K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2011, 21:03   #11
Betina1953
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2010
Indlæg: 85
Styrke: 15
Betina1953 er ny på vejen
Hej Frk. Horsens

Pas på dig selv, pres ikke mere op i tid end du kan klare. Sig fra, dit helbred er det vigtigste. Du går bare hjem, når du ikke kan klare mere. Det gjorde jeg, du skal ikke være tiden ud, hvis det er for hårdt. Så kan du være ligeglad med, hvad de siger. Dit helbred ER og BLIVER det VIGTIGSTE. Der er masser af psykologi i en arbejdsprøvning, har selv prøvet det.
Betina1953 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 22:44   #12
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Tak for alle jeres søde henvendelser.

Skal starte i morgen den 18 jan og dagen idag har ikke været sjov.

Jeg har haft angst anfald hele dagen, kroppen har nærmest været en ting for sig selv.
Bryder mig ikke om det og det plejer at hjælpe når jeg tager en Efexor mere, men denne gang har der ikke været nogen hjælp der.

Jeg er godt nok spændt på, hvordan min krop reagerer i morgen

Kh. Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2011, 11:35   #13
Anette71
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 8
Styrke: 0
Anette71 er ny på vejen
Er ny herinde, så kigger også lige med, skal starte i jobprøvning på mandag i 3½ time om dagen..... Fik også at vide, at jeg skulle notere ned hvad jeg laver og hvordan jeg har det, så vil lige prøve at finde det smerteskema i skriver om, for smerter er der hele tiden...

Er blevet fejlopereret i min skulder, hvor de ødelagde et ledbånd og har skadet nerverne i min arm
Anette71 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2011, 11:42   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Anette71 Se meddelelser
så vil lige prøve at finde det smerteskema i skriver om, for smerter er der hele tiden...(
Se i denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2011, 12:27   #15
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Så klarede jeg ikke mere.

Fandme surt, at man ikke engang kan klare de 3 dage som man skulle, men idag måtte jeg altså smide håndklædet i ringen pga meget kraftig hovedpine.

Den har været der fra dag 1, højst sandsynlig pga nye omgivelser, input og læring af kontoret, men idag spillede jeg altså ikke med.

Og som jeg plejer, så har jeg det mega skidt med det, at melde mig syg.
Har svært ved at erkende visse ting og acceptere at sådan er jeg altså skruet sammen.
Har stadig troen på, at folk blir sure på mig, når jeg melder fra selvom jeg inderst inde ved, at det gør de ikke.

Min usikkerhed gir mig også problemer på cutter fronten.
Jeg skærer mig ikke, jeg tager smerten på en anden måde og kradser mig til blods andre steder, hvor det ikke er synligt på kroppen.
Steder der kan dækkes med tøj.
Folk skal jo helst ikke se for meget...

Hader altså mig selv til tider, men erkendelsen af at sådan er jeg, er altså mega svær at erkende og indtil da må jeg jo nok hade mig selv lidt endnu.
Der er jo kun mig til det

kh. Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2011, 00:34   #16
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Så har jeg da gjort lidt godt for mig selv.

Jeg har lavet en ny vagtplan, der er blevet godkendt af arbejdsprøvningsstedet's chef og min virksomhedskonsulent.
Stadig med 15 timer, men fordelt på en anden måde, som jeg ikke håber vælter mig psykisk.

Men starter op på middel plan med 10 timer fordelt på 2 dage, så nu må vi se hvordan det forløber.

Må så småt erkende at jeg nok ikke fungerer 100 % men det er f..... en kamel at sluge, når man hele tiden vil behage omgivelserne, som jeg i særdeleshed godt ved, at jeg ikke skal behage, men psyken siger noget andet....

Kh. Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når modgang/udfordringer er i sigte. Enteneller Alt det andet 16 12-08-2013 08:32
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Billigere øl og øget beskæftigelse i sigte! Ninja Politik og Samfund 8 28-03-2012 01:33
jubiiiiiiiiiii flexjob i sigte Fie Spørgsmål ang fleksjob 2 09-12-2009 21:34
Snart 5 år på kontanthjælp og ingen ændring i sigte - HJÆLP! Maro Alt det andet 30 02-09-2009 17:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension