K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2012, 15:20   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Forslag til Flexjob?

Hej

Hvis den nuværende forslag fra regering blev vedtaget så blive det for alle flexjob visiterede eller kun til den nye visiterede..?


håber at de ikke vedtager det
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 16:34   #2
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dobar Se meddelelser
Hej

Hvis den nuværende forslag fra regering blev vedtaget så blive det for alle flexjob visiterede eller kun til den nye visiterede..?


håber at de ikke vedtager det
Det kan vi ikke vide noget om før at forslaget er fremstillet, og vedtaget.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 17:35   #3
skov trold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2010
Indlæg: 77
Styrke: 15
skov trold er ny på vejen
kan endnu ikke finde noget lovforslag, så hvis andre har, må i gerne smide et link. Kan kun finde sidste regerings næsten forslag.
skov trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 17:43   #4
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af skov trold Se meddelelser
kan endnu ikke finde noget lovforslag, så hvis andre har, må i gerne smide et link. Kan kun finde sidste regerings næsten forslag.
Forslaget fra den nye regering er ikke offentliggjort endnu, så endnu er det meste kun rygter.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 18:46   #5
kubus
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2012
Lokation: Et sted i Danmark
Indlæg: 20
Styrke: 13
kubus er ny på vejen
Hvad er det for nogle rygter ? Er nysgerrig om, hvilken betydning det også kan få for mig.
kubus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 19:20   #6
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kubus Se meddelelser
Hvad er det for nogle rygter ? Er nysgerrig om, hvilken betydning det også kan få for mig.
Bla at vi kun vil få løn for de timer der arbejdes, resten suppleres så med ledighedsydelse som jo er lavere.

vi skal i uddannelse, og arbejde på ordinære vilkår bagefter.

Arbejdsgiveren får mindre tilskud til os, så dermed vil vi nok ikke være så rentable for en arbejdsgiver.

Men om det bliver sådan ved vi ikke, men der bliver nogle ting vi ikke vil bryde os om ( og det har jeg direkte fra en politiker ).
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 19:23   #7
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Det er ikke helt rygter, men virkelighed. Det er den tidl. regering (VKO) der startede op med reform. Sku' være startet op i jan. 2012, med valget ændrede det.

Ingen tvivl om at der kommer ændringer, også med den regering vi har nu, bare et spørgsmål om, hvornår og hvilke ændringer der vælges.

http://www.ftf.dk/beskaeftigelse/art...af-fleksjob-1/
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 19:41   #8
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Bla at vi kun vil få løn for de timer der arbejdes, resten suppleres så med ledighedsydelse som jo er lavere.

vi skal i uddannelse, og arbejde på ordinære vilkår bagefter.

Arbejdsgiveren får mindre tilskud til os, så dermed vil vi nok ikke være så rentable for en arbejdsgiver.

Men om det bliver sådan ved vi ikke, men der bliver nogle ting vi ikke vil bryde os om ( og det har jeg direkte fra en politiker ).
Løse rygter... selvom du har det fra en politiker, så aner ingen hvordan det bliver.
Det er simpelthen så træls når der kører de her debatter, som er rygte agtige og som ingen ved om der overhovedt er hold i.

Jeg bliver træt og stresset af at ethvert lovforslag er potentielt skræmmende, uden det overhovedet er ved at blive vedtaget.

Jeg har altså sagt til mig selv at jeg skal lade være med at følge med i alt det roderi omkring lovændringer, før det er kommet ud som et egentligt lovforslag.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 20:09   #9
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg er ligesom §ABC træt af de her debatter om fleksjob-førtidspensions reform...

Så længe reformen IKKE er vedtaget, ved vi slet ikke, hvad det er blevet til.

Pophår: Det link du har sat ind er helt fra maj 2011, så tror helt sikkert der er sket ændringer siden da. Desuden er det blot en konsulent og med denne konsulents mening, der har skrevet de ord, hvor man slet ikke er sikker på, at denne har været helt inde i de forslag der hidtil har været. De har haft møder om reformen her i år 2012 (næste gang skal vist være her til forår, mener jeg at have hørt fra TV), så intet er sikkert.

Og dobar, du ved jo ikke, hvilke forslag der vil komme, og hvad der bliver vedtaget. Det er vel først, når de vedtages, at man her ved, om man synes der er noget godt eller ej. Selv har jeg personligt set forslag vedr. fleksjob som har været gode, som jeg håber bliver gennemført....

Og når de endelig bliver vedtaget vil vi alle vel få det at vide fra TV nyhederne... og ikke først på K10...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2012, 09:46   #10
kubus
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2012
Lokation: Et sted i Danmark
Indlæg: 20
Styrke: 13
kubus er ny på vejen
Læste lige i avisen her til morgen, at kommunernes landsforening opfordrer politikerene til, at indfører ny reform NU. Da Danmark ikke længere kan blive ved med at betale fuld løn til fleksjobber. I stedet skal de tilbage på arbejdsmarkedet. Tror de ikke, at hvis man var i stand til dette så gjorde man det jo også. Bliver bare så gal, nar man er syg så får de det næsten til, at lyde som om, det er fordi vi ikke gider.
kubus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nyt Lov forslag MichaelH Politik og Samfund 1 04-07-2012 12:58
forslag til weekenden rts Alt det andet 0 01-06-2012 10:58
forslag nilla Hjælp til Forum Brug 1 07-04-2010 16:48
flexjob forslag baldur Dit og Dat 0 30-06-2008 23:24
Forslag til udannede ? andi1975 Dit og Dat 2 04-06-2007 10:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension