K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2012, 14:40   #11
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Jeg har lige fået bevilget førtidspension og jeg har kun psykiske diagnoser, jeg fik den uden arbejdsprøvning.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 15:11   #12
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Jeg fik Ftp den 1.8 pga psykiske lidelser men med arbejdsprøvning, som i den grad satte mig til tælling..

Og da kommunen ikke mente det var nok skulle jeg snakke med en speciallæge i psykiatri, da de mente at min egen psykiater ville mig det bedste.

Men oveni det hele blev sagen mere alvorlig, da det viste sig at min daværende sagsbeh. ikke var sin opgave voksen og havde sagt at jeg var godkendt, men det var en fis i en hornlygte og han blev så fritstillet og jeg var tilbage i et sort hul.

Mit humør var mega meget nede og bedre blev det ikke da jeg fik en nyudklækket sagsbeh. på 31 år og med bøjle på tænderne.
Ja alle alarmklokkerne ringede da ved mig, men blev gjort til skamme, da hun fik det kørt igennem.

Kommunen har 3 mdr til at behandle sagen når teammødet har valgt at godkende den til at komme videre og gud hvor er de 3 mdr lange.

Så pøj pøj, håber der kommer et godt svar fra kommunen både til dig og til Thomas 1981.

Kh. Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 16:45   #13
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Frk. Horsens Se meddelelser
Jeg fik Ftp den 1.8 pga psykiske lidelser men med arbejdsprøvning, som i den grad satte mig til tælling..

Og da kommunen ikke mente det var nok skulle jeg snakke med en speciallæge i psykiatri, da de mente at min egen psykiater ville mig det bedste.

Men oveni det hele blev sagen mere alvorlig, da det viste sig at min daværende sagsbeh. ikke var sin opgave voksen og havde sagt at jeg var godkendt, men det var en fis i en hornlygte og han blev så fritstillet og jeg var tilbage i et sort hul.

Mit humør var mega meget nede og bedre blev det ikke da jeg fik en nyudklækket sagsbeh. på 31 år og med bøjle på tænderne.
Ja alle alarmklokkerne ringede da ved mig, men blev gjort til skamme, da hun fik det kørt igennem.

Kommunen har 3 mdr til at behandle sagen når teammødet har valgt at godkende den til at komme videre og gud hvor er de 3 mdr lange.

Så pøj pøj, håber der kommer et godt svar fra kommunen både til dig og til Thomas 1981.

Kh. Frk. Horsens
Tusind tak Frk. Horsens

Ja den sagsbehandler var vi ikke heldige med. Det var godt vi begge fik en der var effektiv.

Men i næste uge er den første månede så heldigvis gået Jeg var utrolig bange for at det ikke blev sat igang i år. Så jeg krydser fingre for at de næste 2 mdr. maks. bliver den sidste ventetid, nogensinde. I systemet.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 17:40   #14
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
i skal lige huske at en kommunen har 3 måneder, det behøver absolut ikke at tage
så lang tid.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2012, 01:43   #15
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Det giver da lidt håb at høre at det stadig kan lade sig gøre

Har været til arbejdsprøvning hvor det nær kostede mig en indlæggelse igen;( min psykiater siger fp at alt er prøvet , gjort og jeg ingen plads har på arbejdsmarkedet i det min tilstand vil forværres ( han er så sur på mine vegne og siger at han meget gerne vil gå til medierne med mig )

Deres egen lægekonsulent råder fp da alle mulighederne for at få mig på arbejdsmarkedet er lig 0 ..

Men men!! har hørt så meget at jeg ingenting tror på før jeg står med en fp i "hånden" ;(

Vil lige tilføje at de selvfølig ikke har nævnt fp i den forstand
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2012, 09:43   #16
Bailey
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2012
Lokation: Holstebro
Indlæg: 6
Styrke: 0
Bailey er ny på vejen
Min mand fik tilkendt fp fra idag og kun pga psykisk sygdom. Hans ansøgning var med til møde den 19/11-12. Her i kommunen skulle vi kun vente ca 2 uger fra resourceprofilen var afleveret, til vi fik datoen. Men vi mødte op på kommunen lige før lukketid og fik resultatet mundtligt. Kunne ikke vente. Sagsbehandleren ringede så til os morgenen efter. Brevet fra kommunen kom først 4-5 dage senere. Held og lykke med ansøgningen.
Bailey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2012, 10:02   #17
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Hvor er det bare dejligt og høre at det kan lade sig gøre,jeg er nemlig os ved at søge pension og min sidste arbejdsprøvning forværede bare min sitausion så håber virkelig så jeg bare kan få ro og fred for det har jeg brug for
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til psykiske lidelser Sandie75 Alt det andet 8 19-04-2010 19:02
Kan mobning føre til psykiske lidelser????? bla-bla Politik og Samfund 5 26-10-2009 10:32
Nytilkendelser på baggrund af psykiske lidelser Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 29-08-2008 01:21
Psykiske lidelser, alder og førtidspension zuza Nyt om loven 10 28-08-2008 23:15
Halvdelen af nye førtidspensionister har psykiske lidelser Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 18-07-2008 13:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension