K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2006, 12:37   #1
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
opfølgnings samtale efter 1 år !

Hej jeg vil lige fortælle her på siden, at jeg nu for 2 gang i år skal til opfølgnings samtale :|
Jeg var første gang i Januar mdr. hvor jeg fik lavet resurse profil. Siden skiftede jeg mellem nye sagsbehandlere, men jeg mødte dem aldrig KUN pr. telefon, og det var mig selv som ringede op de fleste gange. Siden glemte kommunen mig, det var som om jeg ikke længere eksisterede for dem :@
Pludselig én dag læste jeg at de ville stoppe mine sygedp, da jeg havde gået tiden ud ! Det fik mig selvfølgelig til at gribe tlf. og ringe til kommunen, og selv om det var en fejl, at jeg skulle fortsætte med udbetaling efter en speciel § så slyngede hun lige ud at jeg snart skulle i arb. prøvning ellers ville jeg komme på kontant hjælp Dette opfattede jeg som en trussel, og fik et kæmpe panik & angst anfald.
Men der gik yderligere nogle mdr. før jeg hørte fra Contra, og det første sted vi var til samtale gik så dårligt, at jeg sagde pænt nej til jobbet.

Næste job samtale / ny job konsulent - det gik det helt godt, og jeg startede på daghjem i køkkenet, men efter kort tid måtte jeg sygemelde mig med smerter i ryggen og benene, og jobkonsulenten måtte trække mig ud af arb. prøvningen job konsulenten anbefaler for at se om mine arbejdsevner er varige nedsat, at det anbefales at jeg lægeligt skal udredes hos psykiatisk speciallæge, samt evt. indhentes status attest eller generel helbredserklæring fra egen læge.
Det næste som nu skal ske, er at jeg har fået brev fra kommunen i Fredags om jeg skal til opfølgnings samtaleden. 20 December. Ham jeg skal tale med er Socialfaglig Koordinator, og ikke en almindelig sagsbehandler - jeg frygter nu hvad jeg kan forvente Jeg tager min søn med som bisidder, ellers er jeg bange for at jeg ikke kan koncentrerer mig om alt det som bliver sagt.
Så det er som sagt 2 gang i 2006 - jeg skal sidde overfor én person til samtale om min sag - det er ´sgu godt nok sært. ´Gu ved om de har dårlig samvittighed ?
Med Venlig Hilsen
Annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2006, 12:59   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: opfølgnings samtale efter 1 år !

hej Annette

Dejligt at høre fra dig igen...ja man kan gå ned på det....men husk din styrke...og vi går ikke ned for vi er stærke mennesker trods alt !B)B)B)

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
3 mdr samtale når man er syg søsser98 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 08-11-2012 16:00
Datoer for indkaldelse til opfølgnings-samtaler Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 14-10-2012 20:42
Ansøgt efter §17 – sagsbehandlet efter § 20 - afgørelse efter § 17? Mitochondrie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-11-2011 01:10
Samtale Skade2006 Alt det andet 17 17-02-2010 17:11
til samtale Jens Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 17-12-2005 12:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension