K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2010, 07:43   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
LO reklame er det rene fup!

LO's storstilede kampagne mod regeringen og Dansk Folkepartis genopretningsforlig bygger på direkte usandheder. Det skriver B.T.

Kvinden har hverken børn - eller mistet jobbet!


http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle1355026.ece

Hvad fanden er nu dét for noget svindel?
Er det mon den historie du omtalte i nat Superkok?

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 08:12   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja det er den man det er så skrammende at de kan få sig til at gøre det

kan godt lide den her
Citat:
Det er vel egentlig ikke i orden. Men jeg kan jo for ******* ikke tjekke alting, siger LO's formand Harald Børsting om kampagnen.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...#ixzz0pZym3YrH
sjovt eller det de siger andre skal gøre
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 08:33   #3
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Altså, jeg har hele tiden gået ud fra at det var en "model", og det kan jeg ikke se noget galt i. Så spørgsmålet er, er man blevet fuppet eller har man ladet sig fuppe



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 09:12   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hørte hende i radioen og hun lyder alså ikke alt smart
siger direkte at det kan være lige om man bliver fyret eller selv siger op
derudover var hendes kærste medlem af HK og oven formand for en afdeling.

Harald Børsting
hvis dette er lige meget, så er løn og andre rettigheder vil også lige meget
bare Harald Børsting får hans kæmpe løn for ingen ting

Dennis kristensen foa som havde en skue løs
det er netop dette han advarede i mod
en klog mand

melder mig selv ud af HK i dag.
fagforening har intet gjort for mig i min sag
det kunne de da absolut ikke blande sig i

Sidst redigeret af MTVRV1; 01-06-2010 kl. 09:20.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 09:47   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg mener jo bare, 5 millioner mennsker - hvorfor ikke bare finde en ægte person med en ægte historie, der må jo være enormt mange at tage af?
Det burde da være fuldstændig unødvendigt at anvende en fiktiv person i en så ømtålelig kampagne, for det signalerer da helt klart, at problemet er lige så fiktivt som personen - og så giver det jo samtidig vand på regeringens mølle, stik mod hensigten!

Personligt er jeg lidt træt af at blive spist af med fiktion, jeg vil sgu have real life cases som jeg kan identifiserer mig med af kød og blod, nogen som vil stå frem for en sag!

Ellers kan jeg jo bare slå over på TV3+ hvis det er reklamer jeg vil have....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 09:56   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Altså, jeg har hele tiden gået ud fra at det var en "model", og det kan jeg ikke se noget galt i. Så spørgsmålet er, er man blevet fuppet eller har man ladet sig fuppe
du kan ikke se noget galgt i de render og lyder sætter falske rygter igangh avde det være VKO så havde du lavet en post on brokkede dig men mening det er total langt ude i hampem at rende og lyve som de gør nu jeg er rysted over at ens kontigent bruges til sådan en gang løgn jeg vil hellerh ave de bruge dem på fact ikke det her.regner med du mente det var ok de lyver ellerh ar jeg misforstået det og beklager
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:13   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
du kan ikke se noget galgt i de render og lyder sætter falske rygter igangh avde det være VKO så havde du lavet en post on brokkede dig men mening det er total langt ude i hampen at rende og lyve som de gør nu jeg er rystede over at ens kontingent bruges til sådan en gang løgn jeg vil heller have de bruge dem på fact ikke det her.regner med du mente det var ok de lyver ellerh ar jeg misforstået det og beklager
Nu går jeg som reglen også ud fra at det er fikitive historier når det så er sagt så er det ikke smart at de ikke skriver det ...

Men nu aner du ikke hvad andre ville have lavet af poster eller tråde så ro på nu ,hvis du taler for dig selv så er jeg sikker på at vi andre også kan tale for os selv og på den måde ved vi hvad du mener og du ved feks hvad jeg mener og ikke hvad du tror tolker og måler at jeg mener...

Så måske man skal finde kammertonen , jeg tager det heller ikke så tungt med den fiktive historie men jeg ved jo også hvor svært det er at finde en virkelig casehe (det kan vi jo se herinde) og det skulle jo gå rimeligt stærkt med at få trykt de annoncer ...

hvor smart deres forsvar er det kan man så diskuttere ..

men det betyder ikke at man syntes det er i orden at nogen lyver..

Jeg formoder at du står i 3F har du ikke overvejet at skifte fagforening ??

Jeg har engang stemt borgerligt

Men kunne ikke lide det jeg så hørte og oplevede og så skiftede jeg parti, jeg har selv været medlem af 3f de lavede noget værre **** for at sige det mildt og jeg skiftede fagforening ....
  Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:34   #8
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg er nok skadet af at læse for mange kærligheds historier.

For når jeg læser den slags kampagner,så forstiller jeg mig slet ikk at billedet har noget med teksten at gøre,det for mig bare et foto der er fundet passende til teksten...
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:40   #9
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Jeg formoder at du står i 3F har du ikke overvejet at skifte fagforening ??
både ja og nej men det har jeg så overvejet i et stk tid/ par år nu

Citat:
Men nu aner du ikke hvad andre ville have lavet af poster eller tråde så ro på nu
en ting er sikkert havde det være VKO så havde der være bæevet en post 99% sikkert på det hvor der sikkert stod hvad har de gang i osv

Citat:
,hvis du taler for dig selv så er jeg sikker på at vi andre også kan tale for os selv
jeg vil da håbe folk taler for sig selv eller grp de måske er i

Citat:
Jeg har engang stemt borgerligt
hehe jeg har overvejet at stemme på pia k

Citat:
3f de lavede noget værre **** for at sige det mildt og jeg skiftede fagforening
troer alle fagforeninger gør.men har så haft fat i 3f idag hvor de så hjælpe mod hjælpeløs/ tvang søgning af arbejde man ikkek an må osv så lidt glad er jeg blevet for 3f igen :P

Citat:
men det betyder ikke at man syntes det er i orden at nogen lyver..
tja sikkert godt jeg ikke er opdravet til det kun omgå sandheden lidt ang komunen

Citat:
og det skulle jo gå rimeligt stærkt med at få trykt de annoncer
det er jop det der skaber problemer heletiden gælder alt ikke kun politik også mord sager osv forde de er for hurtige ude
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 10:43   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg er nok skadet af at læse for mange kærligheds historier.

For når jeg læser den slags kampagner,så forstiller jeg mig slet ikk at billedet har noget med teksten at gøre,det for mig bare et foto der er fundet passende til teksten...
Jeg tror nu også at LO der skader sig selv mest desværre for der er jo mange virklige eksempler men lige nu hyler DF og Cepos op om at det jo ikke kan diskutteres fordi den annonce ikke var virkelig og så er det jo det som det kommer til at dreje sig om i stedet for det som er virkelighed for mange mennesker at de kommer til at miste forsørgelse eller ende på kontanthjælp og Pia K mener at man nu skal kigge på alle deres annoncer og er meget skarp i sin retorik , det er jo politik og klart at hun griber den for kan man få opmærksomheden over på LO i stedet for som nu på DF og regeringen som løftebryder så er det til hendes fordel ...

Men men det kan jo være at hun bliver klogere det må man håbe for jeg formoder ikke at befolkningen er så dumme som Pia K åbenbart mener ... de husker sq nok den dag DF gik imod deres løfter og stjal penge fra børn og ledige
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Uvurderlig reklame ?? Jonatan Dit og Dat 8 17-02-2010 20:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension