K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2011, 20:03   #21
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jamen, så kan de da bare bevilge pension, når lidelsen også er varrig !!?? Er det behandlingsmulighederne de er i tvivl om ? Det husker jeg ikke lige pt.
Nej, de har selv fremhævet alt det fra de forskellige læger med at alle behandlingsmuligheder er udtømte og også derfor synes de det er spild af penge og tid at indhente de samme oplysninger igen, da de jo blot vll sige det sammen igen.

Det var min sb'er der instillede mig.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2011, 20:13   #22
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Og hvad sagde pensionsnævnet ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2011, 20:19   #23
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
De lagde vægt på at jeg boede i eget hus, at jeg havde børn, at min mand er udearbejdende og at hvis man kan have børn kan man også arbejde.

De valgte lige at se bort fra hele det stykke hvor de beskrives at det faktisk er min mand der står for det meste med vores børn og at de jo ikke er babyer.

Og så mente de ikke jeg havde gjort nok for at være med i min sidste arbejdsprøvning, men det har BAN dog afvist, da de skriver at jeg jo har været meget villig til at deltage til trods for mine smerter ( eller sådan noget).
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2011, 20:47   #24
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det er dælme groft at de tager børnene og manden som gidsler, hvilken arbejdsprøvning var du i ? Alm. eller på reva center ?

Men hvad det så lige med opdaterede hovedpine rapporter at gøre ?? Er det ikke ulogisk ??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 07:11   #25
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Jo meget ulogisk, men lokikken forsvinder jo gerne når det er kommunen man taler om.

Jeg var på Reva som sendte mig ud i en virksomhed under kontrol, så jeg ikke knækkede.
Og det er også den rapport som kom derfra at BAN har valgt at bruge og den siger nemlig at jeg har været meget villig og omstillingsparat, men at jeg på grund af mine fysiske smerter som jo er varige ikke kan komme op på mere end 1 time ca. hveranden dag og det er det kommunen ikke vil acceptere, for har man børn, kan man også arbejde.

Men de vælger at se bort fra min dagbog hvor jeg jo netop beskriver mit manglende samværd med mine børn når jeg er i arbejdsprøvning, fordi bl.a. min migræne næsten er daglig når jeg er ude på den måde.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 10:26   #26
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvor længe var du i afprøvning ? Blev den afbrudt ? Siden kommunen vurdere den som utilstrækkelig.

Jeg skal selv i afprøvning på et erhvervs center som vidst er tilsvarende REVA og er spændt på hvor det er det skal foregå, kan ikke lige se det af deres hjemmeside og hvordan det bliver.

Fatter ikke at din kommune har problemer med at forstå BAN´s "behov" i din sag. Det står jo sort på hvidt, at hovedpine papirerne skal opdateres. Hvor gamle er de ?

Var du glad for afprøvningen på REVA og gav du selv udtryk for behov for overvågningen ? Jeg er også bange for at knække, forsent i forhold til mine smerter der så er psykisk relateret.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 10:31   #27
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
De vurderede at det var godt med mange samtaler for at se hvordan jeg klarede mig og nej jeg havde afprøvning fra november til marts, afbrudt af en tilladt ferie på 14 dage.

Jeg skulle være der man., ons. og fre. fra 10.00 - 12.00, men det var umuligt så jeg endte altid med at gå før tid på grund af smerter og havde 5 fraværdsdage på grund at migræne og rygsmerterne blev for meget.

Men reva er et godt sted hvor de forstår ens begrænsninger.

Min kontaktperson var rigtig god og meget sød og forstående.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 11:24   #28
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg tror også at jeg vil starte med afprøvning hver anden dag, for ellers holder jeg ikke ret længe.

Havde du din sagsbehandler med til møderne med Reva i starten ? Jeg syntes at det må være svært at vide hvordan man vil have det, men det har de nok rigtigt meget forstand på og erfaring med sådan et sted.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 11:50   #29
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Nej, jeg tog derop alene og snakkede med dem og fortalte hvordan jeg havde det og ud fra det stykkede de min praktik sammen.

Når man tager derop alene får man også bedre mulighed for at tale frit fra leveren og det er vigtigt i sådan et forløb, for ellers bliver det sat for hårdt.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 08:35   #30
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Sannepil,

Jeg ville lige vise dig dette indlæg fra Girlscout bragt i tråden http://www.k10.dk/showthread.php?t=18900

Oprindeligt indsendt af Girlscout
Jeg har lige fundet ud af at mine livslange migræne, er angst, som jeg ikke har villet lytte til, og som så sætter sig som migræne.. hjemmelavet teori, men er ret sikker på det. (har borderline med ængstelige træk)

I får lige et digt i den anledning :

Angst
Vær hilset i mit liv
Jeg har båret dig altid uden at vide det
Altid sagt jeg ikke var bange for NOGET!
Da jeg ikke ville kendes ved dig, bed du fra dig og besatte mit hoved
Migræne blev dit navn
På den måde fortalte du mig hele tiden hvad der var galt
Men jeg lyttede sjældent
Men nu ved jeg hvem du er
Kend din fjende siger man
Du taler et tydeligt sprog
Men alligevel er det svært at forstå præcist hvad du peger
For jeg mærker ikke tydeligt mig selv
Hver gang du stikker hovedet frem vil jeg lyse på dig og pege på dig
Og kalde dig ved dit nye navn
Du skal snakkes ihjel
Du går ingen steder før du har sagt hvad du vil
Så bare kom an!

Ved godt at du har været i psykisk udredning. Jeg har selv generaliseret angst, selvom jeg ikke er bange for noget som helst (kun mus) og fortrinsvis har smerter som indikations faktor for min lidelse.

Håber kommunen har hørt fra BAN og forstår hvad de skal videre i din sag ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis BAN hjemsender til genbehandling Håber Alt det andet 6 24-10-2011 09:05
når sagen ender ved ban sanne mor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 59 14-04-2011 11:50
Når sagen ender ved BAN Håber Alt det andet 9 01-04-2011 15:40
Trækker sagen xlars38 Alt det andet 2 04-03-2010 17:50
Hvad sker der hvis beskæftigelsesankenævnet hjemsender? Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 16-12-2008 16:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension