K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Midlertidig Førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Midlertidig Førtidspension Her vil vi sætte fokus på emnet midlertidig førtidspension, samt følge meget nøje med i hvordan politikkernes revurdering af førtidspensions loven forløber.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2008, 11:16   #1
Lars B.
Ved at vænne sig til K10
 
Lars B.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2008
Lokation: køge
Indlæg: 23
Styrke: 16
Lars B. er ny på vejen
Cool tilskud eller eftergivelse af gammel skat

her er så det mest nødvendige at kikke igennem inde man tordner op til skat og vil have sine penge tilbage desværre har jeg ikke fundet noget om tilbevirkene kraft men jeg leder videre
god jagt


[url]www.retsinformation.dk/
http://www.folketinget.dk/doc.aspx?/...m_vedtaget.htm
www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=30131
folketinget.dk/doc.aspx?/Samling/20042/lovforslag/L116/som_vedtaget.htm
__________________
Lars

Sidst redigeret af Lars B.; 11-10-2008 kl. 12:51.
Lars B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2008, 12:20   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Lars.... de ændrer snart loven igen, igen.

Prøv at se her: http://borger.dk/forside/lovgivning/...gid=2146000329

Hvis du læser dokumenterne, kan du sikkert finde nogle love og paragraffer undervejs.

PS... Det første link virker ikke i dit indlæg.


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2008, 12:55   #3
Lars B.
Ved at vænne sig til K10
 
Lars B.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2008
Lokation: køge
Indlæg: 23
Styrke: 16
Lars B. er ny på vejen
skulle være rettet tak for linket kanon info der.
og du har ret når den nye lov kommer skal vi næsten starte forfra de vil jo lave næsten alt om hvis man tror dem
__________________
Lars
Lars B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2008, 13:43   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det lader til, at man vil "samle" al gældsinddrivelse under een lov og ikke, som nu, under diverse lovgivninger.

Som jeg umiddelbart læser det, vil man nøjes med Inddrivelsesloven i fremtiden, hvor det hele samles.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2008, 21:05   #5
lisalynge
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2008
Lokation: Kalundborg
Alder: 50
Indlæg: 16
Styrke: 17
lisalynge er ny på vejen
Bliver nød til at stille nogle "Dumme" spørgsmål vedr. denne tråd...
Jeg står pt med en skattegæld fra nogle penge som jeg fik med tilbagevirkende kraft om som nu betyder at jeg skylder skattefar 35.000,00. Jeg er pt som Zuza nok ved, ved at blive indstillet til fp men har ikke modtaget nogen økonomisk støtte fra kommunene pga. jeg jo er så (u)lykkelig at være gift. Nå men det jeg undre mig over ved denne tråd det er om man har mulighed for at søge om fritagelse til sin skattegæld pga. af overførelsesindkomst eller hvordan skal det forståes og kan jeg læse det ved at tage mig sammen og pløje igennem de links i har indsat.
På forhånd tak.

Lisa

Glemte at påføre at jeg mistede retten til sygedagpenge i primo februar 2008 og fik at vide at jeg kunne prøve at søge kontanthjælp, hvilket jeg jo ikke var berettiget til.

Sidst redigeret af Stezu; 12-10-2008 kl. 21:16. Årsag: 2 indlæg slået sammen - huske at bruge REDIGER-funktionen ved tilføjelser
lisalynge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2008, 22:29   #6
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Lisa.
Her findes ingen dumme spørgsmål, så spørg bare løs min ven, der er mange der kan svare dig.

Zuza, har du bemærket dette er dit indlæg nr. 5000. Jeg vil lige sige tak for alle dine svar og den energi du ligger for dagen ;-))
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2008, 23:28   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Lisa...

Du skal nok kontakte SKAT og så vil de nok forlange et budget fra dig over alle udgifter.

Der skal så være et rådighedsbeløb tilbage, som jeg forstår det.

Jeg ved ikke, om de kan trække det fra din mands løn.

Ja, bmdc... og nu 5001....

Der er mange, men ikke så lange...



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2008, 09:18   #8
lisalynge
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2008
Lokation: Kalundborg
Alder: 50
Indlæg: 16
Styrke: 17
lisalynge er ny på vejen
tak for det...Knus lisa
lisalynge er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny eller gammel lov om førtidspension? Kom nu Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 20-09-2013 15:55
er du fleksjobber eller på gammel pension er her et let rengøringsjob L.S. Ledige Stillinger + Jobannoncer: Ledige flekser 3 24-02-2013 23:32
Satser for udeboende o.25 (m. special-tilskud) efter skat? Kuzuri Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 07-07-2012 12:58
Søg eftergivelse af su-lån Nu eller VENT? jenspinddk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 18-04-2012 20:04
2/3 eller 1/2 i tilskud CtrlAltDelete Spørgsmål ang fleksjob 18 12-04-2011 19:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension