K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-04-2012, 01:08   #1
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Jeg er en lus mellem to negle...

Jeg arbejdede mod en pension da jeg har ledgigt (som bliver værre og værre). Og så har jeg osse en HELT del med psyken. Viste godt det ville blive hårdt med at få pension. Men SÅ hårdt havde jeg ikke regnet med. Jeg har en udbyder som hjælper mig rigtig meget (Anette). Hun vil gerne have jeg får den pension. Men min sagsbehandler er sådan en ubehagelig person. Jeg vil ikke se på hende mere, så går jeg ned. jeg har ellers altid haft en bisidder, med. men havde kun 2 spørgsmål og så ville jeg gå igen. men hun blev ved med at køre på mig. Meget ubehageligt!! Som om hun viste at det var påstand mod påstand. Og hun kunne bare sige at jeg var psykisk ustabil. Jeg viste mine mange sår (da jeg er selvskader) og så spørg hun om jeg får nydelse af det?! Hvad siger man til sådan en idiot? Jeg var paf og havde allermest lyst til at løbe. Efter samtalen, som tog alt for lang tid og gjorde mig endnu mere forvirret. Så sagde hun at hun skulle ind til sit arbejd. Hvad er jeg så? en bibeskæftigelse? jeg var så ked og opløst at jeg ikke turde at tag hjem... så nu bliver jeg afskediget hende som vil hjælpe mig. Og så står jeg alene med soen. Godt jeg har en familie der kan hjælpe mig lidt. Men det er jo begrænset hvad de kan gøre... Så nu røg der en masse piller ned (overdosis). Så må vi se hvad der sker... Gider ikke mere jeg vil bare dø, og så blive fri for dette bøvl, smerterne og det psykiske...
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 01:21   #2
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Ring til lægevagten med det samme.
Skal sådan en person virkelig få dig ned med nakken? Nej, sgu da! Op på hesten og vind over hende. Der er meget du kan gøre, men først skal de piller ud.

Sidst redigeret af limelemon; 28-04-2012 kl. 18:15. Årsag: Unødvendigt sprogbrug.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 01:50   #3
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Lettere sagt end gjort.

Uden piller og job kan jeg nogenlunde fungerer. Men det vil kommunen jo ikke lade sig til tåls med. Jeg fik nogle andre pille jeg skal prøve.... Men dem jeg lukker af for. (la verden være verden, og ik tænker på selvskade) Dem siger de at jeg skal spoppe med. Men de er de eneste der beskytter mig til at jeg ikke gør skade på mig selv. Og da de 2 sidste dage har været MEGET slemme, så tænkte jeg "så tar jeg dem". Ved ikke hvad jeg ellers skal gøre. Andet end brænde mig selv. Hvilket kommunen/sagsbehandleren heller ik tar alvorligt. Jeg ved ikke om jeg kan få en ny sagsbehandler. Fortalte endda at jeg snart er færdig med rhometologen og skal psykiatri. Det gad hun ikke høre på. Kunne hun jo ikke bruge til noget....Aner ik hvad jeg skal gøre...

Sidst redigeret af pige29; 25-04-2012 kl. 01:54.
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 01:59   #4
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 16
Falkes er ny på vejen
Pige29, - hvis du har taget den overdosis, så vær sød at ringe 112 med det samme og fortæl dem det, så de kan hjælpe dig!

Du skal nok klare dig igennem, selvom det er rigtig rigtig hårdt og svært at have med at gøre. Du vil kunne få rigtig megen hjælp og støtte herinde, så giv ikke op!!!

(hvis du vil snakke med mig, så skriv til mig privat - klik på mit navn og send mig en personlig besked - men hvis du har taget pillerne allerede, er det bedst du ringer til 112, så du kan få hjælp. Prøv også at se om du kan kaste dem op igen, ikke at det er nok, det er vigtigt du får hjælp nu!)
Falkes er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2012, 09:45   #5
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af amaranth Se meddelelser
Ring til lægevagten med det samme.
Skal sådan en person virkelig få dig ned med nakken? Nej, sgu da! Op på hesten og vind over hende. Der er meget du kan gøre, men først skal de piller ud.
Jeg er målløs! Hvis det ovenstående bare har et lille gran af sandhed, ja så har sagsbehandlerformidlingen nået bunden. Dét er bare så grotesk, invaliderende og ydmygende som noget overhovedet kan være.

Du skulle nok stile en skriftlig anklage tll chefen for formidlingen og som Amaranth hér skriver, kontakt din læge hurtigst muligt, og be´om hjælp herfra.

Tusind knuz og opgiv ikke håbet. Pedro

Sidst redigeret af limelemon; 28-04-2012 kl. 18:16. Årsag: Redigeret quote.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 07:16   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det ser ud som om, at pige29 har været inde og kigge i aftes, måske skal hun lige fordøje indlæggene.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 10:46   #7
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Hej alle sammen! Tak for de dejlige svar. Jeg snakkede med en veninde, som osse er herinde, og hun sagde "godt du har skrevet herinde, k10). Og jeg var helt paf. Kunne i første omgang slet ikke huske at jeg havde skrevet. Det er en bivirkning af pillerne. Har flere gange taget overdosis af dem og jeg går ud som et lys, dejligt.

Igår måtte nogle af de "forbudte piller" osse lige ned. Er bange for at tankerne kommer og inhenter mig. Men ja, det var en så ubehagelig føgelse at jeg ikke kan ryste den af mig. og har ikke kræfterne til at kæmpe. Heldigvis her jeg min familie der kan kæmpe. Men det burde jo ikke hænge på deres skuldre.

Jeg var inde forbi igår fordi jeg skulle se hvad jeg havde skrevet og om der var kommet svar.

Jeg har i mange år ønsket at jeg ikke var her mere, men alle forsøg er forgæves. Og nu er den sagsbehandler endnu en grund. Vil slet ikke se hende igen. Meget ubehagligperson!!

Hilsen pige29
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2012, 12:02   #8
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Du skal kræve at få en sagsbehandler som vil dig det bedste.

Lyt til din familie og vid at du er heldig både at have dem og venner.
Det er ofte en knaphed når man er psykisk syg.

God vind til dig
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2012, 16:44   #9
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Åh! Hvor er det pisse svært. Intat bliver gjort herhjemme. Selv min hund må lide under presset. Kan da ikke være rigtigt at sådan en idiot (undskyld sproget) skal ødelægge det så meget for en.

Jeg bliver nød til at overdoserer mig med piller (stadig) for at "glemme". Ellers ved jeg ik hvad jeg kommer til at gøre.

Jeg priser mig lykkelig for mine venner/veninder og familie. Men på den anden side ville jeg ønske jeg var alene om det her. For så havde jeg ikke været her den dag idag.

De vil ikke indlægge mig på Oringe, men har sendt mig videre til psykiatrien. Jeg ved heller ikke hvor min hund skulle hen hvis jeg skulle indlægges.

Tænk at sådan en kan ødelægge ens liv så meget.

Er det noget du kan li, nyder du det? Spørg hun da jeg viser mine friske brændsår. *PAF!* hvad siger man til sådan en kejle?? Man vil aldrig kunne forklare det til sådan en...

Håber du har fået min mail.

Hilsen pige29
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2012, 17:04   #10
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
erkendelsen - at man står alene i en psykisk sygdom er ret svær.
Men det gør du, uanset hund, familie og k10.

Jeg kan kun opfordre dig til at forsøge at forstå,
hvorfor du står i netop din situation.

nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
et hul mellem kommunerne og udbetaling dk østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 15 10-08-2013 08:26
Til alle mellem 18 og 40 år karsten1983 Dit og Dat 6 20-12-2010 22:23
mellem fleks og pension sanne mor Spørgsmål ang fleksjob 3 13-10-2010 08:52
Føler mig som en lus mellem 2 negle Babyalarmen - Udmeldt Alt det andet 3 27-08-2009 11:34
Mellem flex og ftp arhar Spørgsmål ang fleksjob 2 05-06-2007 22:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension