K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2008, 23:42   #91
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg er.....

....i fortsat behandling på 19. år. Det er normalt ved kroniske sygdomme at man er i behandling resten af livet. Og netop derfor kan man da ikke bruge fortsat behandling som en undskyldning til at parkere borgerne på den forkerte ydelse, svævende i uvished for fremtiden, retsløse og udstødte til tid og evighed.

Jeg er selv så (u)heldig allerede i 1995 at have fået tilkendt førtidspension, men det var også før denne tossede regering, det er alting nu ikke blevet meget bedre af, jeg kæmper stadig med systemet, på flere områder.
Så jeg bliver, og jeg kæmper videre, for mig selv, men også for alle jer andre. For retfærdighed og ligeværd, og mod de fordomme som denne regering har fremelsket i befolkningen.



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2008, 20:12   #92
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Og netop derfor kan man da ikke bruge fortsat behandling som en undskyldning til at parkere borgerne på den forkerte ydelse, svævende i uvished for fremtiden, retsløse og udstødte til tid og evighed.
Du har så evigt ret, Hrefna! Men det gør de nu alligevel, og jeg fornemmer, at det bare er blevet værre og værre med den regering, vi har nu... Der er mangel på arbejdskraft og så skal citronen presses også selvom, den ingen saft har mere... Går den, så går den. Det, der gør mig allermest ked af det er, at andre instanser, som fx Bekæftigelsesankenævn, bifalder denne praksis. Jeg har været hele møllen igennem med ansøgning om ftp jf §18. Det tog over ét år, og jeg fik bare afslag på afslag uden, at der var noget brugbart i de afslag, men bare en henvisning til, at jeg fortsat er i behandling... Så stadig ingen jobplan, stadig ingen konkrete jobfunktioner nævnt, intet... Udover usikkerhed og uvished... Det er da magtmisbrug, eller hva...?
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 18:20   #93
mortenand
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2009
Lokation: Holstebro
Indlæg: 5
Styrke: 0
mortenand er ny på vejen
"""man kan virke rask, hvis man fremstår rimelig pæn, udhvilet og renvasket. """

Ja, jeg skulle heller ikke nyde noget af at møde personligt op, de gange jeg kunne undgå det. Folk (sagsbehandlere) bliver fuldstændig snydt af udseende. Jeg ligner jo ikke en handicappet, der får invalidepension. Eller dengang var ved at søge om det.

Sidst redigeret af mortenand; 10-01-2009 kl. 18:24.
mortenand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2009, 09:33   #94
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Opdatering den 18.1.09:

Nå, men så fik den manglende kontrol på sygehuset konsekvenser.

Har siden 27.12.08 været inde og ude af sygehus, hver dag, dernæst indlægellse af 2 omgange ca 1 uge.Bindevævslidelsen ude af kontrol, ender på et tidspunkt i 220 mg predinisolion, fordi Hørsholm Sygehus har lukket mellem jul og Nytår, og mediciner med mere eller mindre erfaring, spiller kloge Åge.
Har siden mandag den 12.1.09, haft/været tilknyttet min egen speciallæge(Hørsholm Sygehus), som jo også er en læge der kun har set mig et par gange, men han kender dog noget til mig fra egen praktiserne læge.
(måtte jo slippe min egen læge, da jeg måtte afbryde forløb på Hvidovre Hospital, grundet problematik med manglende mulighed for at møde frem til kontrol/behandling).
Har torsdag fået taget biopsi i tining, og er ved at være stabil, dog ikke helt.
men dejligt han er på banen, og har godt fat i mig. Daglig kontakt, og eller/kontrol.

Men forhåbentlig bliver dette forløb, et kort ekstra på min hånd.

Men den Psykiatiske Speciallægeerklæring, slipper jeg nok ikke for, den er på tirsdag, hvor bi-sidder deltager(det ved kommune ikke).
Så må vi jo se om, han kan det ingen andre kan, gøre mig rask!!

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2009, 13:15   #95
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pia krydser fingere for at det på tirsdag er sidste gang at du skal afsted og at der snart sker noget i din sag (ftp) det er da ved at udvikle sig til en face det he .. (nææææ ikke ved det har det sq været længe ) men er glad for at du er tilbage til læger der ved hvad de laver ...
  Besvar med citat
Gammel 18-01-2009, 16:33   #96
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Pia, dejligt at høre at du endelig laaaaangt om længe er i trygge og kompetente hænder for bevar mig vel, for en omgang du har været igennem.

Kan kun sige, hvis det kan være nogen trøst overhovedet, at det jo nok desværre ikke er det eneste hospital i DK hvor tingene foregår sådan

KRYDSER ALT hvad krydses kan for dig på tirsdag og at det må være det sidste "es" kommunen forsøger at bruge!

FINT at du har bisidder med -måske skulle du også huske mp3

Glæder mig til at høre godt nyt.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2009, 17:32   #97
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Godt du endelig føler dig godt behandlet Pia, og dejligt at kontakten til lægen er stabil og ensrettet. Det plejer at være vejen frem!!

Jeg krydser også fingre for dig på Tirdsag og sender lidt englestøv din vej
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2009, 09:39   #98
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Tusind tak for jeres støtte.
psykiateren kommer her? Øh.. kunne jeg ikke udmærkedet tage bus?
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2009, 10:39   #99
jose
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2008
Indlæg: 35
Styrke: 16
jose er ny på vejen
Hej Pia
Jeg har længe fulgt med i din sag,og ønsker at du snart får din pension.
Jeg kender alt til at være fysisk syg, hvor det er svært at tage offentlige transportmidler osv. Du kan tro jeg tænker på dig,og håber sådan, at du får din pension.
Iøvrigt vil jeg sige dig tak for alle de gode råd, du har hjulpet mig med.
Håber, at du stadig bevarer håbet/troen og tror på retfærdighed. Det prøver jeg da på.
Knus Jose.
jose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2009, 11:49   #100
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hej Pia
Dejligt at læse du er i gode hænder og forhåbenligt nu slutter med flere undersøgelser efter dette møde med psykiater.

Håber for dig at du nu kan få din pensionssag igennem. Pøj, pøj til mødet og den snarlige afslutning. De har ski' kørt længe nok på din sag i kommunen.
Hilsen
Per
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Måske på tide med en underskift indsamling for dette? tvang og magtmisbrug af borger! Indiansummer Politik og Samfund 12 04-09-2013 17:59
Intressant omkring lykkepiller og magtmisbrug Hejdien Politik og Samfund 32 27-07-2011 10:44
Ny regering vil undersøge VKO for magtmisbrug buster Politik og Samfund 16 04-08-2010 09:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension