K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2008, 19:43   #1
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
afklaring aflyst pt

jeg er blevet sendt rundt lige som så mange andre i aktiveringer og behandling uden have kommet videre....nu her til sidst blev jeg lovet komme i endelig afklaring som min vejleder har skrevet sort på hvidt til mig,da jeg er blevet sendt rundt flere steder i et par år nu og jeg får det sgu psykisk dårligt af ikke vide hvor man ender henne og hvordan ens fremtid ser ud!!....startede i afklaring ved to alm mennesker med en vis uddannelse der var blevet ansat af komunen et vis antal mån for hjælpe de mennsker der havde en barrierer for arbejdsmarkedet...vi skulle være der 30 timer om ugen men var der højst 3 timer incl styrketræning om dagen..jeg var der 14 dage og pludselig fandt lederen ud af jeg slet ik skulle være der,selvom jeg havde det godt med de mennsker der var der og motiveret for komme videre ,komunen havde fejlplaceret mig(sagde han) så det skulle lige gå ud over mig...jeg er i match grubbe 4 så han vidste udemærket jeg ikke skulle søge job aligevel skulle jeg gå ned søge job.(følte det var en straf da han har læst hele min journal og vidste jeg ik kunne søge arb nu)..hvorefter jeg så ringer til min vejleder som så er syg ,så snakker med hendes kollega..som siger jeg bare skal tage hjem og snakke med min vejleder dagen efter...inden det havde han sagt en del ubehagelige ting til mig i de andres påhør..kunne mærke han var meget sur over jeg var der ..!! jeg er dybt målløs over den behandling jeg har været ude for ved mennesker som burde vide det er det sidste en som mig har brug for??han følte ikke jeg tog ansvar for mit liv...skal siges jeg er alene med to børn der trives og har aldrig arbejdet og har det utroligt svært da jeg samtidig har en del psykiske problemer jeg er ved får bearbejdet...og inden jeg gik ud af døren fik jeg afvide at hans personlige mening var at når man ikke kunne tage ansvar for ens eget liv kunne jeg heller ik tage ansvar for mine børn...skal siges jeg gør alt for mine børn og har det ikke med dem som et arbejde og at komunen klart ved hvilken problemer jeg har og har sagt de ik er nervøse for mine børn ik har det godt...!! har det dårligt med den oplevelse og er målløs over han kan reagere på den måde og straffe mig pga komunen har sendt mig derned..jeg har snakket med min vejleder som er målløs over hans opførsel over for mig og hun sagde han ikke skulle bestemme hvad jeg skulle...hverken jobsøgning eller andet aktivering....jeg bedte så om få et møde med min vejleder og ham lederen da jeg gerne vil have han fortæller om hans måde behandle mig på...så nu får vi se hvor jeg så bliver sendt hen....!!oveni har jeg fået fortalt flere gange om lederens arrangement med komunen ang med at han søgte om få det forlænget og at det var dem selv der skulle bestemme den pris deres hjælp kostede....rager ikke mig hvad deres aftaler med komunen handler om...fortalte mig de søgte om udvidelse af deres hjælp så de måske også kunne hjælpe en som mig men at de først skulle til møde om det d 11.? dvs de smider mig ud af afklaringen for at jeg skal komme til deres andet projekt de søger om stable op..lugtede meget af penge

Sidst redigeret af pruttenQ34; 07-02-2008 kl. 19:48.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afklaring alici Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 16-03-2012 10:15
Job-afklaring. skorpio Spørgsmål ang fleksjob 8 15-02-2012 13:12
Afklaring Jesper_dk Spørgsmål ang fleksjob 15 20-06-2011 10:00
Aflyst Arbejdsprøvning nuvi Alt det andet 11 26-05-2011 08:46
Alle reformer aflyst ! Stella Politik og Samfund 7 19-08-2009 23:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension