K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-09-2013, 17:56   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det viser jo med al tydelighed at de ikke aner hvad de laver...

Hold da op det var godt at du har fundet nogen der kan tage med dig til de møder....

Det vil helt sikkert gøre at du IKKE kommer ud for noget af det du har prøvet før...med vagter osv...

Så skal du "bare" have din sag "tilbage" på sporet så der kan komme en løsning i din sag...

PS...

Jeg har læst din privatbesked til mig...jeg har desværre ikke svaret dig....også selv om du ikke forventer et svar....men jeg har desværre alt for meget at lave i forhold til mit eget helbred....så det er ikke fordi jeg ikke ønsker at svare dig..
Det er desværre også gået ud over en masse andre som jeg heller ikke har kunne nå at svare...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2013, 08:49   #22
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af GlemMig Se meddelelser
Mine kontaktpersoner under socialstyrelsen har efter kontakt med Jobcentret erfaret at jeg var blevet indkaldt til ordinær jobsamtale ved en fejl.

Ingen på teamet lod til at vide hvad der var sket, eller hvem jeg skulle tale med i det hele taget.

Mødet er aflyst og jeg skal først til møde igen når pensionsteamet & socialstyrelsens kontaktperson kan lave en aftale.
Kære GlemMig
Glæder mig på dine vegne især at du ikke skal gå til møde alene fremover, men har en kompetent bisidder med.

Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2013, 20:22   #23
GlemMig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 50
Styrke: 14
GlemMig er ny på vejen
Mange tak

Jeg er nu først og fremmest i et 12måneders program, som vil sikre at jeg kommer helt væk fra selve stedet fysisk.

Jeg skal kun tale med personale der er specialudannet til Borgere med særlige vilkår, og jeg har nu kompetente mennesker der hjælper mig med at føre dialogen på mine vejne, blandt andet omkring de mange upassende jobsamtaler, sanktioner i KH efter forsøg på klage osv.

Webmaster, du skal bare slappe af, du har givet mig en utrolig støtte ved at besvare mig allerede, og ved at være her på K10
Jeg skrev netop at jeg blot aflastede migselv i ord, det er meget tæt på at bryde helt åbent & jeg er lettet for at det er over nu.

Jeg er ked af at høre at du kæmper med dit helbred, jeg håber at du vinder noget styrke i fremtiden.

Jeg er utrolig glad for Jeres støtte herinde, tak skal I have - Jeg kan ikke besvare alle pga. "kun en mail pr. 5min-regl" lige nu.
Det er jeg ked af, men jeg er helt vildt glad for at læse alle Jeres venlige ord, og vil skrive til Jer alle, når jeg har lidt mere overblik over hvor meget jeg lige fik sat gang i
GlemMig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 11:15   #24
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Sikkert en for alle parter god løsning. God vind fremover.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Journalpligt ved magtanvendelse? GlemMig Alt det andet 12 06-10-2010 21:10
myndighedsudøvelse Ulovlig? empowerment Politik og Samfund 7 28-06-2010 23:20
Ulovlig praksis zuza Nyt om loven 15 19-02-2009 15:28
Magtanvendelse på Jobcenter Aabenraa zuza Lægekonsulenternes Rolle 14 16-08-2008 12:45
Ulovlig praksis zuza Et godt link! 5 25-04-2008 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension