K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2007, 17:37   #21
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Rygere ringere end dyr ?

[quote]Martin skrev:
Stella skrev:
Jeg skal være den første til at gerne ville være fri for rygning og prøver da også på at stoppe...
(…)
Den bedste grund til at de ville stoppe er fordi de er motiverede til at stoppe.


Igen må jeg spørge: Hvad er det for en motivation, du mangler? For mig lyder det lidt som om du ryger videre, ikke af lyst men af trods.


Ihhh hvor er du altså skinhellig ...hehehe...men jeg kan sige at jeg mangler motivationen ...ja for jeg kan li at ryge...men jeg har da skåret det ned til et par få om dagen... og jeg vil gerne indrømme at det irriterer mig at det er usundt...hvis det var sundt så tror jeg jeg blev ved med glæde...altså hvorfor er det kun de gode ting der er usunde...vi kan jo håbe på at der snart kommer nyt om at det er sundt at ryge...ho..ho..ho..nå men jeg mangler ord for din moral...og så ...hvis jeg gerne vil holde op med at ryge så kan jeg også gøre det...det var det jeg mente...og så måske også at samfundet jo kunne give folk gratis nicorette eller hvad det hedder...vidste du at det er dyrere at bruge det end at ryge ?

Jeg fornemmer at du mener det er fint at svine folk der ryger til , fordi de så holder op...ER DET DET DU PRØVER AT FÅ IGENNEM ?


Stella skrev:
…så kan du være der sammen med alle de andre ikke rygere for dem der ryger finder andre græsgange..
Og for øvrigt kommer der snart en kampagne imod ØL drikning...


OHLALALA og så kommer det :

Nu er vi ikke-rygere i væsentligt overtal, så jeg kommer nok ikke til at stå alene. Og som OdinThor24 skriver, så kan de godt finde ud af det i Irland.


Ja og derfor kan i tillade jer at være nogle arrogante trash over for dem der ryger...

[b]
Ja jeg mener også at ikke rygerne har alt for meget magt ...og de er diskriminerende.:@
nej jeg mente også ALENE uden os sjove mennesker der ryger for hvad er der i vejen med os ...vi er da nogle varme søde folk... det jeg mente var at jeg ikke kommer...men går hjem til venner i stedet for hvor vi kan få os en lille smøg efter maden.


Stella skrev:
Og så skulle det være forbudt at spise kød.
Det lugter ...du ved dårlig ånde...he...he..he.. og hvidløg...


Forleden hørte jeg faktisk om en tandlæge, der havde installeret et fadølsanlæg i venteværelset. Hans begrundelse var, at efter hans mening lugtede kaffe værre end øl.

og så kunne patienterne bedøve sig selv i øl...flot reklame for Tuborg eller Carlsberg..

Men ved han ikke at det er farligt at drikke sprut når man er bedøvet ...?

Ja hvis du vil sige din mening så er der denne blog på Ekstra Bladet

http://www.ebblog.dk/1004/perma/10195/


Note

jeg tog emnet op ...ikke så meget om det er korrekt at ryge eller ikke ryge...men mere den mobning der kommer fra diverse sandheds apostle...og Ikke rygere som er sindssyg.


Stella skrev:
Rygning blev indført af indianerne....

Martin : Ja, og hvor mange af dem er der tilbage?


Hmmm den var ikke så sjov Martin....
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 20:43   #22
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Rygere ringere end dyr ?

Citat:
Stella skrev:
.vi kan jo håbe på at der snart kommer nyt om at det er sundt at ryge...ho..ho..ho..
Jooo.... færre rygere end ikke-rygere får Alzeihmer (skal nok plante linket når jeg finder det igen)....

Desuden mener jeg at Staten helt bevidst holder folk beskæftiget med at mobbe hinanden, for så har de ikke meget overskud tilbage til at være politisk aktive.... + når de så får udlevet deres indre svinehund på et minoritet , i dette tilfælde rygere (indvandrerne er ikke så "moderne" mere)... - går de pænt i seng om aftenen med en rar følelse af at have udrettet noget "godt", "positivit" og "for samfundet"!

Og så ligger de (i hvert fald en del af dem) i deres pæne senge, fyldt med støvmider og andet stads, der giver dem selv og deres børn allergier og astma, hvilke er ved at slå verdens rekord i Danmark fordi "Børneinstitutioner i Danmark er fyldt med børn der lider af astma og allergi. Det til trods af, at mange af disse børn kommer fra ikke-ryger hjem."

Jeg vil til enhver tid påstå, at det er LANGT mere usundt at leve i et støvet, indelukket og fyldt med "komfur-partiklerne" hjem, hvor større rengøring stort set kun foretages til årets højtider (om overhovedet) og hvor "angsten for træk" tvinger beboere til at indånde den samme fortættede luft dag ind og dag ud.....

Jeg har faktisk oplevet flere ryger-hjem med frisk luft end ikke-ryger-hjem.... hvor "atmosfæren" ret ofte domineredes af gammel vasketøj eller stegt sild fra i forgårs.... Så hellere en omgang røg og en pust af frisk luft til dessert B)

À propos "udgifterne" og "omkostningerne":"Statens Institut for Folkesundhed (SIF) er netop fremkommet med en rapport på 350 sider om forskellige risikofaktorer for folkesundhed. Den handler om tobak, alkohol, for lidt motion og så videre. Det meste af det er beregninger. De har regnet ud, at sundhedsvæsenets årlige nettoomkostninger relateret til rygning er Kr. 3,372 mia.. MEN deri er ikke medregnet statens indtægter fra tobaksafgifter, som ifølge den nyeste Statistisk Årbog i 2005 udgjorde Kr. 7,230 mia.!! Så det vil sige at staten havde et overskud på Kr. 3,876 mia. i 2005 på rygerne. Det synes meget interessant. Har Staten råd til det, hvis alle holdt op med at ryge?" Og jeg vil tilføje et spørgsmål til: Har ikke-rygere lyst til at punge ud over skattebilletten, for at udligne "hullet" i statsfinanserne, hvis alle rygere på en gang holdt op med at købe cigaretter?

Begge citater sakset fra: http://www.dary.dk/ (Danmarks Rygerforening) B)

Hvad angår de amerikanske indianer, der havde opfundet rygning.... var det vist nok meget tidligere endnu at man fandt spor af rituel rygning blandt neandertallerne, et eller andet sted på kloden og på et tidspunkt Amerika endnu ikke var befolket med de tobenede... Det var en smart bemærkning - Martin (?), men det er ikke tobakken, der gjorde det af med de amerikanske indianer - det gjorde vi - den rygende og ikke-rygende hvide mand i en skøn forening
  Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 20:55   #23
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: Rygere ringere end dyr ?

Hej Stella og alle i andre.
Se hvor hvor hurtig om debatten omkring rygning kom i omdrejninger
Da jeg havde det værst med dårlige nerver, og led af Panik / angst, så røg jeg som en skorsten, for det dulmede mine psykiske smerter, indtil jeg fik nerve piller. Men så døde min mand pludselig - - - efter 25 års ægteskab, og med den nye kæmpe udfordring, som lå og ventede på mig forude - fyret fra Job og på overførsels indkomst = sygedagpenge / mobning på den første arbejdsplads efter mandens død :|ja så blev smøgerne endnu mere vigtige for mig, for at overleve i hverdagen.

Jeg prøvede 4 - 5 mdr. efter, meget tidlig om aftenen = ved 19.00 tiden
at gå på et lille værtshus i nabo laget, bare for at være sammen med andre mennesker, fordi at jeg i den grad trængte til at tale med andre mennesker . Men det var ´sgu svært at blive akcepteret af stam kunderne, de havde jo aldrig set mig før, selv om jeg har boet her i over 30 år - Men nej selvfølgelig kendte de mig ikke, og jeg mødte ædru op.. .... set i bagspejlet..... måske havde jeg håbet på at møde / tale med nogle som var ligeglade med at jeg ikke var stam kunde. Fandt hurtigt ud af at det mest var mænd, som drev tiden af dernede - næsten ingen kvinder, så det droppede jeg meget hurtigt ( dum ide )
Nej tilbage til emnet....... Når man har været så meget alene som jeg har været, så har jeg og vil jeg blive ved med at ryge mine hjemme rullede smøger, for jeg har kun mig selv at tænke på.

Ironisk nok, så troede min mor - fordi at en læge sagde det til hende på Bispebjerg Hospital, at hun ville leve længere hvis hun droppede sine smøger. Hun droppede smøgerne, men hun døde af knogle kræft da hun var 61 år - og ikke af cancer...ja det var i 1985.

ja det var det sidste indlæg om rygning for mit vedkommende, men godt at der er blevet taget fat om det.
Knus Fra annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 21:02   #24
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Rygere ringere end dyr ?

ja der er en del løgn omkring rygning...

Sygdom bunder ikke i rygning ...jeg tror at nogle mennesker kan ikke tåle at ryge ...andre kan....
Andre kan dø af et jordbær...eller et mygstik...man kan sgu dø af mange ting og noget skal man dø af...

Så er der også en utrolig dødsangst i omløb...en angst for at blive syg eller gammel...en angst for at dø.

men en ting er sikkert her I livet det er at alle en dag dør.

Og det minder mig om Haugsgaard show...hvor han sang en sang om New-age og folk der gerne vil blive 100 år...

den går sådan : jeg har et skind som en baby og jeg er sund som en baby, men jeg har ikke noget liv...hahahahah...


Ja der er en angst for alt hvad der har med det rigtige liv at gøre...vi skal alle være åh så sunde og vi må ikke ha det sjovt...men tænk at de fleste store kunstnere havde laster som at ryge eller drikke eller sågar tage stoffer for at blive i stand til at skrive eller male...

Nå men det nytter ikke noget at blive så puritansk og være så perfekt...hvis det bare er for at redde et par år mere i dyb angst for døden...
Kun hvis det understøtter en eller anden kreativ livssti.

Det er en god debat...alle muligheder skal være udtømt....siger man ikke det i tiden...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 21:10   #25
losuma - Slettet Medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2006
Indlæg: 52
Styrke: 0
losuma - Slettet Medlem er ny på vejen
RE: Rygere ringere end dyr ?

Martin du kan tro rygning nedsætter stress, om så du kan lide det eller ej er det en kendsgærning at rygere er mindre stressede end ikke rygere, grunden er at rygere får sig flere små bræk i løbet af arbejdsdagen, de får 5 minutter til at tænke over tingene i, hvilket minsker stress betydeligt.

En ikke ryger kan ikke forlade sin post lovligt lige så mange gange i løbet af en dag som en ryger, og de fleste mennesker går kun på WC 2 max 3 gange i løbet af en arbejdsdag, og det er alt for lidt i forhold til stress nuvoet.

Var du klar over at stress er lige så kræftfremkalende som rygning?
losuma - Slettet Medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 22:47   #26
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
RE: Rygere ringere end dyr ?

Stella skrev:
…og så måske også at samfundet jo kunne give folk gratis nicorette eller hvad det hedder...vidste du at det er dyrere at bruge det end at ryge ?

Ja, og jeg ved også, at man kan blive ligeså afhængig af Nicorette som af nikotin, og det er ikke nogen løsning at erstatte én form for afhængighed med en anden, og så endda betalt af staten.

Stella skrev:
Jeg fornemmer at du mener det er fint at svine folk der ryger til , fordi de så holder op...ER DET DET DU PRØVER AT FÅ IGENNEM ?

Jeg mener bestemt ikke, at jeg har svinet nogen til. Hvis du føler dig ramt, beder jeg dig mange gange undskylde.

Der er jo ingen, der siger, at I ikke må ryge. I må bare ikke ryge HER.

Stella skrev:
…derfor kan i tillade jer at være nogle arrogante trash over for dem der ryger...

Hvis jeg ville skændes nu, ville jeg skrive, at arrogante trash er dem, der blæser på rygereglerne. Det er dem, der smider skodderne fra sig, hvor det passer dem.

Stella skrev:
…jeg mente også ALENE uden os sjove mennesker der ryger for hvad er der i vejen med os ...vi er da nogle varme søde folk... det jeg mente var at jeg ikke kommer...

Det er jo nok fordi jeg ikke ryger, men jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig, at jeg ville droppe en eneste af mine venner til fordel for tobak.

Varme søde folk? Hvorfor bruger I så enhver lejlighed til at gå udenfor og ryge? Hvis vi ikke-rygere vil være sociale med jer, så er det OS, der må opsøge JER, for I foretrækker tobakken fremfor samværet med ikke-rygere.

Iosuma skrev:
…du kan tro rygning nedsætter stress, om så du kan lide det eller ej er det en kendsgerning at rygere er mindre stressede end ikke rygere, grunden er at rygere får sig flere små bræk i løbet af arbejdsdagen, de får 5 minutter til at tænke over tingene i, hvilket mindsker stress betydeligt.

Jeg vil til enhver tid påstå, at det er pausen i sig selv, der er afstressende og ikke nikotinen. Når du føler det afstressende at ryge, skyldes det, at dine abstinenser dæmpes. Akkurat som når en narkoman får sit fix.

Hilsen Martin
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 23:24   #27
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: Rygere ringere end dyr ?

Hej Martin.
ved ikke hvad årgang du er født i - men selv mine sønner - den ene på 35 år ( ryger ) den yngste på 29 år ( ikke ryger ) er vokset op i et hjem, hvor både min mand da han levede røg, og nu mig tilbage stadigvæk ryger.


Jeg er lykkelig for at ingen af mine sønner er alkoholikere, ej heller narkomaner, for guderne skal vide at mange fra deres skoletid, allerede
drak / røg som 10 - 11 årige, endte ude i et misbrug, som i dag lever på gaden !!! Vores omgangs toner herhjemme var altid ærlig / fingeren på
pulsen hvad som rørte sig i ungdommen, men sørmer også et hjem hvor
vores sønner frit kunne komme med alle mulige spørgsmål, som altid blev besvaret efter bedste evne. B)
Et hjem hvor de kunne tage venner / kammerater med hjem, som selv kom fra forsømte hjem / vanrøgt.....
Vores hjem var nærmest åbent for de - ( mest drenge) som var overladt til sig selv efter skoletid / fritids hjem. Jeg har ikke tal på alle de madder jeg fik smurt i årenes løb / lagt skuldre til når én var ked af det, fordi at Mor & Far var gået fra hinanden o.s.v. Og der blev ikke sat spørgsmål om vi var kompetente nok, fordi at vi røg i vores hjem - Nej
vi havde hjertet på det rigtige sted og på det rette tids punkt !!!
Undskyld hvis jeg lyder aggressiv, men det er den tid både jeg og mine sønner ofte taler om - det er fra deres trygge barndom - trods rygning.
PS. Jeg har prøvet at ryge " fjolle tobak " da jeg var 50 år, og det sagde mig ikke en pind, nej så jeg holder mig til almindelig smøger.
M. V. H.
annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 23:30   #28
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Rygere ringere end dyr ?

Citat:
Martin skrev:
Stella skrev:
…og så måske også at samfundet jo kunne give folk gratis nicorette eller hvad det hedder...vidste du at det er dyrere at bruge det end at ryge ?

Ja, og jeg ved også, at man kan blive ligeså afhængig af Nicorette som af nikotin, og det er ikke nogen løsning at erstatte én form for afhængighed med en anden, og så endda betalt af staten.
Enig med Martin her, men har så også lige det at sige til det..
For et par år siden var det fremme at tobaksindustrien puttede afhænigheds skabende stoffer i cigaretter..

Jeg så ligeledes en tv dokumentar (tror det var over dr2) om hvordan at tobaksindustrien faktisk eksperminterede med at lave ikke afæningheds skabende cigaretter, en af deres tidligere højste ledere, fortalte i den udsendelse at det faktisk var muligt men ikke ønskværdigt..

Hvad er cigaret producenterne her... pusher ??
og hvad gør vi i et land ved pusher ??
og hvorfor høre vi ikke noget om det ?
Jeg ved godt at det er det frie valg der får os til at ryge, men jeg vil nu mene at det ikke var mit frie valg men det at jeg ikke var god nok til at modstå gruppepres

Og herre gud jeg ryger.. jeg junker ikke jeg ryger ikke hash jeg drikker heller ikke.. og jo jeg har prøvet at stoppe maaaaange gange.. min motivation til at stoppe "burde " være stor.



Citat:
Stella skrev:
Jeg fornemmer at du mener det er fint at svine folk der ryger til , fordi de så holder op...ER DET DET DU PRØVER AT FÅ IGENNEM ?

Jeg mener bestemt ikke, at jeg har svinet nogen til. Hvis du føler dig ramt, beder jeg dig mange gange undskylde.

Der er jo ingen, der siger, at I ikke må ryge. I må bare ikke ryge HER
.
Martin har du venner der ryger ?
og hvordan håndtere i det ?


Citat:
Stella skrev:
…derfor kan i tillade jer at være nogle arrogante trash over for dem der ryger...

Hvis jeg ville skændes nu, ville jeg skrive, at arrogante trash er dem, der blæser på rygereglerne. Det er dem, der smider skodderne fra sig, hvor det passer dem.
Hmmm jeg arbejder sammen med ikke ryger og de trasher bestemt ikke os der ryger.. vi er i flertal os der ryger, men vi har valgt at gå udenfor og ryge da vi godt kunne se at det rum vi måtte ryge i med åbene vinduer, var et rum vi ikke kunne undgå at vores ikke ryger kollegare skulle igenem...

Så jo da vi er hensynsfulde ryger.. og mine kollegaer .. tjaaa de tilbyder mig da at hente smøger til mig hvis jeg hoster.
men altså det tager jeg ikke for mere end det er .. jeg tilbyder så dem at hente en hof

Citat:
Stella skrev:
…jeg mente også ALENE uden os sjove mennesker der ryger for hvad er der i vejen med os ...vi er da nogle varme søde folk... det jeg mente var at jeg ikke kommer...

Det er jo nok fordi jeg ikke ryger, men jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig, at jeg ville droppe en eneste af mine venner til fordel for tobak.

Varme søde folk? Hvorfor bruger I så enhver lejlighed til at gå udenfor og ryge? Hvis vi ikke-rygere vil være sociale med jer, så er det OS, der må opsøge JER, for I foretrækker tobakken fremfor samværet med ikke-rygere
.

Som ryger kan jeg altså sige at jeg kender ikke ryger og at jeg ikke kunne drømme om at droppe dem, derimod vil jeg have lov til at gå ud og ryge en smøg hvis jeg føler for det, derimod ved jeg også at jeg ryger ikke så meget som når jeg sidder sammen med ryger ...


Citat:
Iosuma skrev:
…du kan tro rygning nedsætter stress, om så du kan lide det eller ej er det en kendsgerning at rygere er mindre stressede end ikke rygere, grunden er at rygere får sig flere små bræk i løbet af arbejdsdagen, de får 5 minutter til at tænke over tingene i, hvilket mindsker stress betydeligt.

Jeg vil til enhver tid påstå, at det er pausen i sig selv, der er afstressende og ikke nikotinen. Når du føler det afstressende at ryge, skyldes det, at dine abstinenser dæmpes. Akkurat som når en narkoman får sit fix.
Naaa Martin.. jeg har stress og jeg er ryger og tro mig en smøg er afstressende .. uanset hvad..

Og netop det at man har abstinenser gør jo netop at det er et afhænighedsforhold og derfor ikke kun noget med motivation til at holde op med at ryge ...
men at sammelignede det med narko den er måske lige over stregen, jeg kan godt fungere selv om jeg ryger, og jeg har endnu ikke slået nogen ned for en smøg ej heller har jeg nogensiden valgt smøgen over mit barn..

Jeg ville tage hatten af for et sådan rygeforbud hvis der fulgte et rygestop kursus med.

I min verden er der 15 % stupide ryger og det ødlægger det for os andre der ryger det er dem du omtaler tidligere Martin..

Men lige som jeg formoder at du ikke vil sættes i hartkorn med en fanatisk jeg bedre vide ikke ryger..
der moralsk ved det hele og kan det hele , men aldrig selv har prøvet det hele..
Så vil jeg heller ikke sættes i hartkorn med de 15 % der ødelægger det for os andre ryger...
Der findes trods alt hensyndfulde ryger og de skal også være her ( jep det er mig )

Og når alt kommer til alt, så er jeg faktisk ikke hysterisk over et rygeforbud.. det jeg er hysterisk over er et forbud..

Vi starter i det små og så bygges der bare mere på.. Næste gang kommer der et nyt forbud og så et nyt og et nyt ...

(hmmm mon det næste bliver at pressen ikke må kritisere regeringen) ??

Jeg bryder mig ikke om forbud om så det er den ene eller den anden slags .og jeg bryder mig bestemt slet ikke om forbud der kun rammer nogen, for som tidligere skrevet så er det jo ikke den høje chef med ene kontor der bliver ramt, og du som ikke ryger skal alligevel ind på hans kontor hvis han kalder og du kan ikke nægte det...

Hvorfor ikke ham ???
  Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 05:07   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Rygere ringere end dyr ?

Hmmm jeg har altså dårligt nyt

Det hjælper åbenbart ikke ret meget at smøgerne kan nedsætte stress...

Kig her...

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29807

Gad vide om vi i fremtiden kan blive tvunget til at lukke K10 som led i bekæmpelse af stress muahahahaha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 10:33   #30
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Rygere ringere end dyr ?

hej Web..

Og så får man skrumpehjerne ....læs lige her...
http://<br /> http://finans.tv2.dk/...943243&forside

men den kan heldigvis vide sig ud igen...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Danskere: Rygere og fede skal smides bag i køen! buster Politik og Samfund 14 17-03-2010 18:15
Ny lov stiller handikappede ringere ! Stella Politik og Samfund 0 21-05-2007 20:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension