K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2015, 13:46   #31
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af brud Se meddelelser
Kommunen vil til enhver tid sige at de ikke vil bruge den fordi de har en anden af egen produktion som det bruger, ligesom min kommune gør! Og i den er der enten det med at man har ret til at klage eller noget som helst andet.
Det ved du jo ikke da du ikke bad dem bruge den!

Men hvorfor hele denne diskussion? Du har nu et job hvor du bliver aflønnet for 100 % effektivitet og vi har nu alle lært at der findes den her blanket. Så er den vel ikke længere.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2015, 15:38   #32
brud
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2015
Indlæg: 15
Styrke: 10
brud er ny på vejen
Fordi jeg kæmper en kamp for os alle så loven bliver ændret så andre ikke kan dumpes i løn. Jeg tænker gerne på andre end kun mig selv! Og så er dette en del af mit kommende arbejde hvor jeg netop kommer til at arbejde med sådanne sager.
Og det kan jo være at jeg en dag skal have et andet job hvor jeg kan risikere at blive udsat for det igen.
Som sagt, faktum at dette blanket findes ændrer intet hvis kommunen nægter at bruge den, som de er i deres gode ret til idet det ikke er et lovkrav.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Det ved du jo ikke da du ikke bad dem bruge den!

Men hvorfor hele denne diskussion? Du har nu et job hvor du bliver aflønnet for 100 % effektivitet og vi har nu alle lært at der findes den her blanket. Så er den vel ikke længere.
brud er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension