K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2013, 00:23   #31
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nååå her kommer lidt så du kan se at jeg har ret i mine påstande

Ankestyrelsen har lavet en række afgørelser på dette område....altså når man selv søger førtidspension....de omhandler også ressourceprofilen...

Hvis du ikke ved hvem ankestyrelsen er...så er det dem som laver afgørelser som kommunerne så skal rette sig efter...

Dvs har ankestyrelsen sagt at en ting skal gøres på a måde....så SKAL kommunen gøre det på a måde...de må ikke bare gøre det på h måde hvis de nu vil...

Den første afgørelse omhandler retten til for en borger om at søge førtidspension...


Kilde: http://www.ast.dk/afgoerelser/princi.../P-006-04.aspx

Som du kan se...så SKAL de lave en ressourceprofil og kommunen SKAL lade din sag overgå til behandling efter reglerne om førtidspension og så SKAL de træffe en afgørelse om du kan få pensionen

De skal gøre det ud fra de papirer der allerede ligger i din sag

Det kan du se af den næste afgørelse


Kilde: http://www.ast.dk/afgoerelser/princi.../P-025-04.aspx

Som du kan se af den næste afgørelse så SKAL kommunen vejlede dig i konsekvensen i at du søger på det foreliggende grundlag


Kilde: http://www.ast.dk/afgoerelser/princi.../P-013-04.aspx


Det var lige lidt godnat læsning til dig....så du selv kan se at det passer med de ting vi har sagt herinde...
Tak for dit fine svar, og de gode links som jeg vil læse... Jeg vil dog tilføje, at jeg tror du måske har misforstået mig ? :/
Jeg har slet ikke tvivlet på det I skriver, jeg har derimod tvivlet på min kommunes udtalelser... Og har søgt helt konkrete beviser, netop for at kunne komme med at svar til dem, så ikke de kunne sno sig udenom... Det var på ingen måde fordi jeg tvivlede på dig/jer... Det beklager jeg, hvis jeg har udtrykt mig forkert. Det var kun for at jeg kunne få bevist kommunen snyder mig, ikke for jeg tvivlede på jer.
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2013, 19:18   #32
TBQ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2012
Indlæg: 105
Styrke: 12
TBQ er ny på vejen
Er der nogen der ved noget om rehabiliteringsydelse... ?
Er det bare blevet ved snakken mon ?
TBQ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourseforløb - hvor længe skal i gå og hvad skal der ske mbo Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 19 01-09-2013 23:05
hvad mon der nu skal ske. KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 4 10-09-2012 22:35
Hvad skal der til...... MissMurphey Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 30-06-2011 12:06
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension