K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-12-2013, 01:44   #21
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man får det jo også på det indleveret da man selv har kopien med...
Personligt ville jeg aldrig kvittere på et andet ark end det jeg modtager...
Der kunne jo være "detaljer" der ikke var ens, og så har en person der giver kvitteringen et MEGET STORT PROBLEM af juridisk karakter !

Alternativet til at stå overfor medarbejderen er at sende materialet på mail, og bede om elektronisk kvittering... og så rykke indtil man får kvittering... allerede ved første rykker skriver man "cc" til "Borgerrådgiveren", så skal i se hvor hurtigt, selv Københavns Kommune kan "danse"
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2013, 02:29   #22
Bønne
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2013
Indlæg: 45
Styrke: 11
Bønne er ny på vejen
Ha ha super ide, det må jeg da gøre;-)
Bønne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2013, 12:02   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Alternativet til at stå overfor medarbejderen er at sende materialet på mail, og bede om elektronisk kvittering... og så rykke indtil man får kvittering... allerede ved første rykker skriver man "cc" til "Borgerrådgiveren", så skal i se hvor hurtigt, selv Københavns Kommune kan "danse"
Idéen er udmærket, hvis man altså bor i en kommune, der har en borgerrådgiver.

For 2-3 mdr. siden ankede jeg et afslag på enkeltydelse, først sendte jeg anken på almindelig mail, et par dage senere sendte jeg den med mail mod kvittering.
Efter yderligere et par dage, uden svar på mine mails, gik jeg ud på kommunen og afleverede anken mod kvittering.

2 dage senere modtog jeg brev (snail-mail) med kvittering for min klage, af brevet fremgik det, at anken var sendt i 2 mails og personligt afleveret.

Men jeg har til dato ikke modtaget kvittering på mail.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2014, 18:39   #24
Bønne
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2013
Indlæg: 45
Styrke: 11
Bønne er ny på vejen
Hej K10

Så har jeg været til 1. opfølgningssamtale, og jeg er positivt overrasket. Jeg havde en bisidder men, men optog ikke mødet. Min sagsbehandler var uddannet socialrådgiver( jeg spurgte hende, for jeg ville gerne vide det) Jeg havde skrevet hele mit sygeforløb ned i med de vigtige datoer, og så havde jeg selv skrevet en vurdering af hvad jeg mente der var mit problem. Jeg læste det op for hende, og sagde at jeg ville sende det til hende på mail. Hun lyttede oprigtigt og havde et par spørgsmål undervejs, og hun virkede som om hun blev lidt bevæget af min historie. Så sagde hun at hun ikke ville gøre noget før hun havde fået og læst de parpier fra min psykiater hun havde bedt om, og at hun lænede sig meget op af hvad lægen skrev.Tænk hvis det er sandt, det drømmer jeg om....Men nu må vi se hvad hun siger på det næste møde. Hun sagde at hun ville indkalde mig til et møde først i februar( ja så gik der lige en måned til med at vente)
Hun spurgte hvor mange timer jeg troede jeg ville kunne arbejde, jeg sagde at det kunne jeg ikke svare på og at jeg ville snakke om det med min psykiater næste gang jeg skulle op til ham. Hun fortalte mig at de havde ansat 2 fysioteraputer som kunne lægge et motionsprogram for en, og de tog højde for fx gamle skader eller andre problemer. Både fordi at motion var godt for min sygdom og så havde jeg noget at stå op til.Jeg sagde at jeg syntes det var et godt tilbud, men at jeg selv trænede 2-3 gange om ugen. Enten i motionscenter ellers så cykler jeg 20 km på en kondicykel. Så sagde hun ikke mere og mødet var slut.

nå ja så afleverede jeg k10 papir om akteindsigt og fik stempel, dato og underskrift på mit eksempel:-)
Bønne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2014, 20:17   #25
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bønne Se meddelelser
Hej K10

Så har jeg været til 1. opfølgningssamtale, og jeg er positivt overrasket. Jeg havde en bisidder men, men optog ikke mødet. Min sagsbehandler var uddannet socialrådgiver( jeg spurgte hende, for jeg ville gerne vide det) Jeg havde skrevet hele mit sygeforløb ned i med de vigtige datoer, og så havde jeg selv skrevet en vurdering af hvad jeg mente der var mit problem. Jeg læste det op for hende, og sagde at jeg ville sende det til hende på mail. Hun lyttede oprigtigt og havde et par spørgsmål undervejs, og hun virkede som om hun blev lidt bevæget af min historie. Så sagde hun at hun ikke ville gøre noget før hun havde fået og læst de parpier fra min psykiater hun havde bedt om, og at hun lænede sig meget op af hvad lægen skrev.Tænk hvis det er sandt, det drømmer jeg om....Men nu må vi se hvad hun siger på det næste møde. Hun sagde at hun ville indkalde mig til et møde først i februar( ja så gik der lige en måned til med at vente)
Hun spurgte hvor mange timer jeg troede jeg ville kunne arbejde, jeg sagde at det kunne jeg ikke svare på og at jeg ville snakke om det med min psykiater næste gang jeg skulle op til ham. Hun fortalte mig at de havde ansat 2 fysioteraputer som kunne lægge et motionsprogram for en, og de tog højde for fx gamle skader eller andre problemer. Både fordi at motion var godt for min sygdom og så havde jeg noget at stå op til.Jeg sagde at jeg syntes det var et godt tilbud, men at jeg selv trænede 2-3 gange om ugen. Enten i motionscenter ellers så cykler jeg 20 km på en kondicykel. Så sagde hun ikke mere og mødet var slut.
Jeg ville gerne læse dit indlæg, men det rækker ud over min formåen når der hverken er afsnit eller linjeskift.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2014, 20:21   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har det faktisk på samme måde...når der ikke er nogen mellemrum ja så flyder det hele sammen...og jeg roder det hele sammen..

Så det kunne måske være en god ide at lave nogle mellemrum eller afsnit....det behøver ikke være perfekt...men bare så os hvor tingene flyder sammen også kan læse dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2014, 22:03   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg deler lige indlægget lidt op, så alle kan læse det.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bønne Se meddelelser
Hej K10

Så har jeg været til 1. opfølgningssamtale, og jeg er positivt overrasket. Jeg havde en bisidder men, men optog ikke mødet.

Min sagsbehandler var uddannet socialrådgiver( jeg spurgte hende, for jeg ville gerne vide det)

Jeg havde skrevet hele mit sygeforløb ned i med de vigtige datoer, og så havde jeg selv skrevet en vurdering af hvad jeg mente der var mit problem. Jeg læste det op for hende, og sagde at jeg ville sende det til hende på mail.

Hun lyttede oprigtigt og havde et par spørgsmål undervejs, og hun virkede som om hun blev lidt bevæget af min historie.

Så sagde hun at hun ikke ville gøre noget før hun havde fået og læst de parpier fra min psykiater hun havde bedt om, og at hun lænede sig meget op af hvad lægen skrev.

Tænk hvis det er sandt, det drømmer jeg om....Men nu må vi se hvad hun siger på det næste møde. Hun sagde at hun ville indkalde mig til et møde først i februar( ja så gik der lige en måned til med at vente)

Hun spurgte hvor mange timer jeg troede jeg ville kunne arbejde, jeg sagde at det kunne jeg ikke svare på og at jeg ville snakke om det med min psykiater næste gang jeg skulle op til ham.

Hun fortalte mig at de havde ansat 2 fysioteraputer som kunne lægge et motionsprogram for en, og de tog højde for fx gamle skader eller andre problemer.

Både fordi at motion var godt for min sygdom og så havde jeg noget at stå op til.

Jeg sagde at jeg syntes det var et godt tilbud, men at jeg selv trænede 2-3 gange om ugen. Enten i motionscenter ellers så cykler jeg 20 km på en kondicykel. Så sagde hun ikke mere og mødet var slut.

nå ja så afleverede jeg k10 papir om akteindsigt og fik stempel, dato og underskrift på mit eksempel:-)
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2014, 22:54   #28
Bønne
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2013
Indlæg: 45
Styrke: 11
Bønne er ny på vejen
Tak for det, jeg er meget dårlig til at lave afsnit, men jeg prøve om jeg kan huske det næste gang.
Bønne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2014, 23:16   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det ikke noget du skal gøre....du bestemmer selv...men bare du ved at vi er mange som springer de indlæg over da de er så sværere at læse...

Men du skal selvfølgelig gøre det som du kan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2014, 08:11   #30
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bønne Se meddelelser
Tak for det, jeg er meget dårlig til at lave afsnit, men jeg prøve om jeg kan huske det næste gang.
De behøver slet ikke, at overholde div. grammatiske regler, eller noget andet, men hver gang du har skrevet ca. 3 linier, så klikker du lige på enter, så der bliver en linie med luft.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension