K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-07-2014, 20:23   #1
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Praktik

Hej

Jeg kunne godt bruge lidt vejledningjeg er blevet godkendt til fleksjob (1/10 2013)og er på ledighedsydelse. Det er desværre ikke lykkes mig at finde noget men min jobkonsulent vil meget gerne have mig i praktik. Nu har han lige fundet drømme stedet, men han skriver at han lige har haft en i praktik også kan jeg jo godt regne ude at der så ikke bliver noget job til mig efter praktikken , når de bare tager en ny i praktik hele tiden ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre for jeg vil virkelig godt snart finde et fleksjob så jeg kan begynde at tjene noget mere end bistand/ledighedsydelse
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2014, 22:25   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er svært at råde i sådan en situation ud over det du selv ved...nemlig at finde et fleksjob hvor du kan tjene penge...

Du kan lige som ikke rigtig gøre andet...

Det kan nok ikke trøste dig men der er mange som bliver visiteret til fleksjob med så lav en arbejdsevne at de næppe nogensiden vil kunne finde et fleksjob og dermed er de henvist til ledighedsydelse mere eller mindre varigt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2014, 00:01   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja eller man er visiteret til flex med så mange skånehensyn at det er nærmest umuligt.

jeg har været ledig i 9 år startede med 20 timer og nu ca 10 timer om ugen

det er svært at få foden ind og det er svært at undgå praktik før ansætelsen

jeg ville selv ikke ønske en arbejdspraktik hvor der har været flere uden at blive ansat,hvis det kun er for at blive revuderet ,kan det være knapt så vigtig .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2014, 22:15   #4
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Min jobkonsulent synes jeg skal ud og have styrket mine kompentencer så jeg har noget mere erfaring når der forhåbentlig dukker et fleksjob op. Men er ved at opgive håbet men der er ikke så meget andet at gøre end at tage det som det kommer
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2014, 23:40   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
det er nok det bedste at gøre ,og måske du kan gøre dig uundværlig

Man ved det jo ikke før det er prøvet
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension