K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-09-2010, 19:46   #91
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hvor lang tid afhænger af hvor længe du skal være i kommunens system. dvs de kan først give dig en kendelse, når du er færdigafklaret. enten til fleksjob eller pension. ja eller til rask..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2010, 19:28   #92
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Svar

Hej

hvis der fx. ligger en fleksjob bev. indenfor 3 mdr., arbejder ask så hurtigere med vurdering af erhvervsevne eller har de altid en sagsbehandlingstid på 1 år >???

hej
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2010, 00:28   #93
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
mon ikke det kommer an på hvor langt de er i din sag i forvejen?

I min egen sag skriver de hvert halve år, for at høre nyt.. jeg er glad for deres tålmodighed..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 10:59   #94
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Opdatering af min sag...

hej allesammen

ja, har nu været i arb. prøvn. i en mdr. Startede op med 16 timer uge fordelt på 4 dage med onsdag fri.

efter 2 uger op på 18 timer uge og ingen fridag, jeg har ikke formået, at være der 18 timer uge, idet jeg er gået før flere dage.

nu fra næste uge 3,5 time pr. dag = 17,5 timer, så må jeg jo se om det er et niveau jeg kan magte. Det der sker, er at jeg begynder at miste koncentrationen efter ca . 3-3,5 time og er bare færdig i hovedet (PDST).

min arb. prøvn. er fastsat til at køre til den 22/10 10 og jeg håber så der, at den kan foreligges flexteammøde. Men men men, hvordan har I erfaringer med det? Det er min 2 arb. prøvn. og den første var i min egen afdeling imens jeg var deltidssygemeldt, nu er jeg fuldtidssygemeldt, for at kunne deltage i extern arb. prøvn.

Hvad er jeres erfaringer....?

anna1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2010, 21:35   #95
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej

Jeg undrer mig over du skal op i tid pt. når du ikke har kunne arbejde det de havde sat dig til er selv i arbejdsprøvning har været dette siden midten af august, men min slutter så i midten af november.

jeg har haft virksomhedskonsulenten ude ( startede med 15 t. om ugen ).
virksomhedskonsulten spurgte arbejdsgiver om timeantallet kunne sættes op, til dette var svaret nej, så jeg er stadig på 15 t om ugen og min arbejdsprøning slutter stadig som aftalt.

så jeg tror det er meget forskelligt fra sag til sag ( menneske til menneske ).
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2010, 17:41   #96
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Question Opdatering i min sag

Hej Allesammen

Nu er min arb. prøvning til ende næste uge og så er min ressourseprofil lige ved at være på trapperne, altså færdiggjort af min SB, når hun lige får de sidste bemærkninger til min evaluering af arb. prøvning.

Har fået af vide, at min RP så kommer og jeg skal læse den igennem og komme med kommentarer og så når dette er færdigt og jeg endelig har godkendt den, har min SB indstillet mig til fleksteamsmøde her først i nov.

Så mon ikke der nu er en afgørelse på vej, hvad mener I og hvad med mine chancer, kom gerne med inputs og kommentarer, er bare så spændt og håber at om en mdr. tid alle mine bekymringer om fremtiden er slut....

kram anna1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2010, 11:16   #97
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Anna lyder da som om du kan begynde at se en ende på det krydser alt der kan krydses for dig...

Hvordan det kommer til at gå¨tjaa det er altså ikke til at sige , kan vel kun sige at var det mig der sad og kiggede på dit forløb dine papir osv ja så var der nok ikke nogen tvivl om at det skulle være fleks , men desværre er det ikke alle kommuner der er så kloge som mig ha ha ha ..

men mon ikke du skulle have en god chance... det håber og tror jeg da
  Besvar med citat
Gammel 20-10-2010, 15:11   #98
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Arbejdsprøvning slut nu...nu den lange ventetid til min sag kommer på møde...

Hej allesammen

Så endte min arb. prøvn. i dag. De var bare så søde ved mig idag, havde købt en flot orkidee og skrevet et pænt kort til mig. De har alle syntes, det har været rart jeg har været der og har gjort en forskel med at hjælpe til der.

Har så lige modtaget mit evalueringsskema fra min virksomhedskonsulent og praktikken er meget velbeskrevet og udført godt.

Så nu er der den lange ventetid, min SB skal have min ressourseprofil gjort klar til mig og så skal den jo godkendes af mig og så vil hun fremligge den på møde her den 10/11, så det bliver en lang ventetid....

Jeg fratræder jo den 31/10 fra mit job ved kommunen og så overgår jeg til sygedagpenge, indtil forhåbenligt min bev. på fleksjob er der.

Nogen der har en idé om hvad jeg kan fordrive denne lange ventetid med...............???

hej
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2010, 17:43   #99
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
hej allesammen

så fik jeg idag min RP til gennemlæsning og den peger mod indstilling til fleksjob af min SB. Når nu jeg har gennemlæst den og kan genkende mig selv her 100 %, så er der vel ikke nødvendig med tilføjelser, eller er der?

Hvad siger jeres erfaringer????

Den kommer på møde her den 10 nov. og er så spændt at jeg allerede har ondt i maven, for hvad nu hvis der er en på mødet der ikke mener jeg skal indstilles??

Kryds fingre for mig xxxxx

og lige en ting, er det nødvendigt at underskrive RP, når man er 100% enig eller skal jeg insistrere på det, for min sb siger det ikke er nødvendigt?

vh

ANNA1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2010, 21:39   #100
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Hvis sagsbehandleren har fået det hele med i din rp, og her er oplysningerne om helbred, arb.prøvnings-resultater og konklusion vist det vigtigste, så behøver du ikke at tilføje noget.

Det undrer mig, at din sagsbehandler ikke finder det nødvendigt at du skriver under på rp'en, så vidt jeg ved er rp'en ugyldig uden din underskrift.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
av for hulan mine led kandelsdorff Alt det andet 12 13-03-2012 10:55
smerter i mine ben jyttels Alt det andet 9 12-05-2011 00:05
mine sygedagenge er stoppet Viva Alt det andet 8 31-08-2010 16:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension