K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2010, 19:08   #1
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
danmark

hvad skal der til for danmark der mener jeg hjælp til folk osv så som tandlæge hjælp pysgolog medecin tilskud osv hvad skal en regering kunne tilbyde danmark og lad nu værd med at sige vi skal bare have social demokraterne de er ligeså meget fulde af **** som venstra er stemme selv social altid gjord.nu hvor man kommer med ide så husk nu lige at regne stykket skal kunne gå op så ikke noget med alle skla have 100% hvis der ikke er penge til det .

jeg vil starte hvordan vi kan spare ja træk alle soldater hjem penge sparet og meneske liv sparet ja sikkert nogen der siger jammen de skyde hinanden i irak osv ja og vi er i danmark rager min en pap and om muhamed sociater blev skudt

komunerne kunne spare ved at handle ordeligt ind bla deres rengøringmiddler kunne spare meget ved

deres papir nusseri hold da op penge at spare der

dderes sokalde aktivering af folk as3 entego osv total spild af penge aktivere folk men gør sgu da noget der er meningfuldt

ulandsbistannen fjernes eller skæres ned med et par % som vil give danmark millioner hvis ikke miliarder

kongehuser nedlæg ****et koster for mange penge eller abre sæt deres støtte/kontanthjælp ned ja det kan man hvis nok kalde det :P

hold da op man kan da blive ved man at fidne penge der kunne gå til fp nødlitte børn skoler osv osv det skal man ikke være politiker/løgner for at fidne ud af :P jeg ved det er politik og der er nok 90% change for a posten bliver lukket men mit liv intet våget intet tabt og vil aldrig frotryde meninger er meninger
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 19:34   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvorfor skal soldaterne hjem??

Hvor var Danmark henne, hvis ikke englænderne trådte til under 2 verdenskrig??

I krig må vi da hjælpe hinanden!!

Og soldaterne vil jo selv afsted og er absolut IKKE tvunget, flere føler det er et kald, og andre vil ligefrem lade livet for sagen hvis det er dét der skal til.
Så hatten af for dem!!

Hmmm...hvad man ellers kan gøre ved jeg ikke, havde jeg en ide eller en teori, så var jeg blevet politiker og ikke førtidspensionist

Jeg kan godt lide vi har et kongehus, og hvis det er 'kontanthjælp' du mener de får, så kan jeg kun erklære mig enig i, at også dé må finde sig i tvangsaktivering, røvsyge taler, ulidlige arbejdsforhold, og sager der sikkert engang i mellem nager.....
JEG ville i hvertfald IKKE orke at være kongelig!!
Så endnu en hat af for nogen der gør det....

Og hvis kongehuset endelig blev afskaffet, så får vi da først amerikanske tilstande med præsident osv. Og de penge kongehuset skulle have haft, kan man så kaste efter præsidenten, så dét bliver Danmark vist kun fattigere af!

Sidst redigeret af Ninja; 24-04-2010 kl. 19:40.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 19:51   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Og soldaterne vil jo selv afsted og er absolut IKKE tvunget, flere føler det er et kald, og andre vil ligefrem lade livet for sagen hvis det er dét der skal til.
Så hatten af for dem!!
jeg tager skam også hatten af for dem der tager afsted men kender sgu også den del der har pys men osv hvor de næsten sover men gævar næsten slår kæresten ihjælp .krigen irak det vil sige der er noget ventre gør som du er enig i sry kunne ikke ladeværd :P

thja om det er kontanhjælp et eller andet skulle jeg kalde det tja er en præsident nu også så galdt aner vi jo ikke

Citat:
JEG ville i hvertfald IKKE orke at være kongelig!!
Så endnu en hat af for nogen der gør det....
heller ikke her men vil sgu gerne også have lov til at køre 300 km hvor man må køre 50 og beholde kortet eller køre sprit kørelse og beholde mit kørkort :P ryge i ofendelige bykninger tyge på sygehuset idendørs :P og nej er skam ikke misundeligt over ikke at have været født med en guld ske i røven og ikkek unne skifte en pære selv som jeg kan :P

Sidst redigeret af superkok; 24-04-2010 kl. 20:00.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 21:56   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 25
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg kan godt lide vi har et kongehus, og hvis det er 'kontanthjælp' du mener de får, så kan jeg kun erklære mig enig i, at også dé må finde sig i tvangsaktivering, røvsyge taler, ulidlige arbejdsforhold, og sager der sikkert engang i mellem nager.....
Det kan man da vist kalde livslang aktivering.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 22:56   #5
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Det kan man da vist kalde livslang aktivering
hehe hehe ja bare en skam de har taget den gulerød væk den emd 10-20 extra i timen
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2010, 11:12   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det kan man da vist kalde livslang aktivering.
Ja føj for dén!! Kan godt forstå Frederik har været både ulykkelig og selvmordstruet ved udsigten!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialkrise i Danmark Webmaster Politik og Samfund 2 15-01-2013 12:09
Og det var Danmark Hexi Politik og Samfund 9 13-11-2010 05:32
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 13:36
Danmark/Sverige. OSS Din historie 26 16-12-2006 03:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension