K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2011, 19:59   #1
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Lang sagsbehandling

Hm, skal forsøge at gøre det så kort og præsis som muligt. Efter 16 år sammen sted blev jeg opsagt under en af mange sygemeldinger. Skal lige tilføjes at jeg havde skrante med dårlig helbred i 4år på det tidspunkt. Min daværende arbejdsplads ville gerne have beholdt mig på en flexordning. Men pga.massefyringer og omrokeringer på jobcenteret i kommunen trak min sag i langdrag, og til sidst måtte min arbejdsskiver opsige mig med 6 mnd løn. Jeg var nu sygemeldt med løn sygedagpenge. I april 2009 for jeg et brev fra jobcentert og kommer til samtale. De foreslår en arbejdsprøvning i 3 mnd-juni-juli og august med henblik på indstilling til flex. Jeg takker ja og gennemføre arbejdsprøvningen som bliver sat i stand gennem et konsulentfirma. Den var rigtig slem og jeg gennemførte den med et udfald der viste at jeg kunne arbejde ca 12 timer pr. uge. Hver anden dag måtte jeg dog gå hjem i seng enten pga. af migræne eller mange rygsmerter. Reumatologen andbefalde flex med skånefunksion og nedsat tid.Min sb (sagsbehandler) indhenter de sidste papir til lægekonsulenten. Den bliver indstillet til flex og der gives afslag da man ikke mener mine symptoner passer til mine lægepapir . Stop for sygedagpenge Samtidig har jeg fået en ny henstilling gennem min læge til en ny reumatolog, da han mener jeg måske har fibromyalgi, men grunnet ventetid kan jeg først komme til i februar 2010. Min sb. mener ikke at det er begrundelse nok for at forlænge mine sygedagpenge, fagforeningen anker afgørelsen til beskæftigelsank. De giver mig medhold og sender sagen retur til kommunen til ombehandling pga. en alvorlig sagsbehandlings fejl. Min sb. mener ikke det ændre noget og at jeg ikke skal have mine sygedagpenge tilbage. Fagforeningen klager og jeg ringer til jobcenterchefen og beder om at få en ny sagsbehandler, da jeg føgler hun køre paragrafrytteri og ikke viser nogen lyst til at hjælpe mig. Jeg får dagen efter en ny sb. Hun vil gerne hjælpe og jeg får da også mine sygedagpeng tilbage. Samtidig har jeg været hos den nye reumatolog og er blevet diagnostiseret med Fibromyalgi. Hun sage endog at det var meget tydelig og andbefalede at jeg blev tilknytte Parker på Frederiksberg. Samtidig var mine ryggener og smerter samt mit bevægelsesapperart så hårdt ramt så hun mente at jeg skulle indstilles til FTP. Min ejen læge har samme holding. Det skal lige tilføjes at jeg har været forsøgt medicinsk behandlet i alle afskygninger, smertestilende,panodil, gigtmedicin, kodi, dolol og lykkepiller. Desværre er jeg ikke indrette sådan at jeg tåler de store ting på den front, har et medicinsk mavesår og haft en depresion samt forsøgt behandlet hos NLP. Hver gang jeg har fået noget der var stærkere en panodil ja så er det gået ud over min sindstilstand. Nåmen min nye sb. indstiller mig til FTP da hun mente den var i orden--- meeen nej, det blev under en § 17 og ja jeg ved det godt, man bruger de gamle papir på den. ØV. Den kommer tilbage med afslag, nu kan man lige pludselig godt forholde sig til arbejdsprøvningen. Jeg haved jo i 2009 en rest arbejdsevne. Nu tæller den så lige pludselig. Har et møde med min sb og en fra fagforeningen. Vi bliver enige i at køre den i stilling til en flex, men først vil sb. lige vende den med flexafdelingen. Der kommer så en fra flex og siger at hun mener vi skal anke den til beskæftigelseank. Fagforeningen siger at den vil komme retur og give kommunen medhold . Og ganske rigtig. I december 2010 kommer den endelige afgørelse, de henstiller til at kommunen forsøger med en flex i første omgang. På da afslaget kom fra kommunen i august 2010 mistede jeg så endeligt mine sygedagpenge. Ingen indtægt. Min sb forsøger så i januar 2011 at få den kørt klar til flexnævnet så den kan komme for i Februar 2011 altså måneden efter. Men en uge efter vi fagfor. og jeg har været hos hende modtager jeg et brev om at da jeg er faldet for sygedagpengene skal have en NY sagsbehandler. Nu starter showet så forfra.
Hun har ikke tid, hun har ferie, hun svare ikke på mails ect. Endelig får vi (fagf. og jeg) et møde i stand. Hun vil opdatere min profil når hun når ned til min sag. Der ligger 12 før mig.Da den endelig bliver opdateret har jeg været på Parker ( der er lang ventetid ) Diagnosene er klar Fibromyalgi, det de kan tilbyde mig er et kursus i smertelindering/behandling ikke en kur. Der er dog 10-18mnd. ventetid. Dette oplyser jeg til sb. Hun mener det skal med i indstillingene til lægekonsulenten. Lægekonsulenet mener så at de må vide noget mere om mine behandlinger på Parker. Vi har forsøgt at forklare at det jo bare var en undersøgelse og en masse blodprøver der bekræftigede det vi godt viste diagnosen var jo stillet hos reumatolog. Min egen læge har også skrevet det i status til dem. Nu er det 6½ mnd. siden afgørelsen kom. Fagforeningen har skrevet et MEGET langt PRÆSIST brev til både borgmesteren og chefen for jobcenteret. Hvor i man også giver udtryk for at man stiller sig uforstående over for at man behandler en af deres medlemmer på denne måde. Det var for 3 uger siden. De modtog et svar om at borgmesteren havde bedt jobchefen om en redegørelse og at vi ville få svar inden for 14 dage. Da der så ikke dukkede noget op, valgte fagf. så at rykke for svar. Borgmesterens sekretær beklagede og sagde de ville følge op på den med det samme. Så nu afvendter vi spændt. ved ikke om dette giver hovede eller hale, men kors hvor er jeg træt af at kæmpe i et system der IKKE fungere for syge mennesker. P.S. Min alder 50år. Har arbejdet siden jeg var 17. Min krop har sagt stop min ryg bryder sammen et par gange om mnd. Jeg dyrker motion når smerterne tillader det, svøm,motioncenter og går meget. Tager også helst cyklen.
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 20:21   #2
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af norit Se meddelelser
Hm, skal forsøge at gøre det så kort og præsis som muligt.
Efter 16 år sammen sted blev jeg opsagt under en af mange sygemeldinger.

Skal lige tilføjes at jeg havde skrante med dårlig helbred i 4år på det tidspunkt.

Min daværende arbejdsplads ville gerne have beholdt mig på en fleksordning.

Men pga.massefyringer og omrokeringer på jobcenteret i kommunen trak min sag i langdrag, og til sidst måtte min arbejdsskiver opsige mig med 6 mdr. løn.

Jeg var nu sygemeldt med løn sygedagpenge. I april 2009 for jeg et brev fra jobcentret og kommer til samtale.

De foreslår en arbejdsprøvning i 3 mdr-juni-juli og august med henblik på indstilling til fleks. Jeg takker ja og gennemføre arbejdsprøvningen som bliver sat i stand gennem et konsulentfirma.

Den var rigtig slem og jeg gennemførte den med et udfald der viste at jeg kunne arbejde ca 12 timer pr. uge. Hver anden dag måtte jeg dog gå hjem i seng enten pga. af migræne eller mange rygsmerter.

Reumatologen anbefalede fleks med skånefunktion og nedsat tid.Min sb (sagsbehandler) indhenter de sidste papir til lægekonsulenten.

Den bliver indstillet til fleks og der gives afslag da man ikke mener mine symptomer passer til mine lægepapir . Stop for sygedagpenge Samtidig har jeg fået en ny henstilling gennem min læge til en ny reumatolog, da han mener jeg måske har fibromyalgi, men grundet ventetid kan jeg først komme til i februar 2010.

Min sb. mener ikke at det er begrundelse nok for at forlænge mine sygedagpenge, fagforeningen anker afgørelsen til beskæftigelsank. De giver mig medhold og sender sagen retur til kommunen til ombehandling pga. en alvorlig sagsbehandlings fejl.

Min sb. mener ikke det ændre noget og at jeg ikke skal have mine sygedagpenge tilbage.

Fagforeningen klager og jeg ringer til jobcenterchefen og beder om at få en ny sagsbehandler, da jeg føler hun køre paragrafrytteri og ikke viser nogen lyst til at hjælpe mig.

Jeg får dagen efter en ny sb. Hun vil gerne hjælpe og jeg får da også mine sygedagpenge tilbage.

Samtidig har jeg været hos den nye reumatolog og er blevet diagnostiseret med Fibromyalgi. Hun sagde endog at det var meget tydelig og andbefalede at jeg blev tilknytte Parker på Frederiksberg.

Samtidig var mine ryg gener og smerter samt mit bevægelsesapperat så hårdt ramt så hun mente at jeg skulle indstilles til FTP.

Min egen læge har samme holding. Det skal lige tilføjes at jeg har været forsøgt medicinsk behandlet i alle afskygninger, smertestilende,panodil, gigtmedicin, kodi, dolol og lykkepiller.

Desværre er jeg ikke indrette sådan at jeg tåler de store ting på den front, har et medicinsk mavesår og haft en depression samt forsøgt behandlet hos NLP.

Hver gang jeg har fået noget der var stærkere en panodil ja så er det gået ud over min sindstilstand.

Nå men min nye sb. indstiller mig til FTP da hun mente den var i orden--- men nej, det blev under en § 17 og ja jeg ved det godt, man bruger de gamle papir på den. ØV.

Den kommer tilbage med afslag, nu kan man lige pludselig godt forholde sig til arbejdsprøvningen. Jeg havde jo i 2009 en rest arbejdsevne. Nu tæller den så lige pludselig.

Har et møde med min sb og en fra fagforeningen. Vi bliver enige i at køre den i stilling til en fleks, men først vil sb. lige vende den med fleksafdelingen. Der kommer så en fra fleks og siger at hun mener vi skal anke den til beskæftigelseank.

Fagforeningen siger at den vil komme retur og give kommunen medhold . Og ganske rigtig. I december 2010 kommer den endelige afgørelse, de henstiller til at kommunen forsøger med en fleks i første omgang.

På da afslaget kom fra kommunen i august 2010 mistede jeg så endeligt mine sygedagpenge. Ingen indtægt. Min sb forsøger så i januar 2011 at få den kørt klar til fleksnævnet så den kan komme for i Februar 2011 altså måneden efter.

Men en uge efter vi fagfor. og jeg har været hos hende modtager jeg et brev om at da jeg er faldet for sygedagpengene skal have en NY sagsbehandler. Nu starter showet så forfra.

Hun har ikke tid, hun har ferie, hun svare ikke på mails ect. Endelig får vi (fagf. og jeg) et møde i stand. Hun vil opdatere min profil når hun når ned til min sag.

Der ligger 12 før mig.Da den endelig bliver opdateret har jeg været på Parker ( der er lang ventetid ) Diagnosene er klar Fibromyalgi, det de kan tilbyde mig er et kursus i smertelindering/behandling ikke en kur.

Der er dog 10-18mnd. ventetid. Dette oplyser jeg til sb. Hun mener det skal med i indstillingen til lægekonsulenten. Lægekonsuleneten mener så at de må vide noget mere om mine behandlinger på Parker.

Vi har forsøgt at forklare at det jo bare var en undersøgelse og en masse blodprøver der bekræftigede det vi godt viste diagnosen var jo stillet hos reumatolog.

Min egen læge har også skrevet det i status til dem. Nu er det 6½ mnd. siden afgørelsen kom. Fagforeningen har skrevet et MEGET langt PRÆCIST brev til både borgmesteren og chefen for jobcenteret.

Hvor i man også giver udtryk for at man stiller sig uforstående over for at man behandler en af deres medlemmer på denne måde. Det var for 3 uger siden.

De modtog et svar om at borgmesteren havde bedt jobchefen om en redegørelse og at vi ville få svar inden for 14 dage.

Da der så ikke dukkede noget op, valgte fagf. så at rykke for svar. Borgmesterens sekretær beklagede og sagde de ville følge op på den med det samme.

Så nu afventer vi spændt ved ikke om dette giver hovede eller hale, men kors hvor er jeg træt af at kæmpe i et system der IKKE fungere for syge mennesker.

P.S. Min alder 50år. Har arbejdet siden jeg var 17. Min krop har sagt stop min ryg bryder sammen et par gange om mdr.

Jeg dyrker motion når smerterne tillader det, svøm,motionscenter og går meget. Tager også helst cyklen.
Jeg har lige lavet afsnit, ellers får du aldrig nogle svar, da en stor del herinde ikke kan læse og forstå så meget i en lang skrivelse, husk det til en anden gang
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 20:27   #3
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Jammen mange tak. Ved godt den er lang. Men jeg var nød til at få det hele med på EN gang. Orker ikke for mange frem og tilbage beskeder. Kan ikke overskue det. Men det er jo tanken der tæller. Så all' hjælp er velkommen
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 20:28   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af norit Se meddelelser
Hm, skal forsøge at gøre det så kort og præsis som muligt.

Efter 16 år sammen sted blev jeg opsagt under en af mange sygemeldinger.

Skal lige tilføjes at jeg havde skrante med dårlig helbred i 4år på det tidspunkt.

Min daværende arbejdsplads ville gerne have beholdt mig på en flexordning.

Men pga.massefyringer og omrokeringer på jobcenteret i kommunen trak min sag i langdrag, og til sidst måtte min arbejdsskiver opsige mig med 6 mnd løn.

Jeg var nu sygemeldt med løn sygedagpenge. I april 2009 for jeg et brev fra jobcentert og kommer til samtale. De foreslår en arbejdsprøvning i 3 mnd-juni-juli og august med henblik på indstilling til flex. Jeg takker ja og gennemføre arbejdsprøvningen som bliver sat i stand gennem et konsulentfirma.

Den var rigtig slem og jeg gennemførte den med et udfald der viste at jeg kunne arbejde ca 12 timer pr. uge. Hver anden dag måtte jeg dog gå hjem i seng enten pga. af migræne eller mange rygsmerter. Reumatologen andbefalde flex med skånefunksion og nedsat tid.

Min sb (sagsbehandler) indhenter de sidste papir til lægekonsulenten. Den bliver indstillet til flex og der gives afslag da man ikke mener mine symptoner passer til mine lægepapir .

Stop for sygedagpenge Samtidig har jeg fået en ny henstilling gennem min læge til en ny reumatolog, da han mener jeg måske har fibromyalgi, men grunnet ventetid kan jeg først komme til i februar 2010.

Min sb. mener ikke at det er begrundelse nok for at forlænge mine sygedagpenge, fagforeningen anker afgørelsen til beskæftigelsank. De giver mig medhold og sender sagen retur til kommunen til ombehandling pga. en alvorlig sagsbehandlings fejl.

Min sb. mener ikke det ændre noget og at jeg ikke skal have mine sygedagpenge tilbage. Fagforeningen klager og jeg ringer til jobcenterchefen og beder om at få en ny sagsbehandler, da jeg føgler hun køre paragrafrytteri og ikke viser nogen lyst til at hjælpe mig.

Jeg får dagen efter en ny sb. Hun vil gerne hjælpe og jeg får da også mine sygedagpeng tilbage.

Samtidig har jeg været hos den nye reumatolog og er blevet diagnostiseret med Fibromyalgi. Hun sage endog at det var meget tydelig og andbefalede at jeg blev tilknytte Parker på Frederiksberg. Samtidig var mine ryggener og smerter samt mit bevægelsesapperart så hårdt ramt så hun mente at jeg skulle indstilles til FTP. Min ejen læge har samme holding.

Det skal lige tilføjes at jeg har været forsøgt medicinsk behandlet i alle afskygninger, smertestilende,panodil, gigtmedicin, kodi, dolol og lykkepiller. Desværre er jeg ikke indrette sådan at jeg tåler de store ting på den front, har et medicinsk mavesår og haft en depresion samt forsøgt behandlet hos NLP. Hver gang jeg har fået noget der var stærkere en panodil ja så er det gået ud over min sindstilstand.

Nåmen min nye sb. indstiller mig til FTP da hun mente den var i orden--- meeen nej, det blev under en § 17 og ja jeg ved det godt, man bruger de gamle papir på den. ØV.

Den kommer tilbage med afslag, nu kan man lige pludselig godt forholde sig til arbejdsprøvningen. Jeg haved jo i 2009 en rest arbejdsevne. Nu tæller den så lige pludselig. Har et møde med min sb og en fra fagforeningen. Vi bliver enige i at køre den i stilling til en flex, men først vil sb. lige vende den med flexafdelingen.

Der kommer så en fra flex og siger at hun mener vi skal anke den til beskæftigelseank. Fagforeningen siger at den vil komme retur og give kommunen medhold . Og ganske rigtig. I december 2010 kommer den endelige afgørelse, de henstiller til at kommunen forsøger med en flex i første omgang.
På da afslaget kom fra kommunen i august 2010 mistede jeg så endeligt mine sygedagpenge. Ingen indtægt.

Min sb forsøger så i januar 2011 at få den kørt klar til flexnævnet så den kan komme for i Februar 2011 altså måneden efter. Men en uge efter vi fagfor. og jeg har været hos hende modtager jeg et brev om at da jeg er faldet for sygedagpengene skal have en NY sagsbehandler.

Nu starter showet så forfra.
Hun har ikke tid, hun har ferie, hun svare ikke på mails ect. Endelig får vi (fagf. og jeg) et møde i stand. Hun vil opdatere min profil når hun når ned til min sag. Der ligger 12 før mig.Da den endelig bliver opdateret har jeg været på Parker ( der er lang ventetid ) Diagnosene er klar Fibromyalgi, det de kan tilbyde mig er et kursus i smertelindering/behandling ikke en kur. Der er dog 10-18mnd. ventetid. Dette oplyser jeg til sb. Hun mener det skal med i indstillingene til lægekonsulenten. Lægekonsulenet mener så at de må vide noget mere om mine behandlinger på Parker.

Vi har forsøgt at forklare at det jo bare var en undersøgelse og en masse blodprøver der bekræftigede det vi godt viste diagnosen var jo stillet hos reumatolog. Min egen læge har også skrevet det i status til dem.

Nu er det 6½ mnd. siden afgørelsen kom. Fagforeningen har skrevet et MEGET langt PRÆSIST brev til både borgmesteren og chefen for jobcenteret. Hvor i man også giver udtryk for at man stiller sig uforstående over for at man behandler en af deres medlemmer på denne måde. Det var for 3 uger siden.

De modtog et svar om at borgmesteren havde bedt jobchefen om en redegørelse og at vi ville få svar inden for 14 dage. Da der så ikke dukkede noget op, valgte fagf. så at rykke for svar. Borgmesterens sekretær beklagede og sagde de ville følge op på den med det samme. Så nu afvendter vi spændt. ved ikke om dette giver hovede eller hale, men kors hvor er jeg træt af at kæmpe i et system der IKKE fungere for syge mennesker.

P.S. Min alder 50år. Har arbejdet siden jeg var 17. Min krop har sagt stop min ryg bryder sammen et par gange om mnd. Jeg dyrker motion når smerterne tillader det, svøm,motioncenter og går meget. Tager også helst cyklen.
Hej Norit,

Har lige delt dit indlæg op . Det er for mange herinde rigtigt svært hvis vi skriver så tæt, ofte må man give op. Så husk linie skift oftere end du tror.

Sikke en historie du har med dig, dejligt at du har så stålsat en fagforening. Bravo, det er dejligt at høre, kan fornemme at det også er dem der er med til at holde dig til ilden og det er super.

Held og lykke med din afklaring, tror dog at ftp. ville være det bedste i forhold til dit helbred som jeg læser dit indlæg??!!
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2011, 00:09   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg kan se, at du har skrevet det samme i denne tråd, det er ikke nødvendigt at oprette flere tråde om det samme spørgsmål.

Det vil kun forvirre når nogen svarer i den ene tråd og andre svarer i den anden tråd.

Fremover bør du blive i denne tråd, også selv om det er med andre spørgsmål, så vil det være nemmere for os alle sammen at gå tilbage og se på historien i din sag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2011, 06:11   #6
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Tak Vovse. Det fandt jeg jo ud af, derfor fik jeg det ændret. Men tak for det.

Glemte at tilføje at da jeg fik afslag første gang på flex, ja så mente kommunen at jeg hellere måtte til phykolog da der jo måtte være noget "galt" med mit hoved. Kan så læse herinde at det er meget normalt at kommunen gør dette. Fagforeningen har også flere gange bedt kommunen overveje om ikke en ny arbejdsprøvning var det bedste. Min tilstand bliver ikke bedre som tiden går. De hypermobile led som jeg har er rigtig hårdt ramt. Så en ny arb.p. ville måske give et andet udfald. Og da jeg jo godt ved at alle papir ikke må være over 1 år gamle + arb.p , ja så er det jo næsten spildtid.

Sidst redigeret af Webmaster; 07-07-2011 kl. 14:11. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2011, 12:17   #7
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Så lader det til at min sag går igennem. Var til møde på kommunen sammen med min fagforening og min sb havde gjort sagen klar, den havde været en tur hos lægekonsulenten og vendt i deres team. Alt er som det skal være. Selvfølgelig er der aldrig noget der er 100%. Men hun var meget positiv. Om det er fordi det hjælper at klage at der sker noget, ved jeg ikke. Men faktum er at jeg også modtog en skriftelig beklagelse fra jobcentert og borgmesteren da min sag er trukket ud i det tåbelige. Så de ville tage den med i næste mnd. midt august.
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2011, 12:28   #8
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
er det flex eller pension, din sag peger i mod
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2011, 14:06   #9
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Det er flex som den også startede op med. Desværre tog den en forkert drejning sidste år. Jeg håber og satser på det er realistisk med et flex på 10-12 timer pr. uge.
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2011, 15:52   #10
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Jubi, er lige blevet ringet op af sagsbehandleren. Er pr. d.d bevilliget flex på 10 til 12 timer. Har også modtaget den på skrift. God dag til jer alle
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fortsættelse af lang sagsbehandling norit Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 15-11-2011 10:05
Det kan man kalde lang sagsbehandling hemala Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 20-09-2010 14:35
Lang sagsbehandling ved Statsforvaltning Midtjylland? LineF Alt det andet 0 24-09-2009 08:36
Lang sagsbehandling kontra lægekonsulenter @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 1 25-01-2009 08:37
skriv dine erfaringer med lang sagsbehandling. Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 13 17-12-2008 23:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension