K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2009, 20:39   #1
Lars Dubo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2006
Indlæg: 54
Styrke: 19
Lars Dubo er ny på vejen
Selvstængigt arbejde/fleksjob/ledighedsydelse.

Er der nogen der ved om man godt må drive et lille deltidsfirma med momsregistrering, og få modregnet evt. indtægt i ledighedsydelsen ?
Jeg har set man godt kan hvis arbejdet er af kortere varighed, og man naturligvis skal stå til rådighed for det arbejdsmarked der ikke eksisterer !
Lars Dubo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2009, 08:20   #2
hyben
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Lokation: København
Indlæg: 10
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
hyben er ny på vejen
Det må man godt. Fik jeg at vide oppe på kommunen, hvis det skulle blive aktuelt for mig.

Hilsner fra hyben
hyben er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2009, 10:31   #3
Lars Dubo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2006
Indlæg: 54
Styrke: 19
Lars Dubo er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af hyben Se meddelelser
Det må man godt. Fik jeg at vide oppe på kommunen, hvis det skulle blive aktuelt for mig.

Hilsner fra hyben
Tak skal du have. Har du selv startet noget ? Jeg synes nemlig det er en god idé hvis man selv kan finde på noget i disse krisetider. Fleksjobbene hænger jo ikke på træerne mere desværre. God weekend.
Lars Dubo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2009, 12:01   #4
hyben
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2009
Lokation: København
Indlæg: 10
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
hyben er ny på vejen
Hej Lars.

Det var i forbindelse med, at jeg havde sagt nej til noget undervisning fordi jeg ikke var klar over, man kunne trække løn fra. Snakkede så med konsulent på JSV, og hun informerede mig om, at det kunne man godt.

Har frivilligt arbejde på et settlement som receptionist. Skulle igang med at undervise nogle timer om ugen til august også som frivillig, men må desværre afmelde nu. Skal på kursus i 3 mdr ang noget jobsøgning.

Lyder som en god ide, du starter noget op selv, men forhør dig på kommunen om det. Hva' går det ud på?

Hilsner fra hyben
hyben er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2009, 12:46   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Husk, at stille spørgsmålet SKRIFTLIGT, så man har skriftlig dokumentation, hvis nogen fra kommunen skulle "brokke" sig efterfølgende.

Gå med livrem og seler.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2009, 14:07   #6
Lars Dubo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2006
Indlæg: 54
Styrke: 19
Lars Dubo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hyben Se meddelelser
Hej Lars.

Det var i forbindelse med, at jeg havde sagt nej til noget undervisning fordi jeg ikke var klar over, man kunne trække løn fra. Snakkede så med konsulent på JSV, og hun informerede mig om, at det kunne man godt.

Har frivilligt arbejde på et settlement som receptionist. Skulle igang med at undervise nogle timer om ugen til august også som frivillig, men må desværre afmelde nu. Skal på kursus i 3 mdr ang noget jobsøgning.

Lyder som en god ide, du starter noget op selv, men forhør dig på kommunen om det. Hva' går det ud på?

Hilsner fra hyben
Det er et lille pc-firma hvor jeg hjælper folk hvis de har problemer med deres pc. Kommunen har sagt ok for det hvis det er af kortere varighed. Og det er jo slet ikke noget problem da der intet er at lave p.t.
Lars Dubo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2009, 14:08   #7
Lars Dubo
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2006
Indlæg: 54
Styrke: 19
Lars Dubo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Husk, at stille spørgsmålet SKRIFTLIGT, så man har skriftlig dokumentation, hvis nogen fra kommunen skulle "brokke" sig efterfølgende.

Gå med livrem og seler.

Det er gjort, og jeg skal oplyse hvis der er indtjening.
Lars Dubo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob - frivilligt arbejde Storm67 Spørgsmål ang fleksjob 1 30-10-2012 11:12
I arbejde på kontanthjælp (bevilliget fleksjob) Carina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 25-08-2012 15:23
ledighedsydelse og arbejde claus jensen Spørgsmål ang fleksjob 2 24-10-2011 06:50
revalidering til ordinært arbejde fra fleksjob ComBo Spørgsmål ang fleksjob 0 30-03-2010 14:25
fleksjob + weekend arbejde orkidee Spørgsmål ang fleksjob 12 20-12-2009 10:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension