K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2013, 11:25   #1
Ronaldo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Ronaldo er ny på vejen
piskesmæld - afklaring af arbejdsevne

Hej alle.
Jeg fik et piskesmæld tilbage i 08, har været under uddannelse fra 09 til i sommers som pædagog. Jeg har efter dette arbejdet i vikariater til maj måned i år. Jeg har siden piskesmældet haft smerter af varierende grad, og endte mit vikariat med at være sygemeldt på grund af dette. Jeg meldte mig derefter ledig i kort tid ved fagforeningen, og derefter sygemeldt og på sygedagpenge. Det har jeg været indtil nu, men nu vil de stoppe mine sygedagpenge. Jeg har efterspurgt gentagne gange at jeg ønsker at blive afklaret da jeg jo forhåbentlig skal arbejde mange år endnu da jeg kun er 26.
Det er vigtigt for mig at finde ud af hvilket arbejde jeg kan holde til, og hvor mange timer, da det ellers fører til et arbejdsliv med smerter og sygemeldinger.
Jeg er blevet rådet til fra min rådgiver at melde mig ledig og finde et job jeg kan holde til, men det er lidt svært når jeg ikke engang selv ved det!

Jeg overvejer at gå på kontanthjælp og blive udredt den vej i gennem, men ved ikke om det er muligt den vej. Er der nogen der ved det, eller som ellers har ideer til hvad jeg skal gøre??
Ronaldo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 14:31   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Umiddelbart lyder det som om at du vil være bedst tjent med at forsøge at finde et job hvor du ikke bliver udsat for ting som vil gøre at du får ondt...

Det skal lige siges at jeg ikke aner hvordan det er at have et piskesmæld...

Men du må efterhånden have en ide om hvad der forværre og hvad der ikke forværre...

Ovenstående er sagt ud fra at du overhovedet ikke kommer ind på hvad du kan og hvad du ikke kan...

At være på kontanthjælp er absolut ikke værd at efterstræbe...da det er et mere end tungt system...

Hvis du vil have bedre råd....så skal du nok komme med en hel del mere information om hvad du kan og ikke kan...

Er piskesmæld det eneste du fejler...

Ved du om du evt kan blive forlænget i sygedagpengene....

Du kan læse om forlængelsesmulighederne her http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afklaring af arbejdsevne ! SolenOgMånen Jeg er kommet i praktik. 8 06-05-2011 14:45
afklaring af arbejdsevne dj75dk Alt det andet 1 13-07-2010 20:56
arbejdsevne afklaring ?? dobar Spørgsmål ang fleksjob 23 06-05-2010 17:50
I job og afklaring af arbejdsevne GitteB Spørgsmål ang fleksjob 19 06-10-2007 20:50
Afklaring af arbejdsevne Hjorth Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 20-04-2007 16:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension