K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2012, 15:05   #11
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Jeg har gået på Give smerteklinik , og da min læge skrev i henvisning at det gerne måtte gå hurtig med en indkladelse.

Så jeg fik brev fra Give om jeg først kunne komme til en gang i December måned og det ville sige næsten 4 måender.
Så min læge tog kontakt til Give og forklarede dem at det kunne jeg altså ikke vente på.

Så dagen efter fik jeg igen brev fra Give hvor i der stod de havde en tid til mig om 14 dage, så kom jeg til Give og i den tid jeg gik der prøvet jeg 7forskellige slags medicin.
Desværre uden effekt og en masse bivirkninger , de kunne desværre ikke hjælpe mig med at finde noget medicin som kunne lindre på mine stærke smerter.
Da jeg er meget følsom overfor medicin og tåler derfor ikke særligt meget medicin.


Men de er utrolig dygtig og det kan varmt anbefales at komme på Give smerteklinik , håber de kan hjælpe dig og at du får en god oplevesle med at være der.
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 23:34   #12
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
jeg blev også sendt til Ålborg i 2010 og kunne komme til midt i 2012....tog så til Horsens, hvor jeg var til første samtale 2 uger efter de havde modtaget mine papirer... Dem var jeg rigtig glad for...overvejer faktisk om jeg kan blive henvist igen - bare til smertelægen da min egen læge ikke tør røre ved mit medicin overhovedet....ved bare ikke om det kan lade sig gøre.
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2012, 23:51   #13
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Jeg har været på Allevia siden august og skal nu afsluttes

De har mere end en gang sagt at jeg kunne ringe hvis jeg havde brug for det - osse selvom der går et par år

Mon ikke du osse kan det til din smerteklinik - det er da værd at prøve
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 06:19   #14
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Så har jeg været på give snakket med en overlæge der hed Rask, han var utrolig sød og havde god tid, vi snakket en del om mine ryg problemer og efter et stykke tid kom vi også ind på min migræne som han var meget chokeret over ikke blev beder behandlet, så jeg endte med, at både skulle prøvet noget medecin der skulle behandle min ryg men også min migræne.
der efter snakket jeg med min egen kontakt sygeplejske som også var sød med god tid.
Slutte med, at lige skulle have taget en blodprøve.

Da jeg lige var startet i arbejde sage jeg til dem, at jeg havde problemer med, at møde op for tit, heller ingen problem, vi tager det meste over telefonen.

En rar oplevelse.

Nå ja så kunne han lige fortælle,at min mr skanning viste jeg har slid gigt i ryggen og hofterne utroligt nu er der 3 læger der har set de foto og han er den første der fortalte mig ord for ord, hva der stod i udtagelsen.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 08:47   #15
sibbe
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2009
Indlæg: 3
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
sibbe er ny på vejen
Hej !

Se at få en en henvisning til Allevia smerte klinik, de er fantastiske. har været i smerte forløb over 2 x 6 mdr. Det har hjulpet mig meget.
sibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 20:17   #16
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Jeg går i Århus, der var også laaaang ventetid, jeg ville til Århus, da de har speciale i hovedpiner.. Jeg gjorde det, at jeg ringede hver mandag, pludselig havde de et afbud :-D
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 20:43   #17
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
min var en privat tværfaglig smerteklinik og hvis jeg husker rigtig ventede jeg et par mdr....

synes der lige kom en super ide - med at ringe hver uge..og der så kom afbud..

stribe ftp 2o10
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2012, 23:27   #18
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Så har jeg været på give snakket med en overlæge der hed Rask, han var utrolig sød og havde god tid, vi snakket en del om mine ryg problemer og efter et stykke tid kom vi også ind på min migræne som han var meget chokeret over ikke blev beder behandlet, så jeg endte med, at både skulle prøvet noget medecin der skulle behandle min ryg men også min migræne.
der efter snakket jeg med min egen kontakt sygeplejske som også var sød med god tid.
Slutte med, at lige skulle have taget en blodprøve.

Da jeg lige var startet i arbejde sage jeg til dem, at jeg havde problemer med, at møde op for tit, heller ingen problem, vi tager det meste over telefonen.

En rar oplevelse.

Nå ja så kunne han lige fortælle,at min mr skanning viste jeg har slid gigt i ryggen og hofterne utroligt nu er der 3 læger der har set de foto og han er den første der fortalte mig ord for ord, hva der stod i udtagelsen.
Dejligt at høre du har haft en positiv oplevelse, har også rigtig meget godt om Give. Er da super du mødte en læge, som tog sig tid til at kigge godt og grundigt på dine billeder, er en træls besked at få, men rart at vide, at smerterne har sine grunde.

Håber forløbet fortsætter positivt
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rigshospitalets Smerteklinik! profilen Alt det andet 1 06-12-2012 13:06
Afslag fra smerteklinik?? Culotten Alt det andet 4 26-06-2012 23:27
smerteklinik sanne mor Alt det andet 0 23-08-2011 18:57
Give smerteklinik Annemette Alt det andet 4 08-07-2011 20:59
smerteklinik anja Dit og Dat 5 28-08-2008 07:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension