K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2009, 04:14   #31
Havedammen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Havedammens avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2009
Lokation: Struer Kommune
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Havedammen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af håbetervæk Se meddelelser
er ligeglad

Hvis jeg rammer plet, så skriv lidt mere og der er ingen som kan se personen bagved profilen *s'

Jeg vil også gerne være lidt mere anonym end almindeligt fordi jeg vil "skamme" mig gul og grøn hvis nogen fandt ud af min store indre sorg:

Jeg har ikke en eneste jeg kan ringe til hvis jeg selv har problemer og jeg kan ikke nævne en eneste ven som vil være mig bekendt og jeg skal altid selv kontakte nogen hvis tomheden bliver for stor.

Sådan har jeg overlevet i mange år

Mvh Havedammen
Havedammen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 04:35   #32
hup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
hup er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Havedammen Se meddelelser
Hvis jeg rammer plet, så skriv lidt mere og der er ingen som kan se personen bagved profilen *s'

Jeg vil også gerne være lidt mere anonym end almindeligt fordi jeg vil "skamme" mig gul og grøn hvis nogen fandt ud af min store indre sorg:

Jeg har ikke en eneste jeg kan ringe til hvis jeg selv har problemer og jeg kan ikke nævne en eneste ven som vil være mig bekendt og jeg skal altid selv kontakte nogen hvis tomheden bliver for stor.

Sådan har jeg overlevet i mange år

Mvh Havedammen

Jeg kender følelsen for godt
Når jeg endelig har haft en rigtig ven har personen svigtet mig

Så er bare taknemmelig for når der er en rigtig ven
Jeg har en person som har støttet mig meget gennem en svær tid

Jeg vil aldrig kunne takke personen nok for det
hup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 09:30   #33
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af håbetervæk Se meddelelser
jeg har fået brev om at kommunen anbefaler flexjob jeg har aldrig søgt flexjob og jeg ved knap hvad det er, jeg har nægtet arbejdsprøvning og praktik har nægtet samtaler med konsulenter og div. tilbud
sagsbehandleren har truet med at stoppe mine sygedagpenge utallige gange og hun har gjort det en enkelt gang men de kom hurtigt igen
jeg er ligeglad jeg vil bare gerne have noget hjælp og støtte
Hej med dig.. Syntes nu du skulle prøve at gå med til arbejdsprøvning.. kommer du længst med..med at være lidt samarbejdsvillig, er godt klar over du har det svært med forsøg alligevel, der er vel en grund til at du er sygemeldt og det kan du jo ikke være i evig tid..

at komme lidt ud mellem andre mennesker kan også give humøret tilbage..

giv det et forsøg min ven

Held og lykke
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 09:58   #34
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg tror ikk på du er lige glad med det hele ,for noget bad du hjælp og støtte til ,så lidt håb må der jo være ,kunne du skrive hvad du TROR du har brug for.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 11:31   #35
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af håbetervæk Se meddelelser
jeg har fået brev om at kommunen anbefaler flexjob jeg har aldrig søgt flexjob og jeg ved knap hvad det er, jeg har nægtet arbejdsprøvning og praktik har nægtet samtaler med konsulenter og div. tilbud
sagsbehandleren har truet med at stoppe mine sygedagpenge utallige gange og hun har gjort det en enkelt gang men de kom hurtigt igen
jeg er ligeglad jeg vil bare gerne have noget hjælp og støtte
Men den indstillng kommer du ingen steder i systemet.
med mindre du lægernes ord for du ikke kan tåle arbejdsprøving, kommer du ikke uden om den. hverken til flex eller pension.
samt dine sygedagpenge vil stoppe en dag med den indstilling.
er selv ved at søge pension og det er meget svært, og man kan ikke overskue noget som helst.
Men at nægte alt ting er ikke vejen frem.


vi vil jo meget gerne hjælpe og give støtte, men når du ikke skriver noget om dig selv eller hvilken problemer. Så bliver det meget svært og hjælpe.

held og lykke fremover
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 17:46   #36
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Havedammen

Du skriver, at du ikke er syg i hovedet, er man det, hvis ens intelligensniveau
ikke er så højt? Eller hvornår mener du man er det.

Håbetsværk

Jeg ved ikke hvorfor du er så ked af det, men kan se du skrev at Havedammens ord er meget rammende, så måske har du fået noget på
skrift, som du er meget ked af?

Jeg ved ikke om du er meget deprimeret og gerne vil have psykologhjælp,
men du kan evt. blive henvist til en af din læge, eller du kan kontakte
Sind, jeg ved ikke, om du ikke mener du vil kunne påtage dig et fleksjob,
men jeg tror du føler du har fået en unfair behandling, har jeg ret?

http://www.sind.dk/raadgivninger.6

Sidst redigeret af Tanja; 06-12-2009 kl. 17:50.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 20:21   #37
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Bare en tanke.. Mener han alt det han skriver ( det lidt altså) eller er han bare provokerne eller hvad man nu kan kalde det..
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 21:58   #38
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Har du nævnt det for din sagsbehandler, at du har brug for hjælp og
støtte?

Du kan ikke blive ved med at få sygedagpenge, så hvad vil du leve af, hvis
du mister dem?

Vi er mange her, som er oprigtigt bekymret for dig, så giv dig lige til
kende, hvis du mener det du skriver?
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 22:51   #39
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fie Se meddelelser
Bare en tanke.. Mener han alt det han skriver ( det lidt altså) eller er han bare provokerne eller hvad man nu kan kalde det..

Fie tja vi er jo en åben side forstået på den måde at den eneste måde vi kan og vil fungere på er at vi tager det folk skriver for givet og for sandt, man kan aldrig gardere sig 110 % for at nogen tage fis på en eller at det er en troll
http://da.wikipedia.org/wiki/Troll så det må være op til enhver der deltager i denne tråd at vudere hvor meget og hvor lidt de vil ligge i den ...

Må indrømme håbetervæk at min første tanke også var at du havde brug for hjælp og at der var mange her der ville og kunne hjælpe dig, du ved selv at du har prøvet at kontakte mig på pb og jeg skrev også til dig der hvordan du skulle forholde dig i forhold til denne tråd, også i pb kom der en enkelt sætning fra dig og ikke andet ...

Der mangler i den grad information fra din side og der mangler deltagelse fra din side andet end de få sætninger du smider ud i ny og næ...

Jeg for min del har valgt ikke at bruge tid og ressourcer på denne tråd og inden længe vil mange andre nok også opgive ...

Det vil så være ærgerligt hvis du vitterlig har brug for hjælp og hvis det bare er underholdning fra din side af og det er sjov osv, ja så vil jeg sige at du flytter fokus fra mange andre der vitterlig har brug for hjælp fra alle de bruger der her prøver at hjælpe dig ...

Så hvis du har brug for hjælp så skriv noget mere skriv hvad du har af problemer skriv hvor langt du er i din sag og hvis du ikke ved hvad fleksjob er så kig her http://www.clh.dk/?id=1474 det er måske ikke så tåbeligt endda ..

Og nøjagtig som med kommunen fungere det også her på K10 man er nød til at samarbejde kommunikere og oplyse for at man kan få hjælp , så prøv at skriv noget mere hvis du vil have hjælp ...

Beklager hvis du vitterlig har brug for hjælp og du så lige bliver mistænkliggjort her men på den anden side så er det synd at så mange mennesker spilder tid på en evt troll ...

Så nu må det være lidt op til dig selv ..

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 06-12-2009, 23:03   #40
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jeg vil sige hvis du er lgieglad med alt. jeg er selv flexjobber og der er skam ikke ngoet galdt med det og hvis mna nægtter alt kommerm an ikke langt hvis man gerne vil have hjælp du må have et eller andet problem som lægen osv skulle/skal kunne hjælpe med. det var dig der råbte om hjælp så du er nød til at komme med noget mere brug bart hvis vi skal kunne hjælpe dig med link paragraffer osv eller kan vi kun gætte på hvad der er galdt med dig som en skrev har du problemer med at komme ud blandt memnesker ? ellerh avd er det galdt jeg har jeg ved lidt om det med menesker jeg har det også sådan lidt men kun hvis der er mange menesker det kan jeg ikke klare men sender lige et par og håber du kommer helt ud af busken eller er du abre en forum troll der virkeligt kender dig så meget
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mit liv gik i stykker. Anja857 Din historie 12 21-01-2013 21:49
Er løbet kørt? (den nye reform) Phineas Politik og Samfund 60 10-07-2012 12:25
Hjælp, er kørt fast Bamsen Alt det andet 4 03-11-2011 21:36
Kørt fast i systemet Dandanell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 11-02-2011 00:20
hyl: min kaffemaskine er gået i stykker ! FlemmingLeer Dit og Dat 14 14-08-2008 11:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension