K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2007, 23:27   #11
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Og så taler de om at forbyde prostitution !

Ja - jeg stemmer altså blankt - alt for magten !
Men det er da en sjov ide, frivilligt at afgive så mange stemmer til SF - ikke at jeg har noget imod dét !
http://www.berlingske.dk/article/200...valg/71027049/
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 00:06   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, jeg stemmer også SF. har engang eller to stemt socdem, men det er en afsluttet epoke, med en socdem borgmester(Nick Hækkerup) der udtaler "kan man ikke yde, skal men ikke nyde".
Men jo flere stemmer SF får jo mere indflydelse, selvom Willy ikke vil være statsminister.
Faktisk er de ganske fornuftige i deres meninger, også overfor alm boligejere, som Fogh elleres gerne vil fremstille det til i hans skræmmekampanje.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 00:17   #13
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Stemmer S...
__________________
Det er ikke altid den som tærsker langhalm der trækker det længste strå.
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 10:53   #14
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg har ALDRIG stemt andet end SF, er partimedlem, og vil være det til mine dages ende.

Hvorfor?? Ja, det burde give sig selv, man kan jo bare læse de forskellige partiers programmer.

DEt er NU at regeringen kan væltes, tiden er inde, men det kræver at S, SF og Radikale får opbakning.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 11:56   #15
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 48
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Jeg stemmer SF og er også medlem af partiet.
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 13:40   #16
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Som skrevet før så er jeg på den modsatte politiske linie.

Jeg stemmer Venstre og har gjort det altid.

Grund: Jeg kan rigtig godt lide deres skolepolitik.
Deres økonomiske ansvarlige politik er også en af årsagerne til jeg stemmer på dem.

Lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 14:47   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tuxon Se meddelelser
Ja - jeg stemmer altså blankt - alt for magten !
Men det er da en sjov ide, frivilligt at afgive så mange stemmer til SF - ikke at jeg har noget imod dét !
http://www.berlingske.dk/article/200...valg/71027049/
Det er skam ok med mig hvis man stemmer blankt og dermed ikke får nogen medindflydelse...
Vidste du foresten at blanke stemmer bliver talt sammen med ugyldige stemmer...http://www.folketinget.dk/default.as...33D9E898AEC%7D

Øhhh jeg er ikke med tuxon...

Hvorfor er det en sjov ide...frivilligt at afgive så mange stemmer til SF

Netop den artikel du henviser til...der er det endnu mere nødvendigt at støtte Sf...hvis man altså synes om deres politik...og stemmer på dem...

Hvis (og det sker ikke) at socialdemokratiet skulle gå sammen med konservativ og evt ny alliance og de radikale....ja så svækker det jo SF i deres indflydelse....

Så er man til SF...så er der da kun en ting at gøre...det er at give dem sin stemme....

Jo flere stemmer...jo mere indflydelse....

Citat:
Skrevet af lone t
Som skrevet før så er jeg på den modsatte politiske linie.

Jeg stemmer Venstre og har gjort det altid.

Grund: Jeg kan rigtig godt lide deres skolepolitik.
Deres økonomiske ansvarlige politik er også en af årsagerne til jeg stemmer på dem.

Lone
Vi (dette er inclusiv mig selv) er mange der piver over de pisk vi får i kraft af utallige afprøvninger, manglene forståelse af vores sygdom, hvorfor skal det være så svært at få en pension, når man er 100 % invalid, hvorfor er mit barns skole fuldstændig nedslidt, hvorfor kan min mormor ikke få den pleje hun har krav på og her kunne jeg blive ved i timevis...(det skal jeg forskåne jer for)

Alt dette kommer udelukkende af en ting.....

Citat:
Deres økonomiske ansvarlige politik
Dette tiltrods for at der er masser af penge til skattelettelser....

Men synes man det er ok...og ikke er en af dem der piver over de ting jeg har nævnt herover....ja så er det fint med mig at stemme på venstre...

Nu skal jeg ikke være den der siger at alt bliver ændret bare fordi man stemmer på en anden blok....men det kan næsten ikke blive værre end med dem vi har nu...

Som i nok kan udlede af det jeg har skrevet herover.....ja så stemmer jeg på SF.........

Det gør jeg kort og godt fordi....de sætter mennesker frem for penge...og ikke omvendt som den nuværende regering gør...

I et så rigt samfund som det danske...så skal i ikke komme og fortælle mig at der ikke er råd til at sætte mennesker frem for penge...

Jeg har også en del andre grunde til at stemme på dem...men dem vil jeg holde for mig selv...

Jeg kan bare sige....godt valg og jeg håber at i alle vil gå ned og stemme....på dem i nu synes er værdig til jeres stemme....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 16:42   #18
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
Webmaster.
Jeg er r.træt af den måde politikerne forvalter systemet.
Mig bekendt tæller ens stemme ikke med ved tillægsmandaterne når man stemmer blankt - ellers kunne man vel ligeså godt blive hjemme !
Der er nok andre tidligere socialdemokratiske kernevælgere fra venstrefløjen der står af, efter dén udmelding. Man turde vel gå ud fra at de nu stemmer SF ! Hvad jeg mente var : at det i det hele taget er en sjov ide, at komme med udspil, som man mister vælgere på !
Næ - i mine øjne er dansk politik endt i en stor gang prostitution - selv SF - som jeg jo ellers for nuværende sympatiserer mest med - har opgivet nogle af deres tidligere kernesager - de blokerede vejen til magten !
Det er måske det man kalder "realpolitik" - det bliver bare uden mig !
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 17:13   #19
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, Tuxon... venstrefløjen bruger samme metoder som de borgerlige. Øv!

Det handler mere om spin og magt end om mennesker, MEN....

Af to onder, så foretrækker jeg trods alt venstrefløjen fremfor de borgerlige.

Derfor stemmer jeg IKKE blankt - eller bliver sofavælger, for så har jeg da gjort mit til at slippe af med de borgerlige.

Det er jo det, der er hovedformålet i denne valgkamp, og det vil jeg gerne give mit bidrag til.

Så er de borgerlige i det mindste een stemme længere fra magten... og fra at gøre Danmark til et "forsikrings-land" a la Michael Moores film "Sicko".

Det skræmmebillede skal nok få mig op af sofaen.

Danmark skal ikke være en delstat i USA.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2007, 17:42   #20
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg har ikke helt bestemt mig i nu

står og svinger mellem S og SF

har altid ellers stemt S
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad må man sige vej til MP84 Spørgsmål ang fleksjob 6 13-08-2013 15:38
Folketingsvalg på K10 ( hvad stemmer i ) halse Politik og Samfund 30 04-07-2012 00:04
hvad vil de sige med det der nono222 Politik og Samfund 5 29-02-2012 10:54
hvad mon de vil sige Fodfolket Politik og Samfund 0 15-09-2011 15:30
hvad stemmer k10 brugerne? de4aks Politik og Samfund 70 15-09-2010 14:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension