K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2007, 22:43   #21
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hejsa gode vibs

Hej Allesusammen, har helt "glemt" at fortælle hvordan det gik til samtalen, med jobkonsulenten. Det var totalt wird, hun var vendt på en tallerken, jeg fik ikke vist brevet fra " Hjorten" eller noget. Selvfølgelig ville hun hjælpe mig med at finde job, og nu ville hun snakke med virksomhedskonsulenter og kollegaer, og så ringe til mig efterfølgende. Hold da op, jeg var sq så glad, har nu ikke hørt fra hende, men jeg sover godt om natten, ss, og jeg fortalte hende, at der er småkurser på AOF, "for sådan nogle som mig", der lige er blevet godkendt til flex, det vidste hun ikke!! Men jeg er som sagt glad nu, har ikke mere det pres over hovedet, som jeg følte hun lagde på mig, så jeg krydser fingre for ,at det lykkedes for mig at komme i flex. Mange knus og kram til Jer alle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2007, 11:11   #22
bjs3
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: rødekro
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
bjs3 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Bea det lyder som alle tiders ide, du skal bare sende det så skal jeg sørge for at det kommer på ...

Hvis andre ligger inde med noget tilsvarende ( jeg har feks lært at lave cv på en utraditionel måde) så skal i bare sende det, hvem ved det kan være at der sidder en der mangler lige netop det indput , så Bea send du bare vi modtager med kyshånd
Hej hvor finder jeg dette
bjs3 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2007, 11:21   #23
bjs3
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: rødekro
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
bjs3 er ny på vejen
Angry flexjob

Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
Hejsa alle sammen, jeg er lige blevet bevilliget flexjob, men ifølge min jobkonsulent, er det mig selv, der skal finde et job", kan det passe? Jeg er ikke meget for at skulle "stå med hatten i hånden" og føler det lidt ydmygende, at skulle ringe rundt for at høre om jeg kan bruges, især når det kommer til , at skulle fortælle om mine begrænsninger, jeg vil sq gerne arbejde, men troede, at konsulenten, havde noget ansvar, eller kontakter, i erhvervsmiljøet, hjælp, please, knus Helle
Hej Helle
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg selv er blevet visiteret til flexjob fra01.03.2007 og jeg havde indtil for nyligt intet hørt, men i mit tilfælde kan det ikke betale sig for kommunen at formidle et flexjob til mig,det er billigere at give mig ledighedsydelse i 18mdr fremfor at skulle give jobtilskud i 70 mdr.

Sidst redigeret af bjs3; 11-09-2007 kl. 11:40.
bjs3 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2007, 11:24   #24
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af bjs3 Se meddelelser
Hej hvor finder jeg dette

Her finder du det...

http://www.k10.dk/showthread.php?t=1644

og hej med dig bjs3 og velkommen ..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 23:25   #25
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Wink en vendt tallerken

Hej allesammen, har haft lidt at tænke på, så har ikke fået skrevet hvordan min samtale hos jobkonsulenten gik. Det var helt syret, hun var vendt på en tallerken, var overmåde sød og " selvfølgelig skal jeg hjælpe dig, med at finde et job"!! Der var ikke grænser for hendes hjælpsomhed, jeg nåede aldrig at vise hende brevet fra Hjorten, var bare målløs, lol, men det var positivt. Nu tager jeg det helt roligt, hun vil kontakte mig, når hun havde snakket med virksomhedskonsulenterne, og sine kollegaer.Det er endnu ikke sket, jeg gætter på at det er fordi der ikke er ALLE de flexjob, som adskillige Politikere fabler om, men nu sover jeg dejligt, kigger selvfølgelig stadig på nettet selv, ligeså i aviserne, og håber jeg snart får noget at "rive" i, Mange tak for Jeres støtte, jeg var sq langt nede, Kæmpeknus til Jer
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 23:32   #26
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Red face Hovsa

Ja det er vist tegn på stress, sorry, havde sq glemt at jeg havde skrevet, hmm, nå men en god ting kan ikke siges for mange gange, lool
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilket fleksjob, hvis man ikke kan nok? YingYang Spørgsmål ang fleksjob 6 01-11-2012 17:45
Når kommunen ikke kan finde et fleksjob sporup Spørgsmål ang fleksjob 6 25-07-2011 10:18
hvis der ikke kan skaffes et fleksjob... hva så?? solstråle Spørgsmål ang fleksjob 2 28-11-2010 22:08
Kan kontanthjælp stoppes, fordi man ikke har været i stand til at finde et fleksjob? Cordulla Dit og Dat 5 06-09-2010 14:02
arbejdsprøvning - hvad hvis man ikke kan V_Brask Alt det andet 11 13-09-2009 08:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension