K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-08-2010, 21:32   #51
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fodfolket Se meddelelser
så er der godt nyt fra min side, lillemor og jeg har fundet et hus, og vi er allerede forhåndsgodkendt til at må købe det, og vi har allerede fået prisen på plads med hvad vi skal give for det, og det fede af det hele er at vi nærmest får i pose og sæk nu, kort ridset op.

vi får et større rådighedsbeløb, vi kommer hurtiger af med vores forbrugslån, vi får samtid sparet en del penge op og vi kommer til at eje vores eget og det hus vi har fundet er stort set indflytningsklar.

så der er stor glæde her i det lille hjem

men jeg har et spørgsmål, hvad gør jeg nu hvor jeg skal flytte til en anden komunne ?

Du melder bare flytning nej jeg vil bare sige tillykke med alt det nye
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2010, 20:38   #52
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
den dejlige sommer

nu hvor sommeren synger på sidste vers, vil jeg bare sige sikker en dejlig sommer det blev efter en lang og sej kamp.

og sikker meget der er sket i de første 3 mdr. som pensionist, der kom ufattelig meget ro på det lille hjem, og det gode humør er vendt tilbage ser nu ikke så negativ på alt hvad der sker omkring mig, og oveni alt det overskud jeg har kunne give familien har der som skrevet i et indlæg også været overskud til at kigge på hus og oveni købet købe et.

er super glad og kan ikke vente til vi skal flytte i det nye hus, men jeg frygter lidt den dag vi skal flytte at jeg går ned med flaget fordi jeg ikke selv kan hjælpe med flytningen ( og det er jo noget jeg ellers altid har kunne)
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2010, 20:53   #53
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Dejligt du har nydt sommeren og dit humør er vendt tilbage

Ejj hvor dejligt med det nye hus, det bliver godt. Og kan nemt følge dig med man gerne vil hjælpe. Men du skal huske at passe på dig selv, for du er den eneste der kan sige fra.

Glæd dig istedet over de små ting i livet. Så må du lade de andre arbejde og du kan være humørsprederen

God vind fremover med det nye hus

Suncil

Sidst redigeret af Suncil; 04-09-2010 kl. 20:56.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 19:13   #54
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej fodfolket

Tillykke med huset, hvor er det fedt for jer.

Det er dejligt, at høre, at dit humør er kommet tilbage.

Det, at du ikke kan hjælpe til med flytningen, skal du da ikke lade dig gå på af, du kan evt. sørge for forfriskninger, og dirigere folk hen til de steder, hvor tingene skal bæres hen

Held og lykke med det hele.

Simba
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 08:20   #55
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej igen fodfolket

Når du spørger om flytning til anden kommmune, er det vel fordi du tænker på din førtidspension, ikk'?

Jeg tror, du skal ringe til din sagsbehandler, for det er vist noget med, at fraflytningskommunen skal sende dine sagsakter til den nye kommune

Simba
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2010, 22:45   #56
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
jeg har snakket med sagsbehandleren idag og når man flytter vil kommunen automatisk få besk. og alt vil ske helt automatisk så man ikke en dag vil midste sin ftp, super fedt siger jeg bare

har nu vænnet mig til livet som førtidspensionist, og tænker nogengange på hvordan man havde tid til at arbejde for jeg syntes tiden flyver afsted
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2010, 22:48   #57
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig, synes også tiden flyver afsted og kunne snildt bruge en 8 dages uge og 3 dages weekend......

Jeg har ikke engang tid til at kede mig, det er jo forfærdeligt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 02:11   #58
help7172
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2010
Alder: 45
Indlæg: 9
Styrke: 0
help7172 er ny på vejen
tillykke......[B]jeg skal lige spørge ..når en sagsbehandler siger at hun vil indstille en til ftp hvad så? betyder det så at man får tilkendt ftp eller skal den videre i systemet til endelig godkendelse eller hvad?
[/B]

der foreligger arbejds prøvninger som ikke er blevet til noget fordi. sendt hjem derfra pga tilstanden og så hospitals journal psykiatrisk hospital journal indlagt 1år og speciallæge i psykiatri som kommunen indhentede altså lægeerklæring hvor han skriver at kan ikke se bedring i tilstanden. og speciallæge erklæring fra neurolog......så jeg vil høre om der nogen der kan svarer?
help7172 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 08:11   #59
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej fodfolket.

Godt du har fået afklaret, hvordan det foregår, når man flytter til en anden kommune, så har du da ikke det, at bekymre dig om
Jeg har heller ikke problemer med, at få tiden til at gå, så det er bare dejligt.

Simba

.
__________________
Førtidspensionist pr 1/6-2010
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 08:16   #60
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej Help7172.

Når en sagsbehandler vil indstille en til FP,betyder det, at sagen skal videre i systemet til endelig godkendelse.

Simba.
__________________
Førtidspensionist pr 1/6-2010
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kampen om hampen nocturne Politik og Samfund 17 28-04-2012 08:12
Kom ind i kampen! vito Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-03-2012 15:35
Kampen om førtidspension. Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 06-08-2010 11:31
Jeg får førtidspensionen - kampen er slut! Ninja At søge førtidspension 91 05-07-2009 07:48
Tak for kampen!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 21-05-2008 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension