K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-11-2011, 21:07   #11
solsikke26
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
solsikke26 er ny på vejen
jeg takker ydmygt for al jeres hjælp men det er en meget kompliceret sag har måske ikke kommet med tilstrækkelig oplysninger i min sag men der er udtalelser fra arbejdsmediciner reumatolog speciallæge ortopædkirurgisk afd alle siger det samme at der er nedsat kraft symmetrisk nedsat smertefølelse føleforstyrrelser skånebehov SKAL opfyldes og arbejdsprøvning SKAL startes ganske gradvist op hvis skånebehov kan eller bliver opfyldt dvs ingen tunge løft ingen løft over skulderhøjde ingen arb med armene udstrakt albuerne skal ligge helt ind til kroppen og de påpeger alle sammen på at det tyder på arbejdsrelateret komponent pga tidligere hårdt fysisk arb og så er der jo lige nogen psykiske omstændigheder også der også spiller ind. Går til psykiater da jeg har fået stillet diagnoser ADHD angst depression ocd. er også i behandling med psykofarmaka pga de psykiske lidelser. Synes bare det virker total urealistisk at kommunen pga alt det her bare lige kan sige vupti nu klipper vi sku dit sikkerhedsnet over
solsikke26 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 00:42   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Enig, i det sidste, Solsikke, men..

Måske du kan gå efter stk 4, da/hvis det er urealistisk at du kan vende tilbage til ordinært arbejde, altså afklaring til fleks eller pension.

Det skal dog nok bare være ret sikkert at du efter denne forlængelse, også vil være tilstrækkelig lægeligt afklaret for endelig afgørelse.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2011, 11:40   #13
solsikke26
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
solsikke26 er ny på vejen
Jamen det tror jeg da for som de siger på smerteklinik de overtager jo når alle de andre læger har "givet op" så som udgangspunkt er de jo aller sidste instans og pt kan jeg kun med nød og næppe klare 14timer i ugen og har brug for hvile 1-3 timer hver dag når jeg har været afsted på "job" i 3 timer og dette er også skrevet i min ressourceprofil.. men har gået med til at øge min arbejdstid igen bare for at stille dem tilfredse Men hvordan dælen kan man overbevise kommunen om stk 4 da de tolker det til deres fordel????
solsikke26 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§ om at blive orienteret skriftligt om sagsbehandling? L.S. Alt det andet 4 31-07-2012 13:30
SDP - Forløb? HsH Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 07-07-2011 23:52
Skriftligt??? Nessa12 Alt det andet 15 15-08-2010 13:03
Ret til skriftligt svar ? Trold Alt det andet 6 06-12-2008 01:35
Mit forløb.. gh72 Hvordan forløb det da du søgte fleks? 1 26-04-2006 21:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension