K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2011, 00:46   #1
zwinky
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 34
Styrke: 14
zwinky er ny på vejen
den ulykkelig

hej jeg er ny og ved ik om jeg gore det rigtigt.jeg vil gerne ha hjelp til hvad jeg skal gore vedr ftp.jeg har mistet min mand nogle aar tilbage efter det er alt ferdigt det som om jeg selv er blevet gravet med.kan intet mere er blevet handicap .er der en der kan hjelpe mig
zwinky er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 02:42   #2
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
hejsa og velkommen til.

du skal gå ind under min historie og skrive om dig selv og dine sygdomme, og hvad der ellers går dig på. man kan jo godt være annonym herinde selvom man fortæller om sig selv og det der står en nært.

og så skal du se alle de tunge paragraf piger og drenge dukke op! og de kommer altid med så mange gode råd til hvad man skal gøre.

håber du bliver rigtig glad for at være herinde- det er en af de gode ting der er hendt mig i vedr. mine sygdomme.

knuz kandelsdorff
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 02:47   #3
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Velkommen Zwinky

Du skal bare spørge løs. Der er mange herinde, som vil være parat til at give gode råd, hvis vi kan
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2011, 06:47   #4
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Velkommen til Zwinky!
Vil sige nøjagtigt det samme som de foregående : Hæng på! Der er masser af piger og drenge herinde, der kan det der med råd og vejledning!
Du skal nok få hjælp til dine problemer, bare udtryk dig lidt nærmere, under min historie, som Kandelsdorf siger.
Good Luck
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 01:52   #5
zwinky
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 34
Styrke: 14
zwinky er ny på vejen
den ulykkelig

hej allesammen.jeg misted min mand 5 aar tilbage.er mor til 4. siden dengang er jeg gaet sort.kan slet ikke mere foler at jeg har foet straf .fordi jeg var utaknemlig .havde goet dengang og brokkede mig .alt er blevet taget fra mig min mand min lykke mine krefter alt so mener jeg alt undtaget har jeg mine born.hvis jeg ikke havede dem har jeg begaaet selvmord.jeg har hukommelsetab har ikke krefter til noget som helst.psykisk syg og ond i kroppen.tret.plus jeg er selvstendig og er desverre kommet til skade hvor der faldt jernstenger po min nakke .efter det har jeg konstant smerter med nak skulder og ryg.jeg er rigtigt bange ved ikke hvordan jeg skal klare mig.for jeg kan ikke engang magte og skifte toj og borste tander det virker so haard.jeg tenker paa at soge ftp er der nogen der ved hvilke muligheder jeg har
zwinky er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 02:13   #6
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zwinky Se meddelelser
hej allesammen.jeg misted min mand 5 aar tilbage.er mor til 4. siden dengang er jeg gaet sort.kan slet ikke mere foler at jeg har foet straf .fordi jeg var utaknemlig .havde goet dengang og brokkede mig .alt er blevet taget fra mig min mand min lykke mine krefter alt so mener jeg alt undtaget har jeg mine born.hvis jeg ikke havede dem har jeg begaaet selvmord.jeg har hukommelsetab har ikke krefter til noget som helst.psykisk syg og ond i kroppen.tret.plus jeg er selvstendig og er desverre kommet til skade hvor der faldt jernstenger po min nakke .efter det har jeg konstant smerter med nak skulder og ryg.jeg er rigtigt bange ved ikke hvordan jeg skal klare mig.for jeg kan ikke engang magte og skifte toj og borste tander det virker so haard.jeg tenker paa at soge ftp er der nogen der ved hvilke muligheder jeg har
Kære zwinky

Der er ingen tvivl om at du skal have hjælp, og ud fra dine ord vil jeg opfordre dig til at få den hjælp. Nu ved jeg jo ikke hvilken kommune du bor i, men i min kommune har vi en organisation (ikke kommunal - men privat) som hjælper kvinder som dig. Her er folk som du kan tale med, som vil hjælpe dig med at få afklaret din situation og også hjælpe dig med at søge førtidspension. Tror det er meget vigtigt med de følelser du beskriver, at du søger hjælp til at komme igennem denne fase i dit liv. Det er nok også en god ide at kontakte din læge. Lyder for mig som om du stadig er i dyb sorg! Og sorg i mange år, kan give de følelser som du oplever.

Hvis du vil fortælle hvilken kommune du bor i, vil jeg gerne afsøge mulighederne for hvor du evt. kan få hjælp. Du kan bare skrive til mig privat hvis du har det bedst med det.

Hold modet oppe - du har været stærk nok til at bede om hjælp, og det er det første og bedste skridt.

Tigerbia

Sidst redigeret af tigerbia; 18-02-2011 kl. 02:22.
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 10:25   #7
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Kære Swinky.

Jeg kan godt høre, at du har det rigtig skidt.

Får du hjælp af din læge? Både til det fysiske og til det psykiske....

Er du sygemeldt? Hvor længe har du så været det?

Er du i kontakt med kommunen? Hvad siger din sagsbehandler?
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2011, 00:57   #8
zwinky
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 34
Styrke: 14
zwinky er ny på vejen
den ulykkelig

min sagsbehandler siger at jeg sku vente. med at soge ftp.jeg ved ik hvad jeg skal gore.jeg er selvstandig og kan ikke drive min forretning lengere og har sat den til salg og den gor mere mere ned ad og jeg skylder flere og flere penge.kan jeg soge ftp selv om jeg er selvstendig og min forretning er ikke blevet solgt endnu.
zwinky er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2011, 15:30   #9
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Kære Zwinky

Det er meget svært at rådgive dig, når man ikke kender mere til din sag og hvor du er i systemet.

Men med hensyn til din virksomhed. Hvis den ikke går og du ikke kan få den solgt (har selv været i samme situation) og du dermed ikke får en indtægt som du kan leve af, kunne det være en mulighed at kaste håndklædet i ringen og overgå til dagpenge eller kontanthjælp. Sagt på anden måde - lade virksomheden gå konkurs. Det får du en masse gæld af, men det gør du jo i forvejen. MEN du vil afslutte en belastende del af dit liv, og dine kreditorer kan ikke få penge, hvis ikke du har nogen. Du vil i gælds systemet bliver erklæret insolvent og kommune er herefter forpligtet til at hjælpe dig på alle måder. De er meget sjældent hurtige til at afklare, men de skal afklare, og i processen har du en indtægt, og fri for at tænke på din virksomhed.

Så lang tid du så ikke er afklaret i systemet vil du 'have fred' for dine kreditorer og når du så en dag bliver afklaret, kan du søge gældssanering som enten bliver at du skylder nul kroner eller en ordning som er rimelig.

Det kræver tålmodighed, men du flytter dig væk fra der, hvor du er nu i anden retning, og som jeg læser dine indlæg er det nok en god ide

Jeg læser også dine indlæg som om, at hvis du kommer på førtidspension vil alt være ok. Det er en meget naturlig følelse - du vil få fred, og føler sikkert at du bedre vil kunne overskue situationen. MEN som du sikkert kan læse herinde er det ikke gjort fra den ene dag til den anden, og jeg har sjældent hørt, at det at søge førtidspension selv er den bedste ide.

Jeg mener stadig du har brug for prof. hjælp til dit følelsesliv - får du det fra læge, psykolog m.m.? Jeg er ikke den eneste der har spurgt, og det er jo fordi der i dine indlæg er en 'desperat' tone - et råb om hjælp som umiddelbart lyder dybere end behovet for førtidspension.

Mange kærlige hilsner herfra
tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2011, 02:42   #10
zwinky
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 34
Styrke: 14
zwinky er ny på vejen
den ulykkelig

jeg gaar til phsykolog.til laege til pshykiater.ta medicin intet har hjulpet.har taget chokbehandling.har faet mere smerter efter det
zwinky er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
den ulykkelig zwinky Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 09-03-2011 12:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension