K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-06-2008, 17:24   #11
schildt
På vej til at lære K10
 
schildts avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2008
Lokation: Køge
Indlæg: 11
Styrke: 16
schildt er ny på vejen
Opdatering 4.juni 2008

Hejsa

Blev ringet op igår af min læges sekretær.... om hun måtte sende en fotokopi af et skriv vedr. fib. , som lægen havde fundet på nettet til mig. i "Månedskrift for praktisk lægegerning". Visse sider kræver logon, men denne artikel, som jeg har modtaget i dag, kan se af alle:

Overskriften er følgende:
"At få fibromyalgi er næppe til gavn for patienterne"

Søgte på ordet: fibromyalgi... mange artikler, men de fleste kræver logon... dog kan man udlede en del af overskrifter.

Tjah... kommentarer er vel overflødige.....

kærligst
schildt
__________________
Intet er umuligt... for den, som ikke skal gøre det selv!!
schildt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2008, 22:39   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Schilt det at din læge kan få sig selv til at sende en sådan skrivelse til dig viser meget om hende og jeg ville meget hurtigt få skiftet læge hvis jeg var dig ...

Har du læst term tråden og du skriver at du er henvist hertil fra et andet forum nu ved jeg ikke du har jo fib så hvis ikke det er over fra fibronet du er kommet hertil så vil jeg anbefale dig at gå på www.fibronet.dk hvor du vil opleve mange med fib med meget forskellige læger og jeg tror du kan have gavn af det hvis ikke du allerede er der

http://www.k10.dk/showthread.php?t=3702&highlight=term

tråd til lidt om term og ellers er der meget mere på det her link

http://www.overgangsalderen.net/foru...play.php?f=420

og lidt mere her

http://kronisktraethedssyndrom.dk/termmodellen.htm
  Besvar med citat
Gammel 04-06-2008, 23:04   #13
schildt
På vej til at lære K10
 
schildts avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2008
Lokation: Køge
Indlæg: 11
Styrke: 16
schildt er ny på vejen
Term...

Hejsa Hejdien
Tak for dit svar....

Jo, har desværre fibromyalgi... diagnostiseret i 1995.
Revalideret til ny uddannelse i 1995 - 1997, og arbejdet i samme firma fra 1997 til 1.aug. 2007, de sidste knap 3 år i fleksjob.

Både revalideringen og fleksjobbet blev jo tilkendt pga. fib, så jeg stiller mig jo noget måbende over at min snart forhenværende læge... som i paretens overtog praksis i 2004,... mener at jeg har 'helbredsangst' (en nyere omskrivning af det gode gamle ord: hypokondri).

Blev henvist til K10 fra mingler.dk og en bruger her på K10 henviste mig så til fibronet.dk

Har meldt mig ind i trem-gruppen og skrevet et indlæg vedr. TERM-'uddannelse af 'for ikke-psykiatriske læger '... et link jeg så på netop fibronet.dk

kærligst
schildt
__________________
Intet er umuligt... for den, som ikke skal gøre det selv!!
schildt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob - Egen læges indflydelse ? blæst Spørgsmål ang fleksjob 9 13-08-2013 15:00
Generel helbredsattest hos egen læge fibro Alt det andet 94 09-03-2012 23:04
generel helbredsundersøgelse heidi kastrup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 78 24-02-2012 11:52
generel helbredserklæring heidi kastrup At søge førtidspension 5 24-07-2011 15:47
Vedr. Ens egen læges rolle og vurdering i pensionssag, samt status fra psykiater. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-11-2009 09:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension