K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2011, 15:17   #1
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Ny diagnose

Ja så var jeg hos en speciallæge i tirsdags som konstarede fibromylegi Og i morgen skal jeg til scaning ang om jeg har gigt i rygsøjlen, da jeg har mange smerter i mine ben, og som han ikke kun stammer fra fibro, så nu må vi se hvad den scaning siger, syndes da godt nok alt vælter ned over mig pt.

Ja og hvad skal der lige ske ang min arbejdsskadesag? for de vil måske bruge diagnosen ang mine tennis og golfalbuer som jeg fik konstateret i 2007 af en læge på arbejdsmedicinskklinik. Har været hos en anden læge som skrev at de smerter jeg har i mine arme ville han ikke udlukke at det kunne være fra mit tidligere job, så nu må vi se om de maner det hele til jorden og siger ingen erstatning pga min fibro diagnose.

Håber der er nogen herinde som har prøvet noget ligende ang arbejdsskade og en ny diagnose, som ved lidt eller har ldit viden omkring det.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2011, 17:24   #2
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jyttels Se meddelelser
Ja så var jeg hos en speciallæge i tirsdags som konstarede fibromylegi Og i morgen skal jeg til scaning ang om jeg har gigt i rygsøjlen, da jeg har mange smerter i mine ben, og som han ikke kun stammer fra fibro, så nu må vi se hvad den scaning siger, syndes da godt nok alt vælter ned over mig pt.

Ja og hvad skal der lige ske ang min arbejdsskadesag? for de vil måske bruge diagnosen ang mine tennis og golfalbuer som jeg fik konstateret i 2007 af en læge på arbejdsmedicinskklinik. Har været hos en anden læge som skrev at de smerter jeg har i mine arme ville han ikke udlukke at det kunne være fra mit tidligere job, så nu må vi se om de maner det hele til jorden og siger ingen erstatning pga min fibro diagnose.

Håber der er nogen herinde som har prøvet noget ligende ang arbejdsskade og en ny diagnose, som ved lidt eller har ldit viden omkring det.
Ask HAR anerkendt dine tennis og golfalbuer som en arbejdsskade og du Har fået fastsat en mèngrad på 5 %.

Men bliver du visiteret til fleksjob eller pension, p.g.a fibromyalgi eller gigt i rygsøjlen, så vil Ask tage hensyn til og beregne hvilken betydning alle dine diagnoser har for tilkendt fleks eller pension. Får du ikke anerkendt fibromyalgien/gigt i rygsøjlen som arbejdsskade også, så får du heller ikke erstatning for dèt.

Det vil sige, at i din bevilling til det ene eller det andet skal dine tennis og golfalbuer være årsagen eller en af årsagerne til fleksjob eller pension, og Ask vil så beregne din erstatning på baggrund af kommunens vurdering af hvilken betydning din anerkendte arbejdsskade har, for fleks/pensionsbevilling.

Det er klart at man IKKE får erstatning, for andre diagnoser/skader der er arbejdsskaden uvedkommen.

Så det er IKKE opmuntrende i forhold til en arbejdsskadesag, at man får andre diagnoser - medmindre de også anerkendes som en arbejdsskade
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 16:15   #3
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Hej Zentamor.
Ja er spændt på hvad de vil vuderer mig efter. Jeg har i dag været i scaning for at se om jeg har gigt i rygsøjlen eller noget andet galt, da jeg har mange smerter i mine ben, så regner med i næste uge at få svar på hvad der er hvis der er noget eller det er fibromylegien som driller mig.

Ang min recurseprofil ved kommune er det min nakke og skulder samt tennis og golfalbuer som jeg blev sygemeldt på og det er også de problemer som jeg har, men dog fået ondt i mine ben efter alt det her. Men ved ikke at hvis jeg har gigt i rygsøjlen om det kan være en arbejdsskade, efter at have lavet det samme i næsten 30 år.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
min diagnose KatrineB Alt det andet 2 11-02-2013 22:57
Diagnose chadur Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 10-10-2012 11:20
Ang. diagnose. Bertha65 Dit og Dat 1 09-03-2011 00:49
diagnose tulipanen Alt det andet 4 28-05-2010 08:02
Diagnose hopper Alt det andet 3 17-10-2009 11:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension