K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2010, 16:03   #1
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
hvor søger man flexjob?

Hej.

som nævnt ovenfor vil jeg gerne høre hvor man kan finde jobs som flexjobber. Ikke at jeg har behov for at søge nu. men har kigget på de almindelse job sider og der er ikke rigtigt noget? er der specielle sider for os flexer? jeg ved der var en kode på jobnet for nogle år siden men aner ikke hvad det var for en kode?
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2010, 16:18   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du kigger under vores Nyttige Links

så vil du finde denne Ledige Fleksjob på Ijobnu

Hvis man har nedsat arbejdstid som skånehensyn...så man kan også lede efter deltidsjob...og så høre om ikke det evt vil kunne laves om til et fleksjob...

Husk dog altid at have jobcenteret med i baghånden da det er dem der skal oprette fleksjobbet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 00:12   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Du skal bare bo i Odsherred.
så lige netop idag på http://www.nordvestnyt.dk/artikel/62...hjaelpes-i-job

at de praler af at have skaffet 15 mennesker ud af 32 i job siden januar ved et nyt privat aktør kursus.

jeg ville så gerne spørge om det er rigtige job eller bare virksomhedspraktik og hvad det ellers kaldes.. men lige pt skal jeg holde lav profil idet der er noget andet under opsejling fra min side af..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 11:17   #4
fillemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2009
Indlæg: 102
Styrke: 15
fillemusen er ny på vejen
Hej

Jeg har uopfordret søgt og fået 3 forskellige job,med lettere kontor arbejde.

Man skal nok tænke lidt kreativt,og så ellers fortælle om flexjob muligheder til arbejdsskiver...de fleste aner ikke at vi "findes"

Hvis man er til at stå i forretning,så er der også en mulighed...el f.eks mindre erhvervs drivende,der bare lige mangler en medarbejde nogle timer.

Held og lykke

fillemusen
fillemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 11:39   #5
chico
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2010
Indlæg: 14
Styrke: 15
chico er ny på vejen
Red face

Hej.

Jeg har også modtaget mit fleksjobbevis nu
Jeg vil jo rigtig gerne igang med at søge arbejde, men er i tvivl om jeg skal søge job på fuld tid? Jeg har nemlig en del skånebehov, og i min arbejdsprøvning kunne jeg kun arbejde max 16 pr. uge. Kan jeg også søge deltidsarbejde, og så håbe at jeg kan få kommunen og evt. arbejdsgiver til at oprette et fleksjob, som hedder sig at være en fuldtidsstilling?
Jeg har forsøgt at kontakte jobkonsulenten i min kommune, men uden held, så jeg håber, at nogle af jer kan kaste lidt lys over det

På forhånd tak
chico er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 11:54   #6
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Jeg kan fortælle hvordan jeg gjorde...
Skrev en neutral ansøgning, forstået på den måde at den ikke var stilet til noget bestemt firma, hvor jeg præsenterede mig selv og hvad det vil sige at have en fleksjobber ansat, mht. refusion ved sygdom og sådan lidt grove ting, samt at der er mulighed for praktik til start så alle parter kan få en fornemmelse for om det skulle kunne blive noget permanent.
Derefter finder du de steder du kunne forestille dig at arbejde og aflevere den og så er den ikke så meget længere end at håbe de kontakter dig.
Det endet da med job for mit vedkommende..
Hvis der så er nogen der henvender sig til dig så huske at du skal have jobcentret med dig når der skal snakkes praktik osv...
Held og lykke...
Hilsen Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 11:57   #7
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Som udgangspunkt er alle fleksjob fuldtids(37 t.), og det er kommunen der skal finde fleksjobbet. Men i dagens Danmark, er det vist lettest/hurtigst hvis man selv er aktivt søgende... -der er mange småjobs derude, fx kan deltidsjob tit godkendes med skånebehov

Arbejdsgiver betaler for de 37 t. og modtager derefter tilskud til løn og pension osv.! Tilskuddet kan være på det 1/2 eller 2/3 af lønnen osv.!

Men du skal da have fat i din kommune, der er mange andre en jobkonsulenten, der kan fortælle om deres arbejdsgange til fleksjobbere...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 12:11   #8
chico
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2010
Indlæg: 14
Styrke: 15
chico er ny på vejen
Tusind tak for jeres svar.

Så vil jeg bare kaste mig ud i det. Jeg gik også og tænkte, at uanset hvilket job kommunen finder til mig, eller hvis det er et jeg selv finder, så skal de jo betale op til de 37 t.
Nu håber jeg bare at der et et job til mig derude!!
chico er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
søger nyt flexjob j.jensen Spørgsmål ang fleksjob 4 24-04-2013 14:57
hvordan søger man flexjob og hvor lang tid tager det sndnkm67 Spørgsmål ang fleksjob 2 13-08-2010 22:39
hvordan søger jeg flexjob basti Hvordan forløb det da du søgte fleks? 5 07-07-2010 10:01
Søger om at få flexjob Annemette Spørgsmål ang fleksjob 11 28-10-2009 17:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension