K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-12-2011, 11:53   #51
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Her er hjemvisningen fra BAN.

Kommunen skrev så efterfølgende til BAN og spurgte hvad de skulle, for de forstod ikke hvad de skulle fortage sig og derefter sendte BAn et brev til
kommunen, som jeg lige uploder også.

Hilsen

Sannepil
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  Hjemvisning fra BAN 001.jpg
Visninger: 380
Størrelse:  323,5 Kb
ID: 314   Klik på billede for større version

Navn:  Hjemvisning fra BAN 002.jpg
Visninger: 353
Størrelse:  402,1 Kb
ID: 315   Klik på billede for større version

Navn:  Hjemvisning fra BAN 003.jpg
Visninger: 338
Størrelse:  385,6 Kb
ID: 316  
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2011, 11:54   #52
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Kan nu se at når jeg ligger noget nyt ind, så forsvinder det tidligere.

Hilsen

Sannepil
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2011, 12:15   #53
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sannepil Se meddelelser
Her er hjemvisningen fra BAN.

Kommunen skrev så efterfølgende til BAN og spurgte hvad de skulle, for de forstod ikke hvad de skulle fortage sig og derefter sendte BAn et brev til
kommunen, som jeg lige uploder også.

Hilsen

Sannepil
Hvordan pokker kan de IKKE vide, hvad de skal gøre? Det står da klokkeklart! De skal indhente nye oplysninger om din hovedpine, opdatere din resspurceprofil og på det grundlag træffe en ny afgørelse! Det kan da ikke være så svært?!?!
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2011, 13:11   #54
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Sannepil.,

Sikke en kamp du har dig der. BAN´s hjemvisning er jo klokkeklar. De er fuldt ud tilfreds med din arbejdsprøvning, der udviser pension. Dog henstiller BAN til at kommunen skal opdatere din sag vedr. hovedpinen, har kommunen gjort noget i den forbindelse overhovedet?

Af din anke fremgår så noget af kommunens seneste afslag - og her skriver de bl.a. at du er kontaktperson for en skole hjemme side, kritisere dig i forbindelse med din arbejdsprøvning som i flg. BAN er god nok. Øhhh hvad vil kommunen med det her . Har de overhovedet undersøgt noget vedr. hovedpinen som BAN henstillede til ? Dette skal du jo så også klage over. Pas på at du i din anke ikke kommer til at "bide" af kommunen. De er naturligvis nogle id...., men bevar tonen. Jeg tænker på afsnittet omkring at arbejde hjemme, ulykken osv.

Har du vedhæftet kommunens afslag eller er det ikke muligt ? Kan godt forstå at du er tappet for kræfter, kommunen har vidst set sig ond på din sag, så det bliver kamp til stegen. Klag til kommunen, klag til BAN og derefter Ankestyrelsen.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 20-12-2011 kl. 13:21.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-12-2011, 15:12   #55
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Sannepil.,

Sikke en kamp du har dig der. BAN´s hjemvisning er jo klokkeklar. De er fuldt ud tilfreds med din arbejdsprøvning, der udviser pension. Dog henstiller BAN til at kommunen skal opdatere din sag vedr. hovedpinen, har kommunen gjort noget i den forbindelse overhovedet?

Af din anke fremgår så noget af kommunens seneste afslag - og her skriver de bl.a. at du er kontaktperson for en skole hjemme side, kritisere dig i forbindelse med din arbejdsprøvning som i flg. BAN er god nok. Øhhh hvad vil kommunen med det her . Har de overhovedet undersøgt noget vedr. hovedpinen som BAN henstillede til ? Dette skal du jo så også klage over. Pas på at du i din anke ikke kommer til at "bide" af kommunen. De er naturligvis nogle id...., men bevar tonen. Jeg tænker på afsnittet omkring at arbejde hjemme, ulykken osv.

Har du vedhæftet kommunens afslag eller er det ikke muligt ? Kan godt forstå at du er tappet for kræfter, kommunen har vidst set sig ond på din sag, så det bliver kamp til stegen. Klag til kommunen, klag til BAN og derefter Ankestyrelsen.
Min læge har som sagt, sagt til mig at jeg skal prøve at holde mig igang med et eller andet , men ikke mere end at jeg har det godt og det var det jeg gjorde ved at hjælpe lidt når jeg kunne.
Jeg brænder for det da det er min datters skole som solrød kommune har lukket, derfor tilbød jeg at hjælp lidt.

Kommunen har sendt mig til en neolog, næsten lige efter og den sagde præcis det samme som alle de andre læger, nemlig at prognose dårlig, behandligsmuligheder udtømte og sygdom varig og stationær.

Men så fik jeg lige dette afslag som jeg ikke kan lægge op, for så sletter jeg det jeg har lagt ind med hjemvisningen fra BAN.

Hilsen

Sannepil

Sidst redigeret af Sannepil; 20-12-2011 kl. 16:35.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis BAN hjemsender til genbehandling Håber Alt det andet 6 24-10-2011 09:05
når sagen ender ved ban sanne mor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 59 14-04-2011 11:50
Når sagen ender ved BAN Håber Alt det andet 9 01-04-2011 15:40
Trækker sagen xlars38 Alt det andet 2 04-03-2010 17:50
Hvad sker der hvis beskæftigelsesankenævnet hjemsender? Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 16-12-2008 16:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension