K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-08-2012, 09:04   #11
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Jeg fik afslag.

Jeg blev indstillet på §18, 2 gange men fik afslag begge gange.

Men jeg håber at det går bedre for dig.

Held og lykke.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2012, 09:43   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sannepil Se meddelelser
Jeg blev indstillet på §18, 2 gange men fik afslag begge gange.

Men jeg håber at det går bedre for dig.

Held og lykke.
Det er jeg ked af at høre Sannepil Dårligt benarbejde i din sag må man formode? Håber du har "heldet" med dig næste gang.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2012, 10:48   #13
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Egentlig kunne man jo mene at en § 18 altid burde køre igennem, fordi ellers burde ens sb jo ikke indstille een.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2012, 12:31   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Fint en §18 kommer til afgørelse i et større forum end blot een sb.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2012, 13:32   #15
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Det er jeg ked af at høre Sannepil Dårligt benarbejde i din sag må man formode? Håber du har "heldet" med dig næste gang.
Min sag har både været hjemvist og stadfæstet på forkert grundlag og ligger nu hos Ombudsmanden, så håber at de vil se på sagen, da jeg stadig ikke mener at det kan være lovligt at direkte lyve i rp og stadfæste på en løgn.

Godt ikke alle kommuner er ens, Solrød Kommune er ihvertfald slem.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2012, 13:37   #16
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Jeg selv kommet dertil, hvor partshøringen er tilbage sendt (så kommer der noget jeg lidt i tvivl om) SB skal vel skrive det ind jeg havde, MEN så skal den hen til en person der skal finde en REJSNINGSDATO (undskylder ordet, det ikke mig, det min SB der sagde det) og så kommer min/deres §18 for pensionsnævnet 
Personligt er jeg da lidt spændt, men jeg må også sige, for at være helt ærlig, i sidste ende, så jeg faktisk lidt ligeglad, skylder rigtig mange penge væk, pga sygdom/skaden, men især fordi, at uanset hvad, så har jeg stadigvæk mange mange smerter, jeg vil alligevel aldrig, få et arbejde, for jeg kan jo end ikke klare mig i hjemmet, hvor alt bliver sat til side, hvor andre vil havde ordnet tingene, så jeg synes det hip som hap 
Er da glad for det, når andre får deres ftp, og nogen næsten bliver raske af det, det glæder mig meget.. Bare ked af mine smerter ikk forsvinder...
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2012, 14:46   #17
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Bananen vi krydser fingre for dig ligeså. Vi kan jo håbe på at en ftp. tager noget af det psysiske pres vi er udsat for og på denne måde også virker godt på vores helbred hvad enten det er den ene eller anden lidelse vi har.

Stampe en §18 vendes jo med jobcenterledelsen og indstillings teamet. F.eks sad lederen i Social Service, som i sidste ende indstillede mig også i det pensionsnævn som efter flg. gav afslag. Så burde der jo være noget galt i Social Service, som vel et aller andet sted burde have bremset sagen allerede der?

Fint nok med ekstra øjne på ens sag, men jeg giver Jasch i at ens sag ikke burde indstilles iht. §18 medmindre sbér og job centeret er 110 %.

Jeg er selv, der hvor jeg har sagt, at jeg ikke bør indstilles igen før alt er klokkeklart belyst til ftp. Min sag ligger pt. i noget der hedder special indsatsen og her har jeg kontakt til en super kompetent medarbejder. Dette idet jeg igen igen "mistede" en sagsbehandler der sagde op på JC efter 6 mdr.

Nå men vi kan kun krydse fingre for §18 for jer alle.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 09:39   #18
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
sidste nyt : min sag har været for pensions teamet nu men de har udskudt beslutningen om indstilling da de ønsker at lægekonsulenten skal deltage i mødet så det skal op igen i næste uge


er det normal procedure ??? er der nogen af jer der har prøvet dette ????
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 10:13   #19
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
sidste nyt : min sag har været for pensions teamet nu men de har udskudt beslutningen om indstilling da de ønsker at lægekonsulenten skal deltage i mødet så det skal op igen i næste uge


er det normal procedure ??? er der nogen af jer der har prøvet dette ????
Hej Søsser98,

Jeg har ikke prøvet det og har heller ikke hørt om det tidligere, heller ikke herinde.

Har du fået aktindsigt i lægekonsulentens vurderinger i din sag? Hvis ikke kan der også være citeret noget af det i din rp. Måske er det det de har spørgsmål til!!?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2012, 10:27   #20
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
Ja det Er Sb ønske at indstille mig
resourseprofil er lavet og er rettet af mig for ca en mdr siden der mangler kun Sb sidste sammenskrivelse som blir lavet i næste uge og så sendes til mig så jeg kan komme med rettelser hvis der er noget der skal rettes

og jeg har fået oplyst at der efter vil det sansynligvis komme på møde i uge 35 eller 36
Jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke.

Jeg har selv søgt en §17 hvor min sagsbehandler indstillede til 3 år med efterfulgt vurdering og der fik jeg afslag trods GODE lægepapirer, så jeg tror nu også at det er en mellemting mellem jobcenter og kommunen

Men jeg krydser fingre for dig
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstillet til FP ! Endeligt !! SolenOgMånen Alt det andet 20 09-01-2012 18:33
Indstillet hobby4me At søge førtidspension 4 01-12-2011 12:52
Indstillet til pension L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-10-2009 11:10
Indstillet til ftp. Risa Midlertidig Førtidspension 14 28-03-2008 10:16
Så er jeg indstillet til FP bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 14-03-2008 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension