øv øv mega øv
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2014, 10:29   #77
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Ja, det er en langvarig affære håber virkelig det bedste for dig!!!

Jeg orker ikke dette cirkus mere, ej heller starte forfra, for det ville jeg skulle, og vi taler om HELT forfra

Utroligt at de tror, at min arbejdsevne er blevet meget bedre end for 2 år siden, da jeg var i arbejdsprøvning! Jeg er sgu bare blevet mere syg af at være i kløerne på dem, og jeg siger nu fra, inden min krop gør det!

Lad mig høre løbende fra dig, krydser alt!!!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom Afslag på indstilling til FTP. eskemand Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 56 18-12-2012 23:45
Førtidspension indstilling/afslag Mussen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 02-11-2012 11:00
Indstilling til Fp Hamselv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-03-2011 13:05
indstilling til afslag på førtidspension frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2008 00:01
Afslag på indstilling. Buller1 At søge førtidspension 3 01-12-2007 10:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension