K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2012, 20:37   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Lidt opdatering siden sidst

Kik evt min Blog

Nu ved jeg jo ikke om alle her inde kan huske at jeg tidl har skrevet her inde ang min arbejdssitausion ude på plejehjemmet?

men sagen er nu den at jeg bliver presset alt for meget meget mere end jeg magter her før påske skulle jeg lige gøre rent hos 10 beboere på 3 dage hvilket jo så betød at læsset vælter for mig og jeg bryder til sidst grædende sammen.

Her i næste uge har jeg noget ferie som skal afholdes inden 1 maj hvilket jo igen betyder 10 stuer på 3 dage pga at min kordinator ikke vil ligge min rengøring over på plejepersonalet sååh det betyder ingen hjælp til mig

Så nu har jeg så været nede og tale med min læge det vil så sige at jeg lige pt er sygemeldt på ubestemt tid,så jeg kan få ro på og få alt den stress der helt og erdeles på afveje,jeg er nu ved og tænke på nyt job jeg skal sku ikke udsættes for mere fra deres side af pyhh.

Vh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2012, 20:50   #2
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Du skal skynde dig og kontakte din flexjobkonsulent alle flexjobbere har en sådan en til at hjælpe når at det hele er ved at gå i fisk
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2012, 23:17   #3
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Ja, skynd dig at få sagt fra. Du skal ideelt set slet ikke presses på jobbet og overhovedet ikke derud hvor du begynder at græde. Få fat i konsulenten og fortæl ham/hende det samme som du har skrevet her og sagt til din læge, så I sammen kan finde en løsning der fungerer for dig.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2012, 11:08   #4
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Jep jeg har en flexjobkonsulent og hun er allerede med inde under hele sagen og med til alle møderne så det er der skam styr på.Jeg blev jo sagt op pr 1 feb
med henblik på genansættelse hvis jeg og min kordinator syntes at det går fremad men det går jo så lige modsat da hende der kordinatoren ikke vil tage de nødvendige hensyn så her 8 Maj bliver det endelig afgjordt om jeg skal fortsætte men det skal jeg ikke jeg skal væk derud fra.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2012, 18:40   #5
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
...

Tak fordi i kikkede med
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lidt opdatering siden sidst Annemette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 74 19-10-2012 23:46
Jeg er lidt forvirret..+opdatering Spunk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 19-02-2011 19:57
Må man tjene lidt ved siden af? michael schrød Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 14-10-2009 20:46
Lidt opdatering. Razmo Dit og Dat 28 05-05-2009 19:31
Aktindsigt, siden sidst. (?) Trold Alt det andet 2 08-12-2008 14:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension