K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2010, 13:46   #11
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rolle80 Se meddelelser
...er jeg så kommet i minus med ca 40.000kr i banken.

Min far har tilbudt mig at hjælpe mig ved at låne mig nogle penge, til udligning af noget af mit overtræk, så jeg ikke skal betale så mange renter af mit overtræk.

Jeg har så været på kommunen, og høre hvordan jeg bærer mig ad med at sætte de penge ind på kontoen, på en sådan måde at jeg ikke bliver modregnet i min kontanthjælp.
Mans jeg har været på kh, søgte en enkelt gang om en enkelt ydelse. Jeg fik den ikke men sagsbehandleren har sagt til mig at jeg kan bare optage et lån i min bolig.
Hvis din far vil låne dig penge til din gæld til banken, kan jeg slet ikke se problemet i det. Men forudsætning er, at det skal være ham selv som personligt vil gå til banken og indbetale pengene på den gæld du har.
Eller kan han overføre dem digitalt. Du må nemlig ikke holde disse penge i hånden, fordi beløbet vil indgår i din formue ( som kan være på max 10.000 kr.)
Det lyder idiotisk, men sådan er det.

Idet at du må godt modtage skattefrit på over 50.000 kr. om året fra hvert af dine forælder, behøver du slet ikke at oplyse beløbet på 40.000 kr. til skat.

Sidst redigeret af Karo; 10-12-2010 kl. 13:58.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Offentligt underskud langt mindre end varslet...igen halse Politik og Samfund 2 30-03-2012 12:01
Kommune vil fyre chef efter dundrende underskud buster Politik og Samfund 0 29-03-2010 20:53
hvornår går der ftp ind på kontoen ? Den ulykkelige Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 02-02-2010 15:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension