K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-03-2012, 20:31   #171
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
De har åbenbart nok med ressourcer til også at kæmpe med BAN. Man er dælme bare en lille bit prik et sådan spil. Er din sag i Ankestyrelsen nu også Tassi?

Jeg håber at du vinder Tassi og ligeledes for dig Gogo.
Ja, den ligger i Ankestyrelsen nu
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 16:06   #172
GoGo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 119
Styrke: 14
GoGo er ny på vejen
Hej allesammen.

Ja min sag udviklede sig til en lille gyser..

I påsken modtog jeg svar fra ankestyrelsen om de ikke ville behandle min sag.

Jeg var meget uforstående over dette da der i forvejen var optaget sager om § 27 stk 1 nr 4 Så hvorfor ikke min ???

Jeg må indrømme jeg røg helt i kulkælderen efterfølgende og tænkte hvorfor er der ingen retfærdighed til ? ingen vil læse min sag ordentlig og min tanke var at nu kunne kommunen gøre som det passer dem i alle sager...

Jeg besluttede mig så dagen efter påske at kontakte ankestyrelsen for at få forklaret hvorfor ikke mig og min sag, når der var taget lignene sager som ikke var afgjort og henviste til alle de principafgørelser nævnet havde overtrådt, der var meget stille i telefonen og de kunne ikke rigtig begrunde afslaget andet end de forholdt sig til nævnets afgørelse

Øv øv måtte bare sætte mig ned og græde over det hele syntes alt var nyttesløs....Men så ringer telefonen det var damen fra før, hun ville lige fortælle mig at de havde været inde og kigge på de andre sager om § 27 stk 1 nr 4, og de måtte indrømme at min sag var god nok til og blive taget som en principiel sag, så de undskyldte og sagde min sag var optaget til behandling alligevel

Så er bare SÅÅÅÅ glad for der endelig er hul igennem, at nogen virkelig kigger på hele mit forløb

Desværre må jeg så konstantere at kommunen endnu engang prøver løbe om hjørner med mig, lægekonsulenten har igen vurderet min papirer fra sygehus, læger osv... IGEN "glemmer" hun at skrive min hoveddiagnose på (gigtsygdom) den er pist væk i hendes udtalelser

Så har nu sendt kommunen et bestemt brev om det er ulovligt det de gør og henvist til straffeloven, offentlighedsloven og retsikkerhedsloven så venter spændt på hvad de nu finder på ;-)
GoGo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 22:15   #173
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
WOW!

Du er for sej!

Det er godt nok skræmmende. Der er ganske givet mange der enten ikke er ressourcestærke nok, eller slet ikke tænker tanken at man kan ringe til dem og klage

Jeg tager virkelig hatten af for dig. Det var dælme godt gået
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 08:57   #174
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Super dejligt, at høre.

held og lykke.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 10:15   #175
tm1978
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Indlæg: 264
Styrke: 13
tm1978 er ny på vejen
Virkelig et godt træk fra din side, jeg tager hatten af for din kamp ånd ; )
tm1978 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 10:23   #176
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af GoGo Se meddelelser
Hej allesammen.

Ja min sag udviklede sig til en lille gyser..

I påsken modtog jeg svar fra ankestyrelsen om de ikke ville behandle min sag.

Jeg var meget uforstående over dette da der i forvejen var optaget sager om § 27 stk 1 nr 4 Så hvorfor ikke min ???

Jeg må indrømme jeg røg helt i kulkælderen efterfølgende og tænkte hvorfor er der ingen retfærdighed til ? ingen vil læse min sag ordentlig og min tanke var at nu kunne kommunen gøre som det passer dem i alle sager...

Jeg besluttede mig så dagen efter påske at kontakte ankestyrelsen for at få forklaret hvorfor ikke mig og min sag, når der var taget lignene sager som ikke var afgjort og henviste til alle de principafgørelser nævnet havde overtrådt, der var meget stille i telefonen og de kunne ikke rigtig begrunde afslaget andet end de forholdt sig til nævnets afgørelse

Øv øv måtte bare sætte mig ned og græde over det hele syntes alt var nyttesløs....Men så ringer telefonen det var damen fra før, hun ville lige fortælle mig at de havde været inde og kigge på de andre sager om § 27 stk 1 nr 4, og de måtte indrømme at min sag var god nok til og blive taget som en principiel sag, så de undskyldte og sagde min sag var optaget til behandling alligevel

Så er bare SÅÅÅÅ glad for der endelig er hul igennem, at nogen virkelig kigger på hele mit forløb

Desværre må jeg så konstantere at kommunen endnu engang prøver løbe om hjørner med mig, lægekonsulenten har igen vurderet min papirer fra sygehus, læger osv... IGEN "glemmer" hun at skrive min hoveddiagnose på (gigtsygdom) den er pist væk i hendes udtalelser

Så har nu sendt kommunen et bestemt brev om det er ulovligt det de gør og henvist til straffeloven, offentlighedsloven og retsikkerhedsloven så venter spændt på hvad de nu finder på ;-)
Ja super godt at du bevarer gejsten og ikke "bare" forholder dig autoritetstro som man af os ofte gør. Det er jo heldigvis også mennesker der sidder med beslutningerne i Ankestyrelsen og BAN, super at de også tager din sag op igen.

Super godt at der følges op på §27 stk. 1 nr. 4 herinde, jeg tror at det bliver en af dem der kommer under "kniven" i forbindelse med en evt. reformering af sygedagpenge reglerne. Indtil da er det bare med at holde fast i denne forlængelses regel.

Vi krydser fingre for dig også Gogo.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 12:56   #177
GoGo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 119
Styrke: 14
GoGo er ny på vejen
Iiiih Jeg rødmer helt, tusind tak for alle roserne :-)

Jeg trøster mig med at der ihvertfald nu, er nogen som ser min sag og læser den igennem...

Jeg håber på det bedste, vi er jo nogle stykker som venter spændt på udfaldet
GoGo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 23:48   #178
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Jeg har vundet i Ankestyrelsen

Der er håb endnu...
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 01:01   #179
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Thumbs up

Hvor FEDT du orkede at tage kampen og TILLYKKE!
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2012, 09:56   #180
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Super dejligt at høre.

Stort tillykke.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af Sygedagpenge efter d 52 uger morstina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 10-01-2013 13:02
stop af sygedagpenge efter ferie/ orlog flekesubir Alt det andet 1 10-03-2011 23:20
Efter sygedagpenge stop, hvad skal jobcentret så? Heart2breake Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 24-01-2011 09:30
Stop af sygedagpenge efter 3 mdr??? kirsten01 Alt det andet 16 18-10-2010 20:02
Stop af sygedagpenge efter afslag på FTP jandersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 17-02-2010 15:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension